Toyota Srbija brine o svojim klijentima

06. Apr 2020

Toyota centar Beograd
Vlasnici Toyotinih vozila u Srbiji neće izgubiti garanciju ukoliko ne obave redovan servis tokom vanrednog stanja zbog virusa korona. Da bi zadržali pravo na garanciju dovoljno je da to učine dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera, a jedini uslov je da ne pređu više od 1.500 km preko propisanog intervala.

Garantni rok za Toyotina vozila jedan je od najprimamljivijih na tržištu. Traje pet godina i ne postoji ograničenje u broju pređenih kilometara, uz Eurocare asistenciju na putu koja pokriva kompletnu Evropu, kao i 10-godišnju garanciju za hibridnu bateriju.

Svesni da trenutna situacija čini da svi budu zabrinuti iz mnogo razloga, u Toyoti Srbija odlučili su da vlasnicima vozila ove japanske marke, kojima propisani servisni intervali dospevaju tokom vanrednog stanja, ponude olakšice oko važenja garancije. Istovremeno upućen je apel da se svi pridržavaju uputstava i mera koje je propisala Vlada Republike Srbije i da se ne napuštaju domovi bez preke potrebe. Zbog bezbednosti i zdravlja zaposlenih, ali i klijenata, ovlašćeni Toyotini servisi rade u skladu sa merama koje je propisala Vlada Republike Srbije ili su zatvoreni i na raspolaganju su samo za hitne i neophodne popravke.

Imajući sve to u vidu, Toyota Srbija iskoristila je priliku da obavesti svoje klijente da neće izgubiti garanciju na vozilo, pod uslovom da:
-    Na redovan servis dođu u roku od dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera vezanih za virus korona, ukoliko je vozilo u redovnoj garanciji;
-    Na redovan servis dođu do 31. maja 2020. godine (ovaj period će se po potrebi produžiti), ukoliko je vozilo u produženoj garanciji, a termin za redovan servis vozila između 1. marta i 30. aprila 2020. godine;
-    Ne pređu više od 1.500 kilometara dodatno na propisani servisni interval.

Datum početka standardnog rada servisa, kao i sva druga važna obaveštenja, biće objavljeni na zvaničnoj web stranici Toyote Srbija.

Ukoliko tokom trajanja vanrednog stanja dođe do kvara ili oštećenja na vozilu, vlasnicima se preporučuje da se obavezno jave ovlašćenom Toyota serviseru na dežurne brojeve telefona, kako bi dobili dodatna uputstva za postupanje u toj situaciji.

Brojevi za hitne slučajeve

Toyota Centar, Beograd - 011 3316 350, 065 5956 587
MAG Centar, Novi Beograd - 065 9249 902
Toyota, Novi Sad - 062 680 035
Auto Turing Stanojević, Beograd - 060 3410 244
Toyota, Čačak - 063 684 926
Toyota, Niš  -  064 8509 710, 065/ 4411 311
Broker, Bogatić - 065/ 5335 334
Sanel, Kragujevac - 062/ 220 206

Vlasnici Toyotinih vozila mogu da se obrate i putem e-maila na adresu info@toyota.rs, postave pitanje na Live Chatu i društvenim mrežama ili direktno svom servisnom savetniku.


Ime i prezime
Komentar