Toyota C-HR 2.0 Hybrid

01. Oct 2020

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

 

Najuzbudljivija Toyota danas

 

 

Prisustvujemo trenucima čovečanstva kada se, možemo to slobodno da kažemo, menja svet kakvim ga poznajemo. Najdrastičnije promene dešavaju se u doba pandemije virusa korona, menjaju se ustaljene navike i odnosi u ljudskom društvu. Ipak, u automobilski svet promene su stigle mnogo pre korone. Počelo je prvo nastankom novih klasa, monovolumena i sve popularnijih SUV vozila, da bi se završilo kombinacijom ova dva modela, odnosno nastankom krosovera. Zastupljenost krosovera sve je veća i veća i danas nema proizvođača koji nema bar nekoliko modela u svojoj gami. Pored toga, klasične limuzine polako se (nažalost) povlače pred naletom nove klase, pri čemu za sada odolevaju pripadnici premijum segmenta nemačke trojke.

 

Brojke i prodajni rezultati su neumoljivi. I najveći japanski proizvođač Toyota Motor Corporation (TMC) nije mogao da izbegne ovaj trend, te je lansirao i svog predstavnika, popularnog C-HR-a. 

 

Razvoj ovog modela počeo je još 2013. godine pod rukovodstvom Hiroyuki Koba, glavnog inženjera TMC da bi bio predstavljen javnosti 2016. godine na Salonu autoobila u Ženevi. U prodajne salone širom Evrope stigao je početkom sledeće, 2017. godine, da bi već krajem 2019. godine doživeo prvi redizajn. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Toyota Motor Corporation prvi koncept C-HR prikazao je u oktobru 2014. godine na Salonu automobila u Parizu. Druga, bliža tržišnoj, varijacija izložbenog automobila debitovala je godinu dana kasnije na Salonu automobila u Frankfurtu. Da bi se svetska premijera serijske verzije Toyote C-HR održala se u martu 2016. godine na Salonu automobila u Ženevi. Njegova proizvodnja započela je u novembru iste godine u fabrici Toyota Motor Manufacturing Turkey u Sakarii, odakle se automobili isporučuju u Evropu i Ameriku. Pored toga, model se proizvodi u Japanu i Kini.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Novi C-HR je postavljen na TNGA (Toyota New Global Architecture) platformu GA-C sa niskim težištem koju deli sa novom Corollom, ali i Priusom i Lexusom UX. Zanimljivo je da ime ovog automobila predstavlja skraćenicu od Coupe High-Rider. Svakako se postavlja pitanje da li možemo imati kupe automobil sa petoro vrata i povišenom pozicijom sedenja, i test je bio idealna prilika da pružimo odgovor.

 

Dizajn automobila i dalje je svež, iako je od predstavljanja prošlo nešto više od četiri godine. Može se reći da još uvek privlači poglede prolaznika, u čemu su mu svakako pomogle i blage dizajnerske intervencije koje su sprovedene krajem prošle godine. 

 

Na prednjem delu automobila najupečatljiviji detalj su bogato dimenzionirane svetlosne grupe u LED tehnologiji nepravilnog oblika, kao i veliki usisnik vazduha inkorporiran u masivni prednji branik. Ova dva elementa dizajna daju priličnu dozu „ozbiljnosti“ u nastupu automobila koji ipak ima relativno skromne dimenzije za jedan SUV. Uz samu ivicu branika smeštene su maglenke projektorskog tipa, minijaturnih dimenzija. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybridruploads/Vozili-smo/Toyota_CH-R-20-160.jpg   Toyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Bočna linija otkriva kupeovsku siluetu, sa padajućom linijom krova i skrivenom kvakom zadnjih vrata u C stub. Aluminijumski naplatci od 18 inča uz naglašene lukove točkova i plastične obrube ističu blagu notu agresivnosti, kao i koketiranje sa SUV vozilima. Na krovu, neposredno iznad petih vrata - poklopca prtljažnika nalazi se veliki spojler čija je uloga popravljanje aerodinamike i smanjivanja neželjenog opstrujavanja vazduha oko zadnjeg dela automobila. Najupečatljiviji deo na zadnjem delu automobila su svetlosne grupe nepravilnog, trouglastog oblika koje veoma podsećaju na bumerang. Masivni zadnji branik savršeno se uklapa u dizajnerske namere kreiranja utiska agresivnosti i čvrstine. 

