Honda program poverenja

10. May 2019

Honda
Svi klijenti, fizička lica i preduzetnici, vlasnici Honda vozila koja su izašla iz garancije, a koji redovne servise na svojim Honda vozilima obavljaju u ovlašćenim servisima u Beogradu, Novom Sadu ili Kruševcu, stiču pravo na posebne pogodnosti prilikom narednih poseta servisu i to:


•    Svaki treći redovan servis “u pola cene” (50% popusta na elemente koji se programski menjaju na tom servisnom intervalu) uz uslov da se i treći servis uradi u istom servisnom centru gde i prethodna dva
•    U svakom trenutku popust od 15% na elemente sistema kočenja
•    U svakom trenutku popust od 20% na komponente kvačila, sistema vešanja i sistema upravljanja 
•    U svakom trenutku popust od 30% na farbarske radove na vozilu
•    Posebne pogodnosti prilikom kupovine novog Honda vozila


Ukoliko je klijent redovno obavljao sve servise u ovlašćenom servisu dok je vozilo bilo u garanciji automatski se kvalifikuje za „Loyalty program“ u trenutku izlaska vozila iz garancije. Takođe, prilikom kupovine narednog Honda vozila, klijent se automatski kvalifikuje za „Loyalty program“, bez obzira da Ii je ono u garanciji ili ne, pod uslovom da se kao vlasnik prethodnog vozila kvalifikovao za ovaj program.


Ukoliko vozilo nije redovno održavano u ovlašćenom servisu, a klijent želi da postane deo „Loyalty programa“, dovoljno je da tri uzastopna redovna servisa na svom Honda vozilu uradi u ovlašćenom servisu (na treći servis dobija 50% popusta).


Ime i prezime
Komentar