Range Rover Evoque sa svim opcijama elektro pogona

27. Aug 2020

 Range Rover Evoque e

Land Rover je elektrifikovao gotovo sve opcije pogona u modelu Range Rover Evoque. Pored nekih nadogradnji sistema i putničke kabine, glavni fokus je na elektrifikaciji benzinskih i dizel motora.

 

Zajedničko svima je blaga hibridizacija sa 48-voltnim pokretačem-alternatorom i pripadajućom baterijom i upravljačkom jedinicom. Prvi na redu su benzinski motori. Oni počinju u verzijama sa pogonom na prednje točkove P160, koji prvi put u istoriji Evoque pokreće 1,5-litarski trocilindarski motor maksimalne snage 160 KS i obrtnim momentom od 260 Nm. Nakon toga slede tri dvolitarska motora opremljena turbopunjačima. Najslabiji među njima je P200 sa pogonom na sva četiri točka i snagom od 200 KS i obrtnim momentom od 320 Nm. Drugi je P250 od 250 KS i 365 Nm, a poslednji i najsnažniji je P300 sa istim pogonom na sva četiri točka i maksimalnih 300 KS i 400 Nm.

 

Među dizelima nalaze se dvolitarski motori sa turbo punjačem. Prvi je D165 od 165 KS i 380 Nm samo sa prednjim pogonom i bez dodatne elektrifikacije. Sledeći je podjednako moćan D165, ali upotpunjen pogonom na sve točkove i blagim hibridom od 48 volti. Najmoćniji je D200 AVD sa hibridnim dodatkom od maksimalnih 200 KS i obrtnim momentum od 430 Nm.

 

U unutrašnjosti se nalazi infotainment sistem Pivi Pro, koji omogućava daljinske nadogradnje. Kupci će imati mogućnost kontrole kvaliteta vazduha i aktiviranja novog sistema za filtriranje kabine putem centralnog displeja.


Ime i prezime
Komentar