Osveženi Renault Megane biće i hibrid

04. Feb 2020

Renault MeganeRenault MeganeRenault Megane

Megane je po prvi put dobio i E-tech plug-in hibridnu verziju, koja će u početku da bude dostupna u verziji karavan. Pokretaće ga kombinacija 1,6-litarskog benzinskog motora i dva elektromotora, koji zajedno geenerišu snagu od 118 kilovata (160 KS). Snaga se na prednje toćkove prenosi preko novog menjača sa dvostrukim kvačilom. Kapacitetom baterije od 9,8 kVh (400V), novi Megane E-Tech plug-in može da se kreće potpuno električnom snagom brzinom do 135 km/h. Efikasnost njegovog sistema za upravljanje energijom omogućava mu da dostigne domet od 50 kilometara u mešovitom ciklusu (VLTP) i do 65 kilometara tokom gradskog ciklusa (VLTP Citi), bez upotrebe motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Iako još nema zvaničnih podataka jer nisu obavljena merenja, Renault najavljuje emisiju ugljen-dioksida ispod 40 grama po kilometru.

Estetske promene gotovo su neprimetne, ali uključuju blago redizajnirani prednji branik, nova zadnja svetla, nove naplatke, tri nove boje karoserije i čista prednja svetla koja će da budu standardna u svim verzijama.

Po prvi put u unutrašnjosti će da bude 25,9-inčni (10,2-inčni) ekran umesto klasičnih brojača i 23,6-inčni (9,3-inčni) ekran za multimedijalni uređaj. Dograđena je i središnja konzola, koja nudi nekoliko klasičnih tastera za upravljanje klima uređajem, a u zavisnosti od izbora paketa opreme naći će se i nove presvlake i električno podešavanje sedišta. Ažurirani asortiman pomoćnih sistema sada uključuje pomoć u vožnji na autoputu i povezivanje sa drugim nivoima poluautomatskih funkcija vožnje.

Asortiman motora obuhvata 1,3-litarski benzinski turbo-motor u verzijama od 73, 85, 103 i 118 kW (100, 115, 140 i 160 KS) i standardni dizel od 70 i 85 kilovata (95 i 115 KS).

Novi potpis dizajna R.S., naprednijim i bogatijim sadržajem zamenjuje stari GT Line. Spoljašnji dizajn i unutrašnjost poprimaju sportskiji izgled, kako bi udovoljili očekivanjima sve većeg broja kupaca koji žele snažnu diferencijaciju kroz dinamičan dizajn. Megane R.S. pogoni ga turbo motor od 220 KS (220kW) sa direktnim ubrizgavanjem, kao i na verziji Trophy. Ovaj motor, proizvod Alijanse, predstavljen je i na Alpine A110. Platforma Sport 4Control nudi maksimalnu okretnost u skučenim uslovima i stabilnost u brzim krivinama. Novi R.S. Monitor prikazuje brojne parametre automobila u realnom vremenu.

Prodaja novog Renault Megane počeće ovog leta.


Ime i prezime
Komentar