 

Ukupno posmatrano, dizajn C-HR-a više je nego uspeo, što potvrđuju i prodajni rezultati - Toyota je prve godine prodala čak 120.000 primeraka, dok je na tlu Starog kontinenta prodato preko 400.000 za četiri godine.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Kabina, satkana od plastike raznih tekstura, besprekorno je sastavljena i tehnokratski udobna. Sačuvani su svi atraktivni detalji u unutrašnjosti. Tu je instrument tabla koja teksturom imitira kožu, umetci u obloge vrata, žlebljeni poput vafla, kao i izbočine na plastičnim oblogama pragova vrata i prtljažnika. Dugmad za upravljanje na volanu grupisana su u neobične rombove. Kratka ručica menjača sa ergonomskim rukohvatom koji izgleda kao da je uglačan rukom vozača. Korisni su držači za čaše u naslonima za ruke zadnjih vrata. 

 

Sedišta su pravilnog oblika, uspešno kombinuju udobnost i prijanjanje. Pozadi ima dovoljno mesta za dvoje. Visoka linija stakla ostavlja mešovit osećaj - nešto između bezbednosti i klaustrofobije. 

  

Na prednja sedišta se smešta vrlo lagodno uz pomoć vrata koja se otvaraju dovoljno široko. Na njima se udobno sedi, uz široku amplitudu podešavanja sedišta u nekoliko pravaca. Materijali za oblaganje kabine nakon restilizacije su kvalitetniji, dok su spojevi precizni, a sama završna obrada je na visokom nivou. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Ispred vozača nalazi se trokraki kožom obloženi upravljač koji je u testiranom automobilu imao i svoj grejač, što sasvim sigurno jako dobro dođe u hladnim zimskim jutrima. Iza upravljača smeštena je instrument tabla sa pokazivačima brzine kretanja, stanja i trenutne funkcije hibridnog sistema, kao i nešto manji pokazivač na kojem se očitava količina goriva i temperatura rashladne tečnosti. Na upravljaču se nalaze komande audio uređaja, kao i one za upravljanje radom putnog računara. Levo od njega nalaze se prekidači za kontrolu rada bezbednosnih sistema. 

 

Na sredini centralne konzole nalazi se multimedijalni ekran koji nam je već poznat. Kroz vetrobransko staklo, spolja, jasno se vidi koliko se uzdiže iznad kontrolne table. Drugi proizvođači možda mogu bolje da „uklope“ takve ekrane nalik tabletu, ali istovremeno štede na fizičkoj veličini ekrana. Kada se gleda sa vozačevog sedišta, ekran uopšte ne smeta pogledu, njegova gornja ivica je ispod vetrobranskog stakla.

 

U odnosu na modele pre restilizacije, dobio je znatno bolju rezoluciju, što je uočljivo prilikom koriščenja kamere za vožnju unazad, ali i nekoliko novih aplikacija. Ekran od osam inča zakrenut prema vozaču i brendiran kao Toyota Touch 2 multimedijalni sistem, radi veoma fluidno. Ispod njega su smešteni ventilacioni otvori, kao i komande sa ekranom automatskog dvozonskog klima uređaja. Centralni tunel sa naslonom za ruke i ručicom CVT menjača ergonomski je dizajniran i jako prijatan za upotrebu. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Premda se spolja čini da je unutrašnjost tesna, to je isključivo optička varka zbog kupeovske siluete.

