Renault Talisman Grandtour

23. May 2016

Renault Talisman

 

Uravnotežene proporcije i

 

prostrana unutrašnjost


Pored ostalih odlika limuzine modela Talisman predstavljene u julu 2015. godine, sa kojom deli osnovne dimenzije i dinamične linije, Renault Talisman Grandtour može da se pohvali i praktičnim detaljima i prilagodljivom unutrašnjošću, što se od velikog karavana i očekuje.

Renault Talisman Grandtour nudi:
    praktičnu zapremina prtljažnika od gotovo 1700 dm3 (prema normi VDA).
    vrhunski vozački užitak zahvaljujući sistemu MULTI-SENSE i kombinaciji upravljanja na sva četri točka 4CONTROL sa elektronskom kontrolom rada amortizera,
    široku paletu benzinskih i dizel motora koji garantuju užitak u vožnji i štedljivost, sa potrošnjom goriva od 3,7 l/100 km i emisijama CO2 već od 98 g/km,
    nenadmašnu udobnost zahvaljujući prednjim sedištima sa najbogatijom paletom funkcija u klasi (masiranje, grejanje, provetravanje),
    tehnologije koje će vozačima olakšati vožnju: umreženi sistem R-LINK 2 sa 8,7-inčnim vertikalno postavljenim dodirnim ekranom, head-up ekranom u boji, zatamnjenom 7-inčnom digitalnom instrument tablom i bogatom ponudom sistema za pomoć u vožnji, uključujući automatsko parkiranje i automatska vrata prtljažnika koja se mogu otvoriti i mahanjem stopalom ispod zadnjeg branika.

Zbog ovih inovacija, Renaultu Talisman Grandtour se ističe kao originalna nova alternativa u segmentu porodičnih karavana.


Uravnotežene proporcije i prostrana unutrašnjost

„Talisman Grandtour je očekivani nastavak limuzinske verzije modela. Od limuzine je preuzeo iste uravnotežene proporcije, uključujući i prefinjenu siluetu i visoku bočnu liniju, koje vizuelno produžuju i proširuju automobil. Ističe se i stepenicom u bočnoj liniji prema zadnjem kraju kao i krovnom linijom koju krase krovni nosači i koja se završava krovnim spojlerom. Njegove linije nagoveštavaju dinamičnost i praktičnost koje kupci očekuju od karavana.
Laurens van den Acker, viši potpredsednik, odeljenje za dizajn

Prednosti limuzine i praktične odlike karavana

Dimenzije Renault Talismana Grandtour slične su onima kod limuzine. Dug je 4,86 m (1 cm duži od limuzine) i širok 1,87 m, a visinom ne prelazi 1,46 m. Njegov dug međuosovinski razmak (2,81 m) putnicima i njihovom prtljagu donosi obilje prostora. Prednji i zadnji trag točkova širine 1,61 m zaslužni su za stabilno držanje puta.

Renaultov prepoznatljivi dizajn u karavanskoj verziji

Renault Talisman Grandtour krase:
    upečatljiva hromirana prednja maska s Renaultovim logotipom ponosno istaknutim na sredini,
    dug, profilisan poklopac motora koji prednjem kraju daje mišićav izgled,
    LED dnevna svetla koja stvaraju prepoznatljiv svetlosni potpis u obliku slova C koji se proteže sve do branika,
    kratka i duga svetla u verziji LED Pure Vision koja stvaraju prirodnu svetlost i garantuju bolju vidljivost noću u poredjenju sa halogenim svetlima,
    odnos između staklenih i metalnih površina od 1/3:2/3,
    profilisane bočne stranice koje uključuju i hromirani ukrasni element na prednjim blatobranima,
    linija krova izdužena spojlerom i ukrašena krovnim nosačima od brušenog aluminijuma,
    hromirani okviri bočnih prozora koji ističu njegove linije,
    izbočeni blatobrani koji nagoveštavaju snagu i performanse,
    širok zadnji kraj sa istaknutim ramenima,
    stalno osvetljenja zadnja svetla sa svetlosnim vodičima s 3D efektom koja čine potpis prepoznatljiv na prvi pogled.

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour

Paleta od deset boja karoserije i šest različitih dizajna naplataka


Renault Talisman Grandtour u ponudi ima deset boja karoserije, od čega su dve nove: smeđa Vison i crvena Carmin. Sve boje premazane su dugotrajnim lakom za izuzetnu otpornost i visoki sjaj. Na raspolaganju je i šest različitih dizajna naplataka (u zavisnosti od tržišta) u različitim bojama i obradama.

Karavan koji dočekuje raširenih ruku

Zahvaljujući kartici za upravljanje slobodnih ruku, Renault Talisman Grandtour poželeće dobrodošlicu vozaču i putnicima dok prilaze. Upale se dnevna svetla, zadnja svetla i rasveta u unutrašnjosti, rasklope se retrovizori, donja svetla osvetle područje oko vrata i zabljesnu pokazivači smera. Kad se otvore vrata, instrument tabla oživi. Na ekranu sistema R-LINK 2 pojavi se vizuelna animacija i začuje se zvuk dobrodošlice.

Praktična zapremina prtljažnika od 1700 dm3 

Utovaranje u prtljažnik je olakšano visinom praga od 571 mm i širinom otvora od 1075 mm. Automatksa vrata prtljažnika (otvaranje i zatvaranje) mogu se otvoriti bez ruku, mahanjem stopalom ispod zadnjeg branika. Renaultov sistem Easy Break pomoću dve poluge smeštene u prtljažniku, preklapanje zadnje klupe deljive u odnosu 60:40 čini dečjom igrom.


Zapremina prtljažnika Renault Talisman Grandtour do poklopca prtljažnog prostora iznosi 572 dm3 prema VDA normi, utovarna dužina iznosi 1116 mm sa uspravnom zadnjom klupom ili 2010 mm s preklopljenom zadnjom klupom, a ukupana zapremina prtljažnika se penje do gotovo 1700 dm3 prema VDA normi.

 

Izuzetno prostrana unutrašnjost

Poput limuzine, i Talisman Grandtour je rame uz rame sa najboljima u klasi u pogledu unutrašnjeg prostora.

    Prostor za glavu: 902 mm napred i 886 mm pozadi (+30 mm u poredjenju sa limuzinom)
    Širina u visini laktova napred, 1.512 mm
    Izdašan prostor za kolena pozadi: 262 mm
    pregrada ispred suvozača zapremine osam litara,
    pregrada u prednjim vratima zapremine 4,6 l i pregrade i u zadnjim vratima zapremine dve litre,
    boks u središnjem naslonu za ruke (hlađen u verziji sa automatskim menjačem EDC s dvostrukom spojnicom) u koji može da se odloži boca vode od 0,5 l ili limenka od 0,33 l,
    dva držača čaša.

Prvorazredna sedišta i položaj za upravljačem

Istovremeno, kako bi se vozaču olakšao ulazak, na modelima sa električno podesivim sedištima, sedište se automatski pomera 50 mm unazad. Kada se vozač smesti, sedište se vraća u početni položaj. Kao i kod limuzine, poleđine prednjih sedišta izrađene su tehnologijom Cover Carving. Reč je o polutvrdoj školjki koja je Istovremeno otporna, mekana i lagana. Ova inovacija dizajnerima daje više slobode i donosi pogodnosti u pogledu kvaliteta, prostranosti (+ 3 cm u visini kolena pozadi) i težine (- 1 kg u odnosu na uobičajene plastične školjke).

Talismanova široka prednja sedišta, inspirisana avionskim sedištima prve klase, nude najviši nivo udobnosti u segmentu zahvaljujući:
-    raskošnim dimenzijama i elegantnom dizajnu,
-    podešavanjem u do deset smerova (osam električnim putem i dva ručno), uključujući dužinu sedišta koja se može povećati za 6 cm,
-    podešavanju naslona u lumbalnom delu u četiri smera (po visini/dubini),
-    naslonima za glavu podesivim u šest smerova,
-    grejanim sedištima i naslonima,
-    provetravanju sedišta,
-    funkciji masaže sa regulacijom prema vrsti i intenzitetu (dva programa i pet nivoa intenziteta) kao i  memorisanju postavki za šest korisničkih profila.

Zadnja klupa za tri osobe deljiva u odnosu 60:40 ispunjena je penama različite gustine i opremljena otvorom za skije. Bočna sedišta imaju podesive naslone za glavu. Kada se sklope i okrenu, vozač ima bolju vidljivost pozadi.

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour


Stvaranje jednostavnog iskustva koje će vas ispuniti zadovoljstvom

Osnovna verzija Talisman Grandtoura opremljena je radiouređajem sa 4,2-inčnim (11 cm) ekranom. U zavisnosti od tržišta, ovaj uređaj prima digitalni signal koji garantuje besprekoran prijem i kvalitet zvuka na nivou CD-a. Digitalni signal prenosi informacije u tekstualnom obliku: opis audiosadržaja, vremensku prognozu, informacije o saobraćaju, najnovije vesti (nije dostupno u Srbiji).

R-LINK 2, umreženi kontrolni centar modela Talisman Grandtour

Privlačniji, praktičniji i jednostavniji za upotrebu, umreženi tablet R-LINK 2 je kontrolni centar Renault Talismana Grandtour.

Intuitivan, prilagodljiv i umrežen


    Od drugog nivoa opreme, Talisman Grandtour opremljen je 7-inčnim kapacitivnim vodoravno postavljenim dodirnim ekranom,
    Vertikalno postavljen 8,7-inčni ekran koji se ugrađuje u najopremljenije verzije je najveći u Talismanovom segmentu,
    R-LINK 2 funkcioniše i prepoznaje sve naredbe za upravljanje kao i obični tableti: zumiranje sa dva prsta, listanje stranica, drag-and-drop... Okruženje je čisto i posebno prilagođeno za upotrebu u automobilu,
    prikaz navigacije je realističan (sa 3D prikazima zgrada),
    glasovno upravljanje (navigacijom, telefonom), čitanje naglas e-pošte,
    spajanje Bluetooth-om omogućava pozivanje slobodnih ruku i bežičnu reprodukciju muzike,
    Brojne mogućnosti spajanja i punjenja uređaja dostupne su svim putnicima, u zavisnosti od nivoa opreme: 12 V utičnica, 3,5 mm utičnica, USB priključak…

Sistem R-Link 2 omogućuje upravljanje sistemom MULTI-SENSE i sistemima za pomoć u vožnji kao i uobičajenim funkcijama poput navigacije, audio sadržaja i klimatizacije...

Funkcijama ekrana osetljivog na dodir može da se upravlja i odabranim prečicama, multifunkcionalnim dugmetom koje se okreće na središnjoj konzoli i dodatnim komandama na upravljaču.

Omiljene funkcije kojima se najviše služite uvek su nadohvat ruke zahvaljujući prilagodljivim početnim stranicama koje podsećaju na widgete (ikone). Nakon što je odabrao i zapamtio postavke u svoj profil, vozač jednim pritiskom tastera može jednostavno da odabere i postavke za vožnju i atmosferu u unutrašnjosti.

Šest različitih profila može da se memoriše i individualizuje, što je posebno korisna funkcija kad vozilo deli više vozača.
 

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour


Talisman Grandtour opremljen je posebno razvijenim sistemom BOSE Surround Sound


Zahvaljujući audiosistemu BOSE® Surround Sound putnici će se osećati kao da su u koncertnoj dvorani.
Kako bi ostvarili ovaj osećaj, Bose i Renault ujedinili su svoje znanje i umeće i od samog početka su sarađivali na razvoju Talisman Grandtoura i osmislili audiosistem po meri.

