BMW i Alibaba postali partneri

27. Oct 2020

BMW i Alibaba - predstavnici dve kompanije

 

Nemački proizvođač luksuznih automobila BMW sklopio je strateško partnerstvo sa kineskim tehnološkim divom Alibabom zbog sveobuhvatne saradnje u brendiranju, marketingu, uslugama, informacionoj tehnologiji.

 

Cilj partnerstva je sprovođenje strategije digitalizacije u celokupnom poslovnom procesu BMW-a koja bi trebalo da omogući distributerima da korisnicima pruže sveobuhvatno digitalno iskustvo.

 

„Međuindustrijska saradnja i otvorena razmena inovacija su neophodni za ubrzavanje tekuće digitalne transformacije naše kompanije. Kao jedno od vodećih kineskih tehnoloških preduzeća, Alibaba ima jedinstvene kompetencije u pogledu digitalnih tehnologija, velikih korisničkih platformi i kanala, kao i ciljanih potrošačkih operacija. Oduševljeni smo što smo se udružili za stvaranje holističkih iskustava digitalnih brendova za naše kineske potrošače i istovremeno povećali naš portfolio digitalnih proizvoda i usluga “, komentarisao je Jochen Goller, predsednik i izvršni direktor BMW Group Region China.

 

BMW tako postaje prvi proizvođač automobila koji koristi Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS). Ovaj sistem pomoći će ubrzanju digitalnih operacija kroz poslovne segmente BMW-a.

 

Prema Memorandumu o razumevanju, BMW i Alibaba zajednički će pokrenuti preduzeća za prodaju i usluge na internetu.

 

Očekuje se - u budućnosti - lansiranje dve kompanije, mrežne i vanmrežne platforme za digitalno iskustvo koje će usmeravati promet prema BMW dilerima stvarajući više poslovnih prilika. Pored toga, kao deo partnerstva, BMW i MINI pokrenuće usluge članstva u brendovima i marketinške kampanje na Alibabinim mrežnim platformama, sa ambicijama da povećaju lojalnost kupaca, povećaju aktivnost i podstaknu poslovanje.

 

Napori dve kompanije usmerene su na ubrzavanje digitalne transformacije zastupničkih mreža u Kini, kako bi se kupcima pružile vrhunske, pogodne i personalizovane usluge i iskustva.

 

Kupci će ubuduće putem interneta moći da kupuju BMW i MINI modele, da se jednim klikom prijave kao članovi zajednice brendova kako bi ostvarili ekskluzivne pogodnosti, kao i da obave onlajn rezervaciju usluga, uključujući test vožnju, popravku, održavanje, a uz podršku sistema ABOS nemački proizvođač i njegovi ovlašćeni distributeri ubrzaće i digitalnu transformaciju mreže u Kini.

 

„Kao jedan od najinovativnijih međunarodnih proizvođača vrhunskih automobila, BMW je lider u industriji sa izvanrednim proizvodima i uslugama. Sada je BMW ponovo na čelu digitalne transformacije, postajući prvi proizvođač automobila koji koristi Alibaba Business Operating Sistem (ABOS). Ovaj sistem pomoći će ubrzanju digitalnih operacija kroz BMW-ove poslovne segmente, imajući za cilj pružanje usluga usmerenih na kupca tokom životnog ciklusa proizvoda i visokokvalitetnog rasta, širenjem, povezivanjem i usluživanjem kupaca na efikasniji način“, dodao je Jet Jing, potpredsednik Alibaba Group i generalni sekretar Enterprise Service za digitalnu ekonomiju Alibaba.


Ime i prezime
Komentar