Honda je u Top 20 svetskih brendova

05. Oct 2017

Honda
Honda je jedan od top 20 svetskih brendova prema najnovijem istraživanju Interbrand. Honda se povećala za tri odsto i time se rangirala kao jedan od najvrednijih brendova na svetu.

"Snaga Honde ističe našu poziciju na tržištu", izjavio je Philip Ross, viši potpredsednik Honda Motor Europe. Raznovrstan asortiman novih proizvoda, od Clarity Fuel Cell s nultom emisijom štetnih gasova do nagrađivanog modela Civic Type R pokazao je značaj napredne tehnologije za brend Honda.

Nedavno najavljena električna tehnologija dodatno će da ubrza veliki napredak brenda, dovodeći na tržište niz novih električnih vozila od 2018. godine.

Na nedavno održanom Salonu automobila u Frankfurtu, Honda je potvrdila da će električna tehnologija od sada da bude prisutna u svakom novom modelu automobila lansiranom u Evropi. Takahiro Hachigo, glavni izvršni direktor Honda Motor Company, predstavio je koncept Urban EV skrećući pažnju prema novom Hondinom električnom automobilu koji će doći u Evropu 2019. godine. Na globalnom nivou, Hondin cilj je da električna tehnologija čini dve trećine prodaje automobila do 2030.godine.

Pored automobilske industrije, snaga brenda Honda jaka je zahvaljujući naprednom asortimanu proizvoda koji se sastoji od autoindustrije, motocikala i radnih mašina.

U aprilu 2017. godine Honda Jet postavio je novi Miami-Panama rekord u brzini izmeren od strane National Aeronautical Association.

Isto tako, Hondina stručnost u robotici i autonomiji pomogla je Hondi da lansira genijalnu Miimo kosilicu 2013. godine. Miimo zna sam da se napuni u električnoj priključnoj stanici i može inteligentno da prati izgled bilo kog vrta, koseći travu tiho i precizno.

Interbrand istraživanje postoji 18 godina. Izveštaj analizira kako snaga brenda određuje uspeh kompanije, stavljajući fokus na finansije proizvoda i usluga, na ulogu koju brend ima prilikom donošenja odluka o kupovini od strane potrošača i generalno na ukupnu snagu brenda.


Ime i prezime
Komentar