 

Ulazak na zadnja vrata kako bi se selo na zadnju klupu zbog skromijih dimenzija C-HR-a nešto je teži u odnosu na prednja vrata. Mesta za kolena ima dovoljno, što se ne može reći i za glave viših putnika. Očigledno je atraktivna padajuća linija krova uzela danak u pomenutom prostoru za glavu. Usled specifične linije vrata i masivnog C stuba, stiče se utisak i nedovoljne preglednosti za putnike koji sede pozadi. Sve u svemu, pozadi će biti udobno osobama visine do 1.75 m, oni viši svakako će morati da naprave kompromis. Međutim, ako se uzme u obzir da je reč o kupeu, onda su putnici na zadnjim sedištima samo dobrodošli gosti.. 

 

U standardnoj konfiguraciji zapremina prtljažnika do donje ivice petih vrata iznosi 358 litara, ukoliko se računa prostor do krova, zapremina narasta na 424 litra. Kada se obore zadnja sedišta, tačnije njihovi nasloni, zapremina raste na 1.102 litra računjući prostor do krova. Prtljažnik je lako dostupan zahvaljujući vratima koja se visoko podižu i pravilnog je oblika. Minimalna dužina prtljažnika je 77 cm, maksimalna 163 cm, visina utovara 77 cm, a visina ispod police 38 cm. Dobro je organizovan: veliki otvor za utovar (iako je prag visok), pravilnog pravougaonog oblika, ispod povišenog poda su posude za sitnice, plus umetak od pene u rezervnom toćku, niše za sitnice i kuke za pakete.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Restilizacija je C-HR-u donela, bar kada je enterijer u pitanju, bolju i bržu multimediju, kvalitetnije materijale i neznatne promene koje se teško na prvi pogled uočiavaju.

 

Toyota C-HR podvrgnuta je EuroNCAP testiranju neposredno po pojavljivanju na tržištu. Tada je zaslužila visoke ocene, pri čemu je za zaštitu odraslih ocenjena sa čak 95%, a zaštita dece sa 77%. Zaštita pešaka dobila je 76%, a upotreba bezbednosnih sistema 78%. Sasvim očekivano, automobil poseduje ABS, ESP sa TCS-om (VSC, kako ga naziva Toyota), Hill holder, kao i vazdušne jastuke. Osim toga, opremljen je adaptivnim tempomatom, sistemom za nadzor napuštanja saobraćajne trake i nadzorom mrtvog ugla, kao i sistemom za dojavu opasnosti od sudara. Tu su takođe i inteligentni prednji i zadnji parking senzori sa funkcijom automatskog kočenja, sistem detekcije pešaka, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, kao i automatsko upravljanje radom dugih svetala. Spisak je zaista dugačak i moglo bi se reći, na nivou najskupljih modela. Ono što je svakako izuzetno važno to je da garantuje maksimalnu bezbednost tokom vožnje, što je karakteristika koja polako postaje sve važnija kupcima prilikom odlučivanja za konkretan automobil.

 

 

Spisak opreme namenjene uživanju u vožnji takođe je izuzetno dugačak. Izdvajaju se svakako multimedijalni uređaj sa navigacijom, kamera za vožnju unazad, odličan audio uređaj sa visokotoncima u prednjim stubovima. Automatski dvozonski klima uređaj je tokom kišnih dana uspevao bez većih problema da održi stakla suvim, a njegovu efikasnost hlađenja nismo uspeli da proverimo jer nas je tokom testa pratilo hladno i kišovito vreme. Tasteri za kontrolu klime grupisani su u svojevrsne rombove - poput dugmadi na volanu.

 

Automatska ručna kočnica olakšava svakodnevnu upotrebu automobila. LED farovi su zaista izuzetnog kvaliteta i podižu bezbednost vožnje na jedan sasvim viši nivo. Zaista su izuzetno efikasni i po svojim karakteristikama nalaze se iznad klase kojoj C-HR pripada. Na ovom mestu odali bismo priznanje japanskim inženjerima koji su konstruisali ovako kvalitetne svetlosne grupe. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Restilizovani C-HR dobio je multimedijalni sistem sa novim interfejsom (tzv. Human Machine Interface) i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay u svim nivoima opreme.

