Lexus otkrio osveženu limuzinu LS

09. Jul 2020

Lexus LSLexus LS


Lexus je premijerno predstavio ažuriranu verziju svog vodećeg limuzine, Lexus LS, i najavio da prodaja u Japanu počinje krajem 2020. godine. Prva generacija LS predstavljena je 1989. godine i izgradila je temelje Lexusa uz velike pohvale koju je zaslužila njegova izuzetna tišina i udobnost.

Akio Toyoda, generalni direktor brenda pozicionira LS - u svim njegovim generacijama - kao „model koji stvara transformaciju kroz duh stalnih inovacija i pružanjem novih tehnologija i vrednosti za duže vreme“.
 
Kao vodeća limuzina marke Lexus, LS je kumulativno prodao 870 hiljada jedinica, stekavši popularnost tokom više od 30 godina i u više od 90 zemalja i regiona. Debi pete generacije LS-a 2017. godine, svojom odvažnom kupe siluetom i ponudom emocionalnog iskustva u vožnji, označio je izvršenje značajne transformacije. Za ovo poslednje ažuriranje, inženjeri su se fokusirali na podizanje nivoa udobnosti, tišine i sveobuhvatnosti limuzine kako bi se pomoglo u balansiranju čitavog niza novih dinamičkih poboljšanja diktiranih inicijativom marke Lexus Driving Signature.

Ova filozofija primenjuje detaljno podešavanje, promišljeno ažuriranje komponenti i nadogradnje kontrolne površine kako bi se Lexusovi modeli podigli na novi standard upravljanja automobilom, ravnotežu i na kraju, poverenje vozača. Izvedena proširenja razvijena su u cilju da povećaju izuzetnu tišinu i komfor koji predstavljaju Lexus DNK, predstavljaju vrhunac oosnovne izrade primenjene i na najmanju komponentu - sve od pogonskog sklopa i ogibljenja do pozicioniranja sedišta.

 

Lexus LSLexus LS

Restilizovani LS razlikuje se od svog prethodnika zahvaljujući još jednom prednjem braniku i rešetki hladnjaka, na kome se pojavio modul sa senzorom poluautonomnog upravljačkog sistema. Pored toga, limuzina je dobila nove adaptivne farove koji su predstavljeni 2019. godine na unaprađenom luksuznom krosoveru RX. 

Premijum japanski brend uveo je novi infotainment kompleks sa 12,3-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i podršku za Apple CarPlay i Android Auto. Pored toga, inženjeri su rekonfigurisali adaptivno oslanjanje za veći komfor, a poboljšali su i hibridni menjač, tako da je limuzina postala dinamičnija. Lexus LS pokreće benzinski V6 turbo motor, zapremine 3,5 litara koji razvija 421 KS.

Novi LS ima Lexus Teammate, koji je najnoviji u naprednim tehnologijama pomoći u vožnji. Da bi postigao asistenciju u vožnji koja putnicima pruža osećaj bezbednosti, Lexus je ne samo temeljno poboljšao osnovne performanse automobila, već je ugradio AI tehnologije usredsređene na duboko učenje za predviđanje i reagovanje na različite situacije na koje mogu da se naiđe tokom vožnje. Nadalje, primenom beskompromisnog pristupa sistemskoj kontroli koja uključuje vožnju stručnih vozača, omogućena je sigurna i vrhunska stabilnost u vožnji čak i kada su uslovi na putu komplikovani. Ovakav napredak deo je cilja Lexusa da obezbedi pouzdano i bezbedno iskustvo mobilnosti koje je odraz osećaja ljudi. Ovaj sistem prvi put pojavljuje se na japanskom tržištu kako bi kasnije bio usvojen na ostalim.


Ime i prezime
Komentar