Salon automobila u Beogradu

Prodajna kampanja za novi Fiat 500L

22. Jun 2017

Fiat 500L

Nove reklamne kampanja za početak prodaje novog Fiata 500L u Evropi, zasnovane su na dve teme - Roda i Deca. Ove kreativne ideje zasnivaju se na konceptu „Hajde da napravimo prostor za novu generaciju“

Počinje nova komunikaciona kampanja, posvećena početku prodaje novog porodičnog automobila Fiat 500L,  modela koji je sada još više u duhu Fiata 500, još više krosover i još ispunjeniji tehnološkim sadržajima. Kampanja koju je osmislila kreativna agencija Leo Burnett zasniva se na dve teme - Roda i Deca, a koje se vrte oko koncepta „Hajde da napravimo prostor za novu generaciju“, opisujući jedinstvene karakteristike novog modela 500L iz drugačije perspektive. Ovaj koncept ukratko govori o tome da novi 500L predstavlja novu generaciju porodičnog automobila, povezanog, elegantnog i posvećenog novim generacijama koje će voditi svet budućnosti. Višetematska komunikacija će biti omogućena putem raznih medija (TV, radio i internet) i distribuiraće se širom Evrope, po posebnom planu za svako tržište.

Čitava kampanja se zasniva na konceptu „porodice“, centralne teme u pozicioniranju novog 500L, idealnog automobila za mlade porodice koje se svakodnevno uvećavaju i suočavaju sa promenama i izazovima života, kao što je dolazak novorođenčeta. A upravo taj srećni trenutak je tema kojom se bavi video Roda i koji otkriva onu najbolju stranu i težnju novog 500L na neobičan i emotivan način.

U reklami se prikazuje roda koja nosi bebu i ostavlja je ispred vrata njenog novog doma. Kad beba počne da plače, roda shvata da je ispred kuće preko puta parkiran novi 500L. Roda odlučuje da se vrati i da premesti bebu, koja je sada srećna i smeši se, pored „bejbi limuzine“. Ovim se naglašava sloboda izbora porodičnog automobila koji se razlikuje od drugih, jer je sloboda oduvek bila jedna od ključnih vrednosti i Fiat-a i modela 500.

U video materijalu  Deca, koji će imati različite varijante zavisno od zemlje u kojoj se distribuira, takođe je tema porodica. Ova komunikaciona kampanja ima i međunarodni karakter, a fokusirana je na decu, koja danas sede udobno smeštena na zadnjem sedištu, ali koja će sutra biti „unapređena“ na vozačevo sedište. To nisu bilo kakva deca, već deca sa jasnim idejama, koja mogu da izraze svoju predstavu sveta i budućnosti. Upravo ova dečija spontana i simpatična viđenja su ono što na zabavan način opisuje tehničke i posebne odlike modela 500L. Promena perspektive  koja se odnosi na uobičajene razgovore, što predstavlja porodični duh novog modela na zanimljiv i efektan način .

Obe vizuelne kampanje su kreativne, sa prijatno laganim i šaljivim detaljima, kojima se prikazuje duh Fiata 500, sa naglaskom na to da novi 500L može da sledi porodice u njihovim budućim odlukama koje donose, uključujući i bebe, i da im uvek obezbedi legendarni stil modela 500 i funkcionalnost u vrhu segmenta. Zapravo, novi 500L je deo porodice, osnovane šezdesetih godina modelima koji su bili drugačijeg oblika i karaktera, ali koji su delili iste vrednosti: Fiat 500, legendarni automobil proizveden u Italiji, koji će 4. jula da proslavi svoj 60. rođendan.


Ime i prezime
Komentar