Citroen slavi svoju stogodišnjicu

19. Apr 2019

Citroen
Kako bi osmislio proslavu ovog izuzetnog rođendana, brend je krenuo od jednostavnog pitanja: Kako bi André Citroen proslavio stogodišnjicu svog brenda? Ne postoji nikakva sumnja da on to nikako ne bi uradio kao ostali… Citroën je, dakle, osmislio različite događaje i animacije koje će ukrašavati 2019. godinu. Na programu su: okupljanja, masovno korišćenje društvenih mreža sa aktivnostima ‘Inspired by You’ koje daju reč fanovima, otkrivanje neverovatnih konceptnih modela koji prikazuju buduću sliku brenda i razna druga iznenađenja.

Svoju stogodišnjicu, Citroen će da slavi na svetskom nivou tokom cele 2019. godine.

100 godina brenda ‘INSPIRED BY YOU’
Proslaviti Citroën-ovu stogodišnjicu, to znači slaviti 100 godina ‘people minded brand’ koji su oduvek inspirisali ljudi i njihovi načini života:

‘Chevrons Are Everywhere’ (od februara, na društvenim mrežama):
Stogodišnjica je, takođe, prilika da se dimenzija ‘Inspired by You’ prikaže na umetnički način, kroz fotografije koje pokazuju ‘dvostruke ševrone’ u svakodnevnom životu: scene iz života, predmeti, arhitektura, priroda, itd. Ovu originalnu zamisao je realizovao čuveni fotograf Dingo i ona prikazuje prožimanje ovog brenda sa našim životima. Na Instagramu i Facebook-u, od kraja februara do kraja aprila, biće prikazano 18 fotografija. Ljubitelji brenda se pozivaju da obogate ovu kolekciju postujuću njihove snimke ‘duplih ševrona’!

‘Iz generacije u generaciju’ (od maja, na društvenim mrežama):
 Zato što se istorija stogodišnjeg brenda ne piše bez podrške najvernijih ambasadora, Citroën će im odati počast u originalnoj digitalnoj animaciji: ‘Iz generacije u generaciju’. Princip? Porodice, preduzeća ili dileri iz celog sveta, koji su, već generacijama, verni Citroën-u, u ovom video snimku će da pokažu njihovu vezanost za brend. Ovi filmovi će istaći strast prema Citroën-u u celom svetu.

Rođendan (polovina juna, mesto je tajna…) :
Prvi Citroën (Type A) lansiran je 1919. u Parizu, i brend je odabrao ovaj datum za svoj rođendan. Ova inicijativa biće svetska novina, pošto će brend da osvoji jednu ulicu preko noći, kako bi tu stalo 100 Citroën-a značajnih za 100 godina brenda: kolekcionarski modeli i oni iz konzervatorijuma brenda, ali i konceptna vozila… Ovo će predstavljati sigurno iznenađenje za prolaznike koji će moći da uživaju u izložbi koja je dostupna svima. A za one koji neće moći da dođu, ovaj događaj će biti podeljen na društvenim mrežama.

‘The World Inspired By Citroën’ (leto 2019.) :
Stogodišnjica je, takođe, prilika za Citroën da prepusti inicijativu svetskim fotografima da veličaju brend kroz 100 slika. Ove fotografije, koje su snimljene u glavnim gradovima (Pariz, Milano, Amsterdam, Njujork, Buenos Aires, Tunis, Tokio), predstaviće auru brenda širom sveta, povezujući prošlost, sadašnjost i budućnost. Predstavljene na Instagramu i Facebook-u, ovih 100 fotografija će biti izloženo u Monnaie de Paris (Pariz, 6. arondisman) tokom jula i avgusta ove godine. A biće uključene i u specijalno izdanje magazina IDEAT.

‘Okupljanje veka’ (od 19. do 21. jula, u la Ferté-Vidame – Eure-et-Loir) :
Proslava stogodišnjice, na inicijativu kolekcionara brenda, biće istorijski događaj  koji će da okupi više od 11.000 kolekcionara, oko 5.000 izloženih vozila i, očekuje se, oko 50.000 osoba na sajtu tokom ta tri dana. Više informacija može da se pronađe na: https://en.citroencc.com/

100 godina jednog vizionarskog brenda

Slaviti stogodišnjicu Citroën-a, to je, takođe, slaviti 100 godina brenda, koji je uvek bio okrenut budućnosti, nudeći neprestano inovacije. Ova proslava je i prilika da prikaže svoju viziju budućnosti sa dva koncepta:

Koncept #1 : AMI ONE (februar)
Predstavljen u februaru i izložen na sajmu u Ženevi (mart), Ami One Concept daje Citroën-ovu viziju po pitanju vožnje po gradu.

