Mazda predstavlila novi BT-50

22. Jun 2020

Mazda BT-50Mazda BT-50Mazda BT-50

Mazda Motor Corporation organizovale je svetsku premijeru svog novog pikapa BT-50. Potpuno redizajniran prvi put posle devet godina, novi BT-50 nastao je u saradnji  sa Isuzu Motor Limited na platformi OEM, a u prodaji će se naći prvo na australijskom tržištu u drugoj polovini 2020. godine.

Od svog predstavljanja 2006. godine, Mazda BT-50 prodavala se uglavnom u Okeaniji, Centralnoj i Južnoj Americi, Africi, na Bliskom Istoku i regionu ASEAN. Njegov sportski i moćan dizajn, izvanredne performanse u vožnji sposobne da preuzmu sve vrste vozačevih zahteva i funkcionalnost, visoko su cenili vozači koji aktivno voze pikapove. Drugi potpuno redizajnirani model ima za cilj da kupcima pruži zadovoljstvo i uživanje. Na osnovu pikapa Isuzu D-Max, koji je osvežen u jesen 2019. godine, posebna pažnja uložena je u dizajn novog modela, jednostavnost upotrebe i stvaranje mira za putnike.

Unutrašnjost Mazde BT-50 dizajnirana je u korporativnom stilu brenda, ali je opremljena multimedijalnim sistemom sa ekranom od  devet inča i sistemom kontrole klime kompanije Isuzu.

Dizajn novog modela razvijen je u skladu sa korporativnim stilom Kodo, zbog čega izgleda kao crossover Mazda CX-9.

Potpuno nova Mazda BT-50 izražava jedinstvenu lepotu Mazdine filozofije Kodo-Soul of Motion, dizajna sa snagom, čvrstinom i utilitarnom funkcionalnošću prilagođenom pikapu.

Mazda je razvila BT-50 u nameri da putovanja i vreme provedeno u vozilu učini izuzetno prijatnim. Vozne performanse, funkcionalnost i bezbednost udovoljavaju aktivnim potrebama širokog spektra situacija u kojima vlasnici mogu da koristite pikapove.

Zajedno sa platformom za BT-50 Mazda je preuzela od Isuzu D-Maxa četvorocilindarski 3.0 turbodizel motor koji razvija 190 KS uz obrtni moment od 450 Nm koji je dostupan u rasponu od 1.600-2.600 o/min. Motor je opremljen 6-stepenim ručnim menjačem, koji uz doplatu mo že da bude zamenjen 6-stepenim automatskim. Pogon može da bude zadnji ili na sve točkove. U ponudi se očekuju i kompaktniji i pristupačniji motori.

Mazda želi da postane brend koji može da stvori snažne veze s kupcima fokusirajući se na čistu suštinu automobila - radost vožnje.

Serijska proizvodnja nove generacije pikapa Mazda BT-50 biće organizovana na Tajlandu. Kompanija nije objavila informacije o cenama i dostupnosti na drugim tržištima.


Ime i prezime
Komentar