Novi Kadjar vozi virtuelna promoterka Liv

19. Feb 2019

Virtuelna LivVirtuelna Liv


Inovativna robna marka Renault pokreće reklamnu kampanju sa virtuelnom promoterkom po imenu Liv koja predstavlja novi Kadjar. Renault je prvi proizvođač automobila koji se odlučio za ovakav potez.

Liv će prvi put da oseti prave emocije zahvaljujući novom Kadjaru. Uživaće u novim benzinskim motorima TCe i Blue dCi dizel motorima. Takođe, iskusiće udobnost novog Kadjara u svim situacijama, čak i van puteva, zahvaljujući pogonu na sva četiri točka.

Kao što je poznato, danas svi živimo dva života: stvarni i virtuelni. “Ljudi već dugo dele odnose na stvarne i virtuelne. Pravimo razliku između stvarnog i nestvarnog, svetla i tame, itd. Veliki deo naše kulture zasniva se na ovoj razlici”, objašnjava sociolog Stephane Hugon. Ova dualnost je nestala.

Granica između stvarnog i virtuelnog sada je sve zamagljenija, stvarni svet pospešuje virtuelni svet i obratno. Zašto onda svoju “virtuelnu ličnost” ne biste povezali sa svojom “stvarnom ličnošću”? Zašto ne zamisliti sledeći korak, tj. virtuelno biće kreirano putem kompjuterski generisanih slika koje bi podstalo ljudskije, putem intenzivnog ljudskog iskustva vožnje u novom modelu marke Renault?

Ovo je izazov koji je Renault preduzeo za reklamnu kampanju za svoj novi model Kadjar, za koju je kreirao posebnu virtuelnu promoterku nazvanu Liv. Ovo je prvi takav slučaj u automobilskoj industriji.

Danas svi živimo virtuelni život na društvenim medijima i stvarni život. U Velikoj Britaniji ustanovljeno je da Britanci provedu u proseku skoro dva sata dnevno na društvenim mrežama i skoro šest sati dnevno povezani na internet. Međutim, postoji rastući društveni trend za povratak autentičnim, bliskim odnosima i kontaktima, i otkrivanje ko smo mi zaista. Ovu želju za deljenjem autentičnih detalja iz našeg stvarnog sveta u virtuelnom svetu potvrđuje buran uspon trenutnih formi društvenih medija. Tako ova dva sveta postaju jedan, u kome više nema granica, već uzajamno približavanje koje dalje uvećava iskrene i jedinstvene trenutke u našem životu.

 “Ovo je smisao Renaultovog postojanja, njegov “raison d’être”. Uvek smo proizvodili vozila koja zadovoljavaju potrebe ljudi u stvarnom životu kako bi ga olakšali, ali istovremeno i učinili veličanstvenijim … To dokazuje i slogan marke ‘Passion for life’ (strast prema životu). Zbog toga sada nastavljamo lansiranje našeg novog sportskog terenca Renault Kadjara. I ima li čega boljeg od virtuelne promoterke za stvarni osećaj iza upravljača i za prikaz autentičnosti stvarnog iskustva?” reči su Gaelle Le Grouiec, direktorke za marketinške komunikacije Renaulta za Evropu.

Novi Renault Kadjar je pravi, autentičan sportski terenac koji u potpunosti otelotvoruje ideju vodilju marke, tj. proizvoditi vozila za stvarne ljude, za njihov svakodnevni život i putovanja. On ima sve potrebne karakteristike: potpuno novi izbor benzinskih i dizel motora za povećanje zadovoljstva u vožnji i pogon na dva ili četiri točka. Takođe je udoban, prostran i pouzdan, dok je novi dizajn spoljašnjosti još atraktivniji.

U ovoj reklamnoj kampanji, Liv na početku još nepotpisan list, susrešće se sa autentičnim iskustvom vožnje, povratkom na ono što je stvarno.

Uz pomoć virtuelne promoterke, Renault želi da dokaže koliko su autentični, inspirativni i uzbudljivi osećaji u vozilu i da je samo iskustvo, uprkos tome što je Liv potpuno virtuelna, potpuno stvarno i još dragocenije.

Tokom svog putovanja, Liv će postepeno da ostavlja sve snažniji utisak stvarne osobe, kakva će na kraju i da postane.

 “Liv sada postoji, to je činjenica. Ona će da bude prisutna u svim našim medijima tokom ove kampanje za sportskog terenca, tako da ćete je sretati u digitalnim medijima, na televiziji itd. Takođe se nadamo da ćemo moći sa njom da posetimo nekoliko evropskih država kako bi mogla da iskusi što više osećaja“, zaključuje Gaëlle Le Grouiec.


Ime i prezime
Komentar