Nova Facebook stranica brenda Mopar

06. Nov 2019

Mopar stranica na Facebook-u
Nova Facebook stranica (link) brenda Mopar za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, virtuelno mesto na kom poštovaoci ovog brenda mogu da se okupe pod znakom autentičnih zajedničkih vrednosti kao što su poverenje, posvećenost, inovativnost i održivost, kreće sa radom. Ove vrednosti predstavljaju osnovu projekta pokrenutog na najpoznatijoj društvenoj platformi na svetu. Treba napomenuti i da Facebook stranica brenda Mopar® već ima preko milion i sto hiljada aktivnih pratilaca.

Ljubitelji brenda Mopar na društvenim medijima imaju novu adresu na kojoj mogu da otkriju slike, video snimke i novosti o proizvodima i uslugama iz ponude brenda koji može da se pohvali dobro pokrivenim prisustvom u preko 150 zemalja i izuzetnim asortimanom proizvoda i usluga, pored širokog asortimana dodatne opreme, originalnih rezervnih delova i ugovora o uslugama, uključujući i efikasni višejezični ugovor o korisničkoj podršci. Sva ta pomoć omogućava besprekornu brigu, kako o vozilu tako i o vozaču, garantujući kvalitet i bezbednost pružanjem originalnih proizvoda napravljenih od strane istih ljudi koji su konstruisali i proizveli sama vozila. To Mopar čini idealnim partnerom od poverenja za sve vlasnike vozila grupe FCA. Da podsetimo  grupacija Fiat Chrysler Automobiles (FCA) obuhvata brendove Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, RAM i SRT.

Na novoj Facebook stranici brenda Mopar za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, dostupnoj na engleskom jeziku, korisnici mogu da stupaju u kontakt sa ostalim obožavaocima širom sveta i da dele svoj entuzijazam u pogledu postprodajnih proizvoda i usluga. Na stranicu za obožavaoce će vremenom biti dodavane informacije, novosti i promocije. Pored toga, neke objave će korisnike linkovima usmeravati na stranice drugih brendova grupe FCA na društvenim mrežama, stvarajući tako koristan krug korisnika iz svih oblasti Grupe, u savršenoj harmoniji sa konceptom „Vama na usluzi” koji karakteriše novu komunikaciju brenda Mopar i potvrđuje fokusiranost svih njegovih proizvoda i usluga na korisnika.

Nova Facebook stranica potvrđuje nameru brenda Mopar da digitalno iskustvo svojih korisnika učini angažovanijim, istovremeno nudeći brže, sveobuhvatnije usluge koje idu u korak s najnovijim tehnologijama. To demonstriraju novi institucionalni sajt brenda Mopar (http://www.mopar.eu), kao i inovativni alati poput usluge „Online Booking” koja omogućava zakazivanje u ovlašćenim servisima direktno preko interneta i privatne oblasti („myAlfaRomeo”, „myFiat”, „myFiatProfessional”, „myJeep”, „myLancia” and „myAbarth”) kojima se može pristupiti preko sajtova brendova grupe FCA posvećenih vlasnicima i korisnicima.

Strategija brenda Mopar usmerena na unapređivanje i pružanje jedinstvenog vozačkog iskustva sada se širi i na društvene medije, nudeći nov kanal za efikasno pružanje odgovora na širok spektar potreba i zahteva.


Ime i prezime
Komentar