Koncept #2 (maj)
Otkriven u Parizu na salonu VivaTech u maju, ovaj koncept će da predstavi veliku udobnost Citroën-a.

100 godina legendarnog brenda
Slaviti Citroën-ovu stogodišnjicu znači slaviti nešto više od samog brenda. To znači slaviti jednu legendu, simbol odvažnosti, kreativnosti i umeća života, kroz svoje legendarne modele, jedinstven način komunikacije i sportske podvige. Sve ovo, brend će da veliča povodom svoje stogodišnjice, kroz:

Novu verziju kampanje
Posle prve epizode koja je lansirana marta 2018. godine, kampanja brenda Citroën dobija novu verziju povodom svoje stogodišnjice. Ponovo susrećemo autostopera koji putuje kroz epohe kroz četiri nove sekvence. U njima se nalaze i ličnosti koje su neodvojive od istorije brenda: publicista Jacques Séguéla u DS-u i Sébastien Loeb u svojoj Xsari WRC.
Duga verzija ovog filma može da se vidi na https://youtu.be/WEkqJW06o5M

 Virtuelni muzej ‘Citroën Origins’ u bojama stogodišnjice
 Pokrenut 2016. godine, sajt Citroën Origins (www.citroenorigins.com) redovno se obogaćuje. Od sada u 40 zemalja i na 23 jezika, ovaj virtuelni muzej biće ažuriran tokom 2019. godine sa 18 novih modela. Od januara, u bojama stogodišnjice, sajt će postati nezaobilazno mesto za upoznavanje sa dešavanjima. Na njemu će se naći izložbe, slike i video snimci najvažnijih događaja koji su predviđeni za stogodišnjicu.

Komercijalna mreža u bojama stogodišnjice
Širom sveta, komercijalna mreža će, takođe, da preuzme boje stogodišnjice, sa scenografijom osmišljenom specijalno za tu priliku, i u unutrašnjosti i spoljašnosti showroom-ova. Zastave, oznake, stikeri preuzeće logotip Citroën Origins since 1919 u bronzanoj boji. U ovom duhu, osmišljena je originalna 3D skulptura ‘100 godina’. Različiti elementi, koji će da dominiraju u showroom-ovima, naglasiće modele iz kolekcionarskog izdanja ‘Origins’.

Citroen Racing slavi stogodišnjicu sportske avanture
Od prvog prelaska Sahare, koji je organizovao André Citroën, do stote pobede na svetskom WRC šampionatu (simbol stogodišnjice), Citroën je stalno pokazivao svoju žeđ za avanturom. Citroën Racing slaviće stogodišnjicu brenda kroz različite inicijative, počevši novim modelom Citroën C3 WRC. On će da bude u središtu druge sezone ‘Little Big Racing’, ove godine pod imenom Little Big Racing – 100 Years Of Fans. Ova serija kratkih video snimaka, emitovanih na društvenim mrežama brenda, vodiće gledaoce kroz 14 WRC trka iz 2019. godine, a svaka epizoda će, takođe, da otkrije jedno od legendarnih vozila brenda.

Kolekcionarska knjiga ‘100 godina Citroen-ove reklame’, koju je napisao Jacques Séguéla (april)
Ako se, već 100 godina, Citroën razlikuje po svom umeću, on je uvek bio poznat i po svom znanju da se reklamira: osvetljavanje Ajfelove kule, krstarenja u autochenilles, igračke Citroën… Sva sredstva su dobra za reklamiranje brenda. Ova kultura odvažne komunikacije je ostala utkana u DNK brenda. Jacques Séguéla, otac filmova o događajima brenda iz osamdesetih (‘Divlji ševroni’, Visa GTi na nosaču aviona Clémenceau, AX na kineskom zidu, itd.), sastavio je ovu knjigu povodom stogodišnjice. Ova bogato ilustrovana knjiga, koja će da izađe u Francuskoj u aprilu, biće dostupna i na engleskom i kineskom jeziku.

Pored svega ovoga, tokom cele godine, Citroën će da proslavi svoju godišnjicu kroz mnogobrojna druga iznenađenja: specijalne komercijalne aktivnosti u svojoj mreži (post-prodaja, nova i polovna vozila), ekskluzivne partnerske aktivnosti i sl.


Ime i prezime
Komentar