Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd uveli novu uslugu

03. Apr 2020

Kia centar Beograd
U skladu sa trenutnom situacijom u zemlji, kompanija Service Maxx Auto d.o.o. Beograd kao ovlašćeni prodavac i serviser vozila iz programa Kia Motors i Volvo Cars, prilagodila je radno vreme Kia centra Beograd i Volvo centra Beograd novonastaloj situaciji.

Shodno tome, služba prodaje i dežurni servis rade radnim danima od 8 do 14 časova, a subotom od 8 do 11 časova. Kako bi podržali mere državnih organa u suzbijanju epidemije, u svim poslovnim prostorima higijensko-tehničke mere podignute su na najviši stepen zaštite kako bi se zaštitilo zdravlje zaposlenih i naših klijenata.

Servisne službe oba brenda uvele su novu uslugu namenjenu svim sadašnjim vlasnicima Kia i Volvo automobila sa teritorije Beograda i šire okoline. Nova usluga podrazumeva preuzimanje automobila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju automobila i povratak na kućnu adresu vlasnika.

Usluga preuzimanja i povratka automobila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, mejla ili vebsajta prijave za ovu uslugu. Nakon prijave servisni savetnici kontaktirati će ih i sa njima dogovoriti sve detalje. Važno je napomenuti da su u servisima uvedeni i potpuni bezkontaktni higijenski bezbednosni protokoli, kako bi i stranke i zaposleni bili maksimalno bezbedni.

Kompletnu uslugu stranke mogu da obave iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking web platformi poslovnih banaka koje koriste. Usluga je dostupna bez obzira da li je reč o automobilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Pored navedenog, oba centra ponudila su i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog automobila.

S tim u vezi, na oficijelnim web sajtovima www.kia.rs i www.volvocars.rs postavljene su posebne stranice na kojima zainteresovani mogu da se prijave za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa našim prodajnim savetnicima. Putem aplikacija Skype, Viber i WhatsApp moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja. Detaljna informacija, opis usluge i kontakti za prijavu nalaze se na pomenutim web stranicama.  

Uvođenjem novih usluga u oba centra, kompanija Service Maxx Auto daje i svoj doprinos kampanji #OstaniKodKuće u svrhu zaštite zdravlja svih nas.


Ime i prezime
Komentar