CITNow – nova usluga u Delta Motorsu

01. Apr 2020

BMW servis - pregled automobila
Kompanija Delta Motors, generalni uvoznik i distributer automobila BMW i MINI, od nedavno je u svoj servis uvela, CITNow, poseban vid izveštavanja klijenata o radovima koje je potrebno izvršiti na njihovom automobilu nakon pregleda po dolasku u servis.

Zahvaljujući ovom inovativnom projektu, klijent ima mogućnost da pogleda pregled automobilua i procenu radova nakon prijema u servis i to na svom mobilnom telefonu. Zaposleni u servisu kreiraju kratak video snimak klijentovog automobila, u kome, uz video prikaz, izveštavaju o njegovom stanju i daju sugestije o potrebnim popravkama.

Klijent potom dobija emejl ili sms poruku sa linkom ka personalizovanom izveštaju o svom automobilu. Izveštaj sadrži video materijal, kompletan izveštaj kao i prikaz očekivanih troškova i tako klijent bez ponovnog dolaska u servis može da potvrdi radove, što dodatno olakšava i ubrzava proces donošenja odluke.

CITNow usluga omogućava potpunu transparentnost, jasno pokazuje koji su radovi na automobilu potrebni i dodatno ubrzava proces servisiranja automobila.

Ovo je samo jedna od inovacija koju BMW uvodi na tržište Srbije kako bi svoju uslugu održao na najvišem nivou.


Ime i prezime
Komentar