Dauning strit objavio je dugoočekivani paket mera za oporavak privrede i očekuje da će njime podstaći ili omogućiti otvaranje do 250.000 radnih mesta za visokoobrazovani kadar i oboriti emisije gasova s efektom staklene bašte na neutralan nivo do sredine veka. Britanski zeleni plan podrazumeva prestanak prodaje automobila i kombija na benzin i dizel do 2030. godine ili deset godina ranije nego što je bilo propisano.
Od 2025. godine Euro-7 standard
25. Nov 2020
Evropska unija trenutno razvija novi ekološki standard za vozila označen kao Euro-7 koji će da se primenjuje u Evropi od 2025. godine
Mnogi evropski automobilski stručnjaci veruju da će se nakon uvođenja novog ekološkog standarda era motora sa unutrašnjim sagorevanjem zapravo završiti. Proizvođači automobila će prestati da ih razvijaju.
U međuvremenu, primećuje se da se mreža punionica za električne automobile i hibride u Evropi još uvek razvija. Do 2025. godine infrastruktura za ovu kategoriju automobila biće razvijena.
Još se ne zna tačno koje će standarde sadržati Euro-7. Pretpostavlja se da će Euro 7A imati 66 odsto niže emisije ugljen-dioksida u poređenju sa Euro 6D, emisije azota - dva puta manje i emisije čestica - šest puta manje.
Euro 7B imaće još strože zahteve. Njegove emisije ugljen-dioksida biće 90 odsto niže od Euro 6D, emisije azota su šest puta manje, a emisije čvrstih čestica su 10 puta manje.
Standard Euro 7A počeće primenjuje u Evropskoj uniji 2025. godine, a Euro 7B - nekoliko godina nakon Euro 7A.