Obraćajući se publici osetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje privukli su brojne nove evropske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygo-a oduvek se oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje vlastitog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je namerio da oblikuje automobil upravo za njih.
Hibridni kamion Hino 195h
01. Dec 2013
Model Toyota Prius je možda najpopularniji hibridni automobil u ponudi japanske kompanije, ali titula najvećeg hibridnog vozila zasluženo je pripala modelu koji je šest puta veći i teži od modela Toyota Prius. U pitanju je kamion Hino 195h, dizel-električni kamion koji je težak između 7 i 9 tona.
Japanska kompanija Hino je brend komercijalnih kamiona kompanije Toyota koji se u SAD prodaju od 1984. godine. Treba napomenuti da su inženjeri zaduženi za razvoj kamiona u kompaniji Hino, razvili ovaj hibridni kamion (u Japanu poznat kao Dutro) nezavisno od svojih kolega zaduženih za rad na hibridnim automobilima.
Hibridni pogonski sistem ovog kamiona sačinjavaju električni motor snage 48 KS koji je postavljen između 5.0 litarskog petocilindarskog dizel agregata snage 210 KS i šestostepenog automatskog sistema prenosa. Maksimalni obrtni moment ovog kamiona iznosi 350 Nm. To je potpuno drugačija konfiguracija od one koju koristi automobilski Toyota Hybrid Synergy Drive sistem i koji ima dva električna motora. Međutim, baterije sa kamiona Hino 195h koriste se kod hibridnog automobila Lexus LS 600h.
Na ovom kamionu postoji i Eko mod vožnje koji se tekođe nalazi i na hibridnim automobilima kompanije Toyota. Ovaj hibridni kamion ipak nije toliko efikasan kada je reč o prevozu roba koje zahtevaju veliki broj pređenih kilometara, ali u gradskim uslovima gustog i zakrčenog saobraćaja i te kako može da doprinese uštedi goriva i smanjenoj emisiji gasova.