Renault objavio šestogodišnji plan

09. Oct 2017

Carlos Ghosn, CEO Renault Grupe
Carlos Ghosn, CEO Renault Grupe, u petak 6. oktobra javno je predstavio novi strateški plan Grupe do 2022. godine nazvan Drive the Future.  Novi šestogodišnji plan kojim namerava da ostvari godišnje prihode veće od 70 milijardi evra (prema srednjem bankarskom kursu od septembra 2017. godine), operativnu maržu veću od sedam odsto do kraja plana, uz minimalnu maržu od pet odsto i pozitivan slobodni novčani tok svake godine. Plan Drive the Future je u skladu sa vizijom grupe Renault: održiva mobilnost za svakoga, danas i sutra.

Grupa Renault predviđa da će u sklopu plana Drive the Future prodaja porasti za više od 40 odsto na više od pet miliona primeraka, u poredjenju sa 3,47 miliona prodatih primeraka u 2016. godini a sve zahvaljujući širenju palete modela, uključujući u segmentima lakih komercijalnih i električnih vozila, vozila bez emisija, kao i uspehu globalno dostupnih modela. Plan se zasniva na ulaganjima u odeljenja za istraživanje i razvoj kao i globalne ekonomije razmera Renaulta, Nissana i Mitsubishija, najveće automobilske grupacije na svetu, uz zadržavanje finansijske discipline i efikasnosti.

Drive The Future se nastavlja na uspeh prethodnog plana Grupe Renault Drive the Change, koji je doneo rekordan rast i operativnu dobit, veću sinergiju kroz saradnju sa Nissanom, povećanu prisutnost u određenim regijama, bogatiju ponudu modela i vodeći položaj u segmentu vozila bez emisija na evropskom tržištu.

Carlos Ghosn, predsednik i glavni izvršni direktor Renaulta, izjavio je: „Grupa Renault sada je zdrava, profitabilna globalna kompanija koja puna samopouzdanja može da gleda u budućnost. Cilj plana Drive the Future jeste ostvarivanje snažnog, održivog rasta koji se zasniva na ulaganjima u ključne regije i proizvode kao i korišćenju resursa i tehnologija Alijanse, čime ćemo povećati svoju konkurentnost. Uz podršku Renaultovih zaposlenih, novim planom ćemo osloboditi svoj puni potencijal za inovacije i rast u industriji koja se sve brže menja.”



Najvažniji elementi plana

 


Profitabilan rast na svetskom nivou:
-    21 novo vozilo, uključujući tri nova modela
-    veća Renaultova prisutnost u Rusiji i ulaganja u AVTOVAZ (Lada)
-    ubrzan rast kineskog tržišta, nove strateške saradnje u područjima električnih i lakih komercijalnih vozila
-    tržišni rast u Brazilu, Indiji i Iranu

Veličina Alijanse i tehnologije kao podrška rastu:
-    4,2 milijarde eura uštede u postupku proizvodnje (Monozukuri) za vreme plana
-    zajedničke platforme – 80% vozila grupe Renault
-    ulaganje u istraživanje i razvoj – 18 milijardi eura tokom šest godina, uz multiplikativni učinak Alijanse
-    povezanost – 100% povezanih vozila na ključnim tržištima
-    autonomni sistemi – 15 modela spremnih za autonomnu vožnju
-    nove usluge mobilnosti – usluge prevoza, robotizovane taksi usluge do kraja plana

Ključne prednosti Grupe Renault:
-    globalno dostupna paleta lakih komercijalnih vozila; preuzimanje vodećeg položaja u svetu
-    povećanje već uspešne palete globalno dostupnih modela
-    vodeći položaj u segmentu električnih vozila – osam vozila na potpuno električni pogon, 12 hibridnih modela
-    RCI Bank i usluge – podsticanje vernosti kupaca i širenje povezanih usluga i usluga mobilnosti

Drive the Future uključuje i ulaganja u digitalizaciju svih delova kompanije, zapošljavanje novih talenata i razvoj veština.  Planom će se povećati proizvodna konkurentnost, smanjiti uticaj na okolinu i postići veći nivo održivosti.


 

 

O grupi Renault


Grupa Renault proizvodi automobile još od 1898. godine. Danas je to međunarodna grupacija koju čini više proizvođača. Prošle godine je u 127 zemalja prodala više od 3,5 miliona vozila. Grupa raspolaže sa 36 fabrika i 12.700 prodajnih salona i zapošljava više od 120.000 radnika. Kako bi svladala velike tehnološke izazove budućnosti i nastavila sa strategijom profitabilnog rasta, Grupa povezuje svoj međunarodni rast i upotpunjujuću ponudu svojih pet marki, Renaulta, Dacije, Renault Samsung Motorsa, Alpine i Lada-e električnim vozilima i jedinstvenom Alijansom sa Nissanom i Mitsubishijem. Sa novim timom u Formuli 1 i snažnom vezom sa Formulom E Renault automobilističke sportove vidi kao pokretače inovacije i sredstvo povećanja svesti o marki.

 

 


Ime i prezime
Komentar