Toyota Professional - nova proizvodna ofanziva

22. Jul 2019

Toyota Professional

Toyota je objavila ambiciozan plan rasta za svoj segment lakih privrednih vozila (LCV). Ostvarenje ovog cilja biće podržano jačanjem ponude lakih komercijalnih vozila i novim brendom - Toyota Professional. 

 

Proširena paleta proizvoda

 

Toyota Proace City krenuće u prodaju početkom 2020. godine i na taj način će da se pridruži furgonu srednje veličine Proace i „neuništivom“ pick-upu Hilux, zaokružujući tako Toyotinu paletu lakih privrednih vozila (LCV). Proace City biće konkurentan i privlačan dodatak segmentu kompaktnih furgona (Compact Duty Van - CDV), proširujući Toyotinu pokrivenost modelima na preko dve trećine tržišta dostavnih vozila. Ovaj model nudi praktičnost kroz pažljivo konstruisanje i oblikovanje, uz odličnu nosivost i sposobnost transporta dugih tereta – jedan od malobrojnih modela koji mogu da prevoze dve Euro-palete. 

 

Elektrifikacija modela Proace i Proace City

 

Rastuća zabrinutost zbog klimatskih promena i kvaliteta vazduha dovode do novih, strožih propisa o emisijama štetnih gasova u mnogim evropskim gradovima. Ti faktori menjaju zahteve i prioritete kupaca lakih privrednih vozila, posebno u gradskim područjima. U saradnji sa Grupom PSA, Toyota će da doda baterijske električne verzije (BEV - Battery Electric Vehicle) modela Proace i Proace City. One će da budu predstavljene 2020. odnosno 2021. godine, omogućavajući Toyoti da ispunjava nove potrebe kupaca dostavnih vozila.

 

Toyota Professional

 

Toyotina nova proizvodna ofanziva pruža pravu priliku za predstavljanje LCV brend strategije: Toyota Professional. Ova inicijativa dodatno će da usmeri aktivnosti i posvećenost na dostavna vozila u celoj njenoj mreži. Povrh toga, Toyota će da pokrene novu strategiju za LCV mrežu radi obezbeđivanja posebnog pristupa kupcima lakih privrednih vozila, što će da uključuje pretvaranje nekih od postojećih prodajno-servisnih centara u LCV centre sa specijalizovanim osobljem.

 

„Širenje i elektrifikacija palete proizvoda u segmentu lakih privrednih vozila koju nudi Toyota Motor Europe, biće utemeljena na novom brendingu: Toyota Professional. On naglašava Toyotinu posvećenost rastućem broju kupaca lakih privrednih vozila i uključuje posebnu LCV mrežu radi pružanja odgovarajuće usluge kupcima vozila iz ovog tržišnog segmenta“, istakao je povodom objave nove strategije Matt Harrison, izvršni podpredsednik TME.


Ime i prezime
Komentar