 

Glavna promena u elektronici je novi multimedijalni sistem koji je već poznat iz modela Camry i RAV4. 

 

Multimedijalnom sistemu Toyota Touch 2 u CH-R-u: dodati su pravi fizički tasteri za navigaciju do najpopularnijih stavki menija, dodata je podrška za Android Auto i Apple CarPlay tehnologije, početna stranica je postala praktičnija i višenamenska (tri glavna prilagodljiva prozora - u svakom mogu da se prikažu željene informacije). Iako kada se uđe duboko u stavke u meniju, naići ćete na dobro poznatu nepretencioznu grafiku ili nedostatke u sitnicama - na primer, slika sa kamere sa zadnjim pogledom izgleda zrnasto, a vodilice se ne okreću kada se okrene volan. Inače, postoji još jedan ekran - u kombinaciji sa instrument tablom na kojem može da se vidi vreme vožnje na električni pogon.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Senzor za kišu radi savršeno, baš kao i senzor za svetla koji prebacuje sa dugih na oborena i obrtnuto. Spoljni retrovizori su elektrosklopivi, pri čemu su opremljeni i grejačima. Ulazak u automobil je pomoću pametnog ključa, a motor se startuje pritiskom na dugme. Prednja sedišta su grejana, baš kao i obruč upravljača. Zadnja stakla su zatamnjena, što svakako doprinosi elegantnijem nastupu pored nesumnjivo smanjivanja temperature u enterijeru. Aluminijumski dvobojni naplatci od 18 inča vrlo su atraktivni. Spisku opreme teško da bilo šta nedostaje i oni najprobirljiviji kupci bi teško mogli da nađu zamerku kompletnosti iste.

 

Jedna od prvih asocijacija na japansku Toyotu kada su motori u pitanju svakako su hibridi. Japanski proizvođač je prvi hibrid napravio pre 23 godine, pri čemu trenutno u gami poseduje čak devet različitih hibridnih modela. Po podacima TMC, čak 15 miliona vozača vozi neki od hibrida ove kompanije. U svojoj četvrtoj generaciji, Toyotini hibridi sasvim su sigurno dostigli vrhunsku pouzdanost, na šta ukazuje i garancija na bateriju od 10 godina. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Postoje tri podešavanja za režime vožnje. Jedan od njih je Sport. Kada u postavkama ugrađenog računara pronađete režim Sport, osim sićušnih zelenih slova ubedljivoj dinamici Toyote C-HR 2.0 Hybrid biće dodato prilično oštro podešavanje papučice gasa, kao i malo teži upravljač. To je ono što je C-HR 2.0 Hybrid: spoj udobnosti i dinamike.

 

Pažnju treba obratiti na razliku u odnosu na druge stilove vožnje: ako odaberete ECO podešavanje, ono će ostati i nakon zaustavljanja i pokretanja motora. Međutim ako je Sport, onda neće, računar će ga resetovati i vratiti u „normalan“ režim. Režim Sport je onemogućen svaki put kada se jedinica napajanja ponovo pokrene (iako ako se odabere eco ili normal režim, on ostaje trajno). 

 

Toyota C-HR ima pogonski sklop koji joj daje dinamiku koja se poklapa sa njegovim „svemirskim“ izgledom. 

 

Nakon restilizacije, C-HR je dobio „vitaminsku injekciju“ te je benzinski agregat porastao na dve litre zapremine, od 152 KS. Električni agregat ima snagu od 109 KS, kao i obrtni moment od 202 Nm. U konačnom zbiru, integrisana snaga ova dva sistema je 184 KS, što je značajan napredak u odnosu na 122 KS koliko je imao CH-R pre restilizacije u kojem je bio SUS motor zapremine 1.8 litara. Dodatna snaga itekako se oseti, ubrzanje do 100 km/h iz mirovanja je 8,2 sekunde, nepune tri sekunde brže u odnosu na slabiji hibrid. Među-ubrzanja su takođe ubedljivija, delom i zbog poboljšanog CVT menjača koji radi znatno uglađenije. Ukoliko vozač to poželi, može da ga prebaci i u Sport mod, te potom ručno da menja stepene prenosa u sekvencijalnom modu. U svakom slučaju, dodatna snaga prija, pogotovo na magistralnim putevima gde su preticanja mnogo ubedljivija i čini nam se bezbednija nego u prethodnom modelu. 