Šta putnici čuju:
- Surround Sound: vozač i putnici okruženi su punim, savršeno uravnoteženim zvukom, na kojem god mestu da sede.
- Trinaest zvučnika vrhunskih performansi, uključujući dva dubokotonca: prožimajućeg kvaliteta zvuka dostojnog izvodjenju uživo.
- Tehnologija Centerpoint 2: ekskluzivni Boseov algoritam pretvara signal iz stereoizvora u višekanalni signal kako bi stvorio surround zvuk.

Digitalna obrada signala Bose®: posebno prilagođen ekvilajzer uzima u obzir akustične karakteristike Talisman Grandtoura kako bi besprekorno reprodukovao svaku notu.

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour

 


Okretne vozne karakteristike i vrhunska udobnost zahvaljujući jedinstvenoj platformi

Renault Talisman Grandtour odlikuje se dinamičnim voznim karakteristikama i prilagodljivim vozačkim iskustvom. Jedinstvene vozne osobine su rezultat kombinacije šasije 4CONTROL (upravljanja na sva četri točka) i elektronske kontrole rada amortizera.

Prednosti sistema MULTI-SENSE

MULTI-SENSE je sistem bez konkurencije koji upravlja i koordiniše rad brojnih sistema ugrađenih u Talisman Grandtour. Rezultat? Jedinstven užitak vožnje. MULTI-SENSE je prvi sistem na tržištu koji intuitivno upravlja svim postavkama brojnih ugrađenih tehnologija.

Vozački užitak i doživljaj koji može da se prilagodi sopstvenom raspoloženju


Zahvaljujući sistemu MULTI-SENSE, putnici vožnju u Talismanu Grandtour mogu doživeti na više različitih načina. To im omogućava četiri pretprogramirana načina rada (Eco, Comfort, Neutral i Sport) kao i način rada Perso koji vozaču omogućava da prilagodi sve postavke svojim željama.

Svaki način rada stvara i usklađuje određeno vozačko raspoloženje prilagođivanjem:
    rada sistema 4CONTROL,
    postavki elektronske kontrole rada amortizera,
    odziva motora,
    prenosnih odnosa menjača EDC,
    otpora upravljača.

Ovim se usklađuje i amosfera u unutrašnjosti, podešavanjem:
    boje ambijentalnog osvetljenja prema trenutnom raspoloženju (zelena, plava, žuta, crvena ili ljubičasta),
    načina i boje prikaza informacija na instrumentima,
    zvuka motora,
    masažnog sedišta vozača, aktiviranog u načinu rada Comfort, kao i
    rada klima-uređaja u načinu rada Eco.

Ovim načinima rada i postavkama se upravlja:

    sistemom R-LINK 2, zahvaljujući pažljivo osmišljenim i jasno organizovanim izbornicima koji nude intuitivan pristup svim funkcijama Renaultovog sistema MULTI-SENSE,
    višefunkcionalnim okretnim dugmetom na središnjoj konzoli,
    tipkom prečica.

 

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour

Upravljivost malog gradskog automobila uz sistem 4CONTROL

Sistem 4CONTROL uvek je uključen. Na brzinama manjim od 50 km/h u načinu rada Comfort (60 km/h u načinu rada Neutral, 80 km/h u načinu rada Sport), zadnji točkovi se okreću u suprotnom smeru od prednjih, do ugla od 3,5 stepena. Ovo stvara osećaj da je međuosovinski razmak Talismana Grandtour kraći nego što zaista jeste i poboljšava upravljivosti. Na brzinama većim od navedenih zadnji točkovi se okreću u istom smeru kao i prednji. Učinak se može uporediti sa produženjem međuosovinskog razmaka, što povećava užitak u vožnji, stabilnost i osećaj bezbednosti.

Elektronska kontrola rada amortizera 100 puta u sekundi analizira kontakt s površinom


Sistem 4CONTROL kontroliše bočno kretanje vozila, a elektronski amortizeri kontrolišu vertikalno kretanje i udobnost oslanjanja (tvrdo ili meko). Sistem elektronske kontrole rada amortizera neprestano i do 100 puta u sekundi prilagođava rad amortizera stanju površine puta, kretanju vozila, uglu pod kojim je okrenut upravljač i pritisku na papučicu gasa/kočnice.

Genijalnost elektronske kontole rada amortizera Renault Talismana Grandtour krije se u načinu na koji je povezan sa centralim kontrolnim sistemom automobila. Senzori sistema ESC (elektronska kontrola stabilnosti) prikupljaju podatke o upravljanju vozilom: brzina kojom se okreću točkovi, ugao okretanja upravljača, uzdužno i bočno ubrzanje, pritisak na papučicu kočnice, obrtni moment motora i visinu platforme. Ova jedinstvena arhitektura je Renaultov patent.

Ekonomičan i pun karaktera

Renaultov veliki karavan nudi široku paletu benzinskih i dizel motora uparenih sa menjačem EDC kao i kod limuzine. Svi motori su rezultat Renaultove stručnosti u proizvodnji motora stečene u bespoštednom svetu automobilističkog sporta, pre svega Formuli 1.


Motori Talismana Grandtour se odlikuju najnovijim tehnologijama, kao što su direktno ubrizgavanje goriva i čelični klipovi. I benzinski i sva tri dizel motora ispunjavaju normu Euro 6 i pokrivaju najrazličitije potrebe evropskih kupaca.


ENERGY dCi 110: 110 KS i 260 Nm sa obrtnim momentom od 1750 o/min
Uz potrošnju goriva od samo 3,7 l/100 km i emisije CO2 od 95 g/km, ovaj motor je najštedljiviji u klasi. Najveća brzina od 185 km/h (na stazama) je dokaz da ovaj motor nije samo štedljiv, već je sposoban i za više brzine.

 

ENERGY dCi 130: 130 KS i 320 Nm sa obrtnim momentom od 1750 o/min
Ovaj motor je na raspolaganju sa šestostepenim ručnim menjačem ili šestostepenim automatskim menjačem EDC sa dvostrukom spojkom. Mešovita potrošnja goriva iznosi samo 4,0 l/100 km, a emisije CO2 106 g/km.

ENERGY dCi 160 EDC Twin Turbo: 160 KS i 380 Nm sa obrtnim momentom od 1750 o/min
U ovaj dizel motor ugrađena je Renaultova tehnologija dvostrukog turbopunjača. Ovaj motor je uparen sa šestobrzinskim automatskim menjačem EDC sa dvostrukom spojkom. Sa tom kombinacijom motora i menjača Talisman Grandtour može se pohvaliti najvišim nivoom vozačkog užitka i ekonomičnosti na tržištu. Ubrzanje od 80 do 120 km/h postiže za samo 8,7 sekundi, a potrošnja goriva iznosi samo 4,5 l/100 km uz emisije CO2 od 117 g/km.

ENERGY TCe 150 EDC: 150 KS i 220 Nm sa obrtnim momentom od 1750 o/min
Ovaj motor, koji snagu prenosi isključivo putem sedmobrzinskog automatskog menjača EDC sa dvostrukom spojkom, od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 209 km/h (na stazama). Njegova mešovita potrošnja prema ciklusu NEDC iznosi 5,8 l/100 km, a emisije CO2* 132 g/km.

ENERGY TCe 200 EDC: 200 KS i 260 Nm sa obrtnim momentom od 1750 o/min
Ovaj benzinski motor Talismanu Grandtour daje sportsku notu i snažna međuubrzanja. Dinamične vozne karakteristike potvrđuje i vreme ubrzanja od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi. Pritom potrošnja goriva iznosi samo 5,8 l/100 km, a emisije CO2 132 g/km. Ovaj motor je kombinovan sa sedmostepenim automatskim menjačem EDC sa dvostrukom spojnicom.

 

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour


Opipljivi kvalitet i bezbednost

Renault je uložio posebne napore kako bi vožnja u Renault Talismanu Grandtour bila sigurna, opuštena i jednostavna. Kako bi to postigao, Renault je svoj novi veliki karavan opremio brojnