Renault Nissan Adriatic dobio novog direktora

12. Jun 2019

François Delion generalni direktor društva Renault Nissan Adriatic

Upravljanje društvom Renault Nissan Adriatic 1. juna 2019. godine preuzeo je François Delion. Naime, dosadašnji direktor Jean-Pierre Mesić imenovan je za generalnog direktora regije Iberia, koju čine Španija i Portugalija.

 

Jean-Pierre Mesić funkciju generalnog direktora regije Adriatic preuzeo je u leto 2016. godine. Svojim predanim radom markama Renault, Dacia i Nissan obezbedio je rast i uspeh na svim tržištima regije Adriatic, a time i odličan položaj regije unutar Grupe Renault. Njegov trud nije ostao nezapažen pa je s 1. juna preuzeo upravljanje Španijom i Portugalijom.

 

Na mestu generalnog direktora Renault Nissan Adriatic zamenio ga je François Delion. Nakon uspešno završenog fakulteta Ecole Centrale de Lyon i na Univerzitet u u Berlinu, 2004. godine započeo je karijeru u Grupi Renault u direkciji logistike rezervnih delova i dodatne opreme kao šef projekta za logistiku rezervnih delova. Nakon toga radio je na više radnih mesta u odeljenju postprodaje, između ostalog i kao savetnik za postprodajne strategije i šef B2C digitalnog tima u postprodaji.

 

François Delion je 2010. godine napustio direkciju postprodaje i pridružio se regiji Evropa kao regionalni menadžer odeljenja za postprodaju i kvalitet. Godine 2013. pridružio se direkciji Distribucije i imenovan je za šefa programa lakih privrednih vozila. Godine 2014. preuzeo je funkciju direktora odeljenja postprodaje, kupaca i razvoja mreže u regiji Nordic. Godine 2017. vratio se u Pariz gde je postao komercijalni direktor postprodaje Grupe Renault. Od 1. juna 2019. godine svoju karijeru nastavlja kao generalni direktor regije Adriatic. Njegov glavni zadatak je da ostvari ambiciozne ciljeve koje je Grupa Renault postavila za marke Renault, Nissan i Daciju u ovoj regiji.

 

Alijansa Renault Nissan regijom Adriatic upravlja putem društva Renault Nissan Slovenija d.o.o. sa sedištem u Ljubljani kao i društvima ćerkama u Hrvatskoj i Srbiji. U toj regiji obezbeđuje razvoj marki Renault, Nissan i Dacia na pojedinačnim tržištima, ali i unutar globalnog Renault sistema.


Ime i prezime
Komentar