Obraćajući se publici osetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje privukli su brojne nove evropske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygo-a oduvek se oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje vlastitog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je namerio da oblikuje automobil upravo za njih.
Toyotini hibridi nikad pristupačniji
24. Jun 2020
Toyota je nedavno obeležila važan trenutak u svojoj istoriji - prešla je granicu od 15 miliona prodatih vozila na hibridni pogon, čime je još jednom potvrđen vizionarski pristup ove japanske kompanije u razvoju ekoloških vozila i zaštiti životne sredine. Statističari su precizno izračunali da je zahvaljujući hibridno električnoj tehnologiji Toyote, od lansiranja prvog vozila s dvojnim pogonom pre 23 godine (Toyota Prius prve generacije) – smanjenja štetna emisija ugljen-dioksida (CO2) za preko 120 miliona tona širom sveta.
Samo u Evropi prodato je preko 2,8 miliona Toyotinih hibrida, a na sceni je trenutno aktuelna četvrta generacija vozila s tom vrstom pogona. Toyotina hibridna gama počinje od B segmenta i modela Yaris, koji je jedan od najekonomičnijih vozila na tržištu, s prosečnom potrošnjom goriva od 3,5 do 3,7 litra na 100 kilometara pređenog puta i emisijom CO2 od samo 84 grama (prema aktuelnom NEDC standardu).
Zahvaljujući popustu od 2.760 evra i državnoj subvenciji od 2.500 evra, Yaris 1.5 Hybrid s paketom opreme Stella sada je dostupan za samo 14.990 evra* - što je najpovoljnija cena za jedan hibridni automobil na srpskom tržištu do sada. Paket Stella nudi puno toga, što ovaj automobil čini veoma bezbednim, lakim i prijatnim za vožnju. Ističe se veliki spisak elektronskih uređaja za pomoć vozaču, od VSC-a (Vehicle Stability Control), preko TRC-a (Traction Control), ABS-a (Anti-lock Braking System), BA-a (Brake Assistance) do HAC-a (Hill Assist Control). Tu je i za Toyotine hibride standardni CVT automatski menjač, kamera za vožnju unazad, dvozonski automatski klima uređaj, Toyota Touch 2 multimedijalni sistem s kolor ekranom od sedam inča, audio uređaj sa šest zvučnika, Bluetooth i USB konekcija, kožom obložen upravljač… i još puno toga.
Veoma atraktivan deo aktuelne hibridne ponude čini i nedavno redizajnirani model C-HR koji u verziji 1.8 Hybrid C-Enter, uz popust od 4.000 evra i subvenciju od 2.500 evra, košta 22.400 evra*. Atraktivni C-HR stiže s izuzetno bogatom standardnom opremom među kojom su brojni sistemi aktivne bezbednosti i pomoći vozaču, CVT menjač, aluminijumski naplatci od 17 inča, kamera za vožnju unazad, Toyota Touch 2 s ekranom od osam inča, Bluetooth, krovni spojler…
Najjeftinija Corolla s hibridnim pogonom je verzija Hatcback 1.8 Terra koja košta 19.700 evra*, dok Touring Sports 1.8 Hybid Luna ima cenu od 23.100 evra* a Corolla Sedan 1.8 Hybrid Sol 24.000 evra*.
Državne subvencije se na osnovu Vladine uredbe mogu dobiti i prilikom nabavke legendarnog Priusa, u klasičnoj i Plug-in verziji, kao i uz pojedine verzije modela Camry i RAV4. Kompletna ponuda automobila s hibridnim pogonom i svi detalji ove sjajne ponude dostupni su na oficijelnoj web stranici Toyote u Srbiji (www.toyota.rs).
*cene s uračunatim popustom i državnom subvencijom