Sud je presudio u korist francuske kompanije, navodeći mogući uticaj Polestara na imidž Citroena. Polestar će da bude primoran da Citroenu plati 150.000 evra odštete i zamrzne prodaju u Francuskoj na šest meseci. Francuski sajt Polestar je trenutno blokiran i na njemu stoji „Veb lokacija Polestar nije dostupna u Francuskoj zbog regionalnih ograničenja upotrebe francuskih žigova.“
Pripremite svoj Citroen za hladne dane
20. Oct 2014

Počela je velika servisna akcija za sve vozače Citroen vozila u Srbiji. Kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik i ovlašćeni distributer i serviser u svom sastavu poseduje najsavremeniji dijagnostičko-servisni centar za sva Citroen vozila. U servisu je za svako vozilo obezbeđeno profesionalno servisiranje originalnim rezervnim delovima. Poseduju i najsavremeniji limarsko-farbarski pogon, gde u najkraćem roku može da se dobije kompletna usluga po evropskim standardima. Servis ima ugovore o saradnji sa skoro svim osiguravajućim kućama, a prodavnica u Citroen centru snabdevena je sa više od 4.000 različitih originalnih delova i dodatne opreme za sva Citroen vozila.
Servisna akcija podrazumeva “Servisni paket”, odnosno sniženu akcijsku cenu za modele Citroen C1, C2, C3, C4, C4 Picasso, C5, Xsara, Xsara Picasso i Berlingo. Servisni paket sadrži: motorno ulje Total, filter vazduha i filter ulja. Dobija se po ceni od 3.890 do 4.690 dinara, u zavisnosti od modela vozila, u koju je uračunat i rad na zameni navedenih delova.
Pored ovoga, svi vozači Citroen-a koji dođu za vreme akcije dobijaju besplatno očitavanje autodijagnostike i pregled 20 kontrolnih tačaka na vozilu. Takođe, svi korisnici Citroen servisa za vreme trajanja servisne akcijedobijaju 10 odsto popusta na sve druge rezervne delove i na rad. Ukoliko neko namerava da zameni svoje vozilo za neki od novih modela Citroen-a, može da poseti Citroen centar i sazna više o akciji “staro za novo” i povoljnim uslovima finansiranja, kao i kasko osiguranja novih i polovnih vozila.
Zakazivanje termina za servisiranje može da se obavi putem nekog od sledećih brojeva telefona: 011/3538-589; 3538-583 i 3538-553, putem e-mejla: servis@citroen.rs ili preko sajta: http://www.citroen.rs/zakazite-sastanak/
Servisna akcija odvija se istovremeno i u svim ostalim ovlašćenim Citroen servisima u Novom Sadu, Bačkoj Topoli, Pančevu, Zemunu i Nišu.








.png)