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Test automobil nudi kombinovanu snagu od 184 KS, zahvaljujući dvolitarskom M20A-FXS benzinskom motoru (152 KS, 190 Nm) i 3NM elektromotoru (109 KS, 202 Nm), što čini e-CVT hibridni prenos zasnovan na planetarnoj opremi. Zanimljivo je da u menjaču nema stepena prenosa za vožnju unazad - kretanje unazad se ostvaruje jednostavnim okretanjem rotora elektromotora u suprotnom smeru. A ako u ovom trenutku čujete zvuk motora sa unutrašnjim sagorevanjem, to je samo zato što se benzinski motor uključio da bi napunio pogonsku bateriju. Uzgred, zbog činjenice da se maksimalna snaga benzinskog motora i elektromotora postiže različitim brzinama, jednostavno je nemoguće direktno sumirati njihovu snagu. Zato je pravilo „152 KS + 109 KS", a ukupnu snagu treba naznačiti odvojeno – 184 KS (uz istovremeni rad motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotora).

 

Ovo je samo jedna zanimljiva nijansa hibrida, ali evo još nekoliko: odnos kompresije kod benzinskog motora je 14:1 prema Atkinsonovom ciklusu i ima visoku efikasnost (41%). Električni motor od 3 Nm radi zajedno sa njim: primetno je snažniji od motora od 1 Nm (72 KS i 163 Nm, koristi se na hibridu sa 1,8-litarskim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem), a takođe je lakši i kompaktniji. Nova jedinica za kontrolu napajanja (PCU) postala je kompaktnija i efikasnija u radu. Međutim, standardna 12-voltna baterija ispod haube i dalje nije odgovarala i premeštena je u prtljažnik. Uz to kada se doda rezervni točak i uložak za organizator - kao rezultat toga, pod prtljažnika je morao da bude podignut, što je smanjilo njegovu nominalnu zapreminu. Ovo je posebnost novog dvolitarskog hibrida: prtljažnik je 290 litara naspram 297 litara za ostale verzije C-HR. Ako govorimo o pogonskoj bateriji čitavog hibridnog sistema, ona se nalazi ispod zadnjeg sedišta: NiMH (nikl metal hidridna) baterija, 180 ćelija i 216 volti. Baterija je otporna na visoke temperature, što joj omogućava da izdrži često ubrzanje / usporavanje tokom dinamične vožnje. Zanimljivo je da je 1,8-litarska hibridna verzija Toyote C-HR nakon ažuriranja ranije dobila Li-Ion bateriju (56 ćelija i 207 volti) umesto NiMH (168 ćelija i 201,6 volti).

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Zvučna izolacija takođe je poboljšana, moglo bi se reći da je na nivou Lexusa tako da je uživanje voziti automobil u ovakvim uslovima. Iako se radi o krosoveru, pozicija sedenja nije preterano povišena, sedi se prilično nisko za jedan SUV. U gradu zahvaljujući prednjim i zadnjim senzorima, te kameri za vožnju unazad kretanje skučenim prostorima ne predstavlja stresnu radnju uz preteća oštećenja prelepog metalik plavog laka. Automobil traži kraći period privikavanja, nakon koga će se njime vrlo lako manevrisati i parkirati.

