Karoq

Volkswagen Polo GTI R5 spreman za pobede

02. Feb 2018

Volkswagen Polo GTI R5Volkswagen Polo GTI R5


Volkswagen Polo GTI R5, reli automobil koji je zasnovan na šestoj generaciji novog Pola, premijerno je predstavljen javnosti na zvaničnoj prezentaciji novog Polo GTI u Majorki (Španija) početkom ovog meseca. Razvoj novog sportskog automobila za reli uključio je iskustvo i znanje stečeno iz četiri svetske titule na vrhunskim reli trkama, WRC, od 2013. do 2016. godine.

"Predstavljanje novog Polo GTI R5 javnosti bilo je fantastičan trenutak", rekao je Sven Smeets, direktor Volkswagen Motorsporta. "Bliska veza sa Polo GTI-om na putu je nepogrešiva.U reli verziji Polo, porodica GTI ima još jednog spektakularnog ambasadora. Naš tim i kolege iz Volkswagen Designa u Wolfsburgu imaju velike zasluge za to. GTI R5 mora da se dokaže u nizu teških scenarija, kako bi se osiguralo da može da ostane na liniji uspeha svog prethodnika. "

Razvoj Polo GTI R5 od početka godine u punom je zamahu. Početni testovi na asfaltu i šljunku održani su sredinom novembra u Fontjoncouseu u Francuskoj, a nastavili se i u Velikoj Britaniji u decembru. Odgovornost za ceo projekat leži na tehničkom direktoru Francois-Ksavier "FKS" Demaison, kao i rukovodiocu projekta Jan de Jongh, koji je, kao trkački inženjer, vodio računa o Polo W WRC-u Sebastiena Ogiera od 2013. do 2016. godine.

"Polo GTI R5 prolazio je kroz inicijalne testove bez ikakvih problema. Povratne informacije od test vozača bile su veoma pozitivne", kaže Demaison. "Očigledno je korisno da pozovete iskusan tim inženjera i mehaničara koji su pomogli da se razvije Polo koji je osvojio svetsko prvenstvo. I podrazumeva da, kao što smo imali u prošlosti, takođe koristimo prednost bliske i odlične saradnje sa kolegama iz odeljenja tehničkog razvoja u Wolfsburgu, kao i sa našim kolegama iz Škode, koji nude R5 vozila od 2015. godine. "

Kao proizvodni model - novi Polo GTI - Polo GTI R5 ima moćan četvorocilindarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva, koji je postavljen poprečno ispred prednje osovine. Zapremina ovog motora je ograničena na 1,6 litara, u skladu sa propisima. Ovo je dovoljno za generisanje impresivnih 200 kW (272 KS) i maksimalnog obrtnog momenta od 400 Nm. Sekvencijalni, petostepeni trkački menjač i stalni pogon na sva četiri točka postižu izuzetno ubrzanje na bilo kojoj podlozi - bilo da se radi o asfaltu, šljunku ili snegu. Masa je samo 1,320 kilograma i reli GTI ubrzava od 0 do 100 km / h za samo 4,1 sekunde.


Ime i prezime
Komentar