 

Kočnice su tražile period privikavanja, jer blagi pritisak na pedalu nije davao očekivani rezultat. Prilikom jačeg pritiska na pedalu kočnice one bi pokazale svoj puni kapacitet, koji nam nije bio uvek potreban. Čini se da tokom kočenja hibridni sistem neprestano prilagođava intenzitet rekuperacije elektromotora i aktiviranje glavnih kočnica - ali to ne ide uvek glatko. U svakom slučaju, doziranje pedale kočnice traži period privikavanja.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

  

Upravljanje je precizno i lako, automobil besprekorno prati zadatu putanju. Zbog svoje težine, koja je za dobrih 200-300 kg veća od konkurenata, u pojedinim situacijama nam se učinilo da je tome najveći danak platio trim oslanjanja. Na kratkim neravninama C-HR je umeo dobro da „protrese“ svoje putnike, mada sa druge strane bio je izuzetno stabilan i upravljiv u dugim i brzim krivinama na autoputu.

 

C-HR opremljen hibridnim pogonom i dvolitarskim benzincem predstavlja zaista zanimljivo rešenje. Atraktivan dizajn, proveren kvalitet i pouzdanost hibridnog sistema koji ne zahteva traženje punjača za struju, uz aktuelne hibridne subvencije koje daje Republika Srbija prilikom kupovine i godišnje registracije mogu da budu jezičak na vagi koji će kupce navesti da se opredele upravo za ovaj automobil. Proverena servisna mreža, kao i povoljni troškovi održavanja koji su transparentno prikazani na sajtu Toyote Srbija, domaćeg uvoznika mogu samo da doprinesu boljoj prodaji. Kruna svih argumenata koji idu u prilog ovom automobilu su svakako vrednost ovog brenda i njegova popularnost i dobro očuvanje cene u post-prodaji.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

 

Tehničke karakteristike

 

Model

Toyota C-HR 2.0 Hybrid

Motor

benzinski motor 1.987 cm3 M20A-FXS, EURO 6d-ISC-FCM, maksimalna snaga 112 kW (152 KS), maksimalni obrtni moment 190 Nm pri 4.400-5.200 o/min

Električni motor maksimalna snaga 80 kW (109 KS), maksimalni obrtni moment 202 Nm, Nikl metal hidrid baterija

Zapremina

1.987 cm3

Prečnik i hod klipa

80.5 x 97.6 mm

Odnos kompresije

14.0 :1

Najveća snaga

Ukupna snaga sistema 130 kW (184 KS)

Najveći obrtni moment

190 Nm pri 4.400-5.200 o/min

Prenos snage

Na prednje točkove, eCVT menjač

Vozni sistem

Napred:  McPhersonove opružne noge, trokraka poprečna ramena i stabilizator prečnika 26,5 mm

Pozadi: Višedelna osovina s uzdužnim i poprečnim ramenima, spiralne opruge, teleskopski amortizeri i stabilizator prečnika  24,2 mm

Upravljač

Servoupravljač s nazubljenom letvom, električni progresivni servopojačivač, 2,76 okretaja, prenosni odnos 13,6 : 1

Kočnice

Napred samoventilirajući diskovi prečnika 299 mm, nazad puni diskovi prečnika 281 mm, ABS, EBD, BAS, ESP, TCS, PCS (sistem automatskog kočenja)

Točkovi i pneumatici

7,5J x 18, 225/50 R 18

Mininalni radijus okretanja

11 m

Dimenzije (D x Š x V)

4.395 x 1.795 x 1.555 mm, međuosovinsko rastojanje 2.640 mm, trag točkova 1.540 mm, zapremina prtljažnika 358/1.102 litre, rezervoar za gorivo 43 litre

Mase

Prazno vozilo 1.560 kg, najveća dozvoljena težina 1.930 kg, dopušteno opterećenje 370 kg

Performanse

Najveća brzina 180 km/h, ubrzanje 0-100 km/h za 8,2 sekunde

Potrošnja goriva

Vožnja u gradu 3,7 l/100 km, na putu 4,2 l/100 km, u mešovitoj vožnji 4,0 l/100 km

Emisija CO2

92 g/km

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid


Ime i prezime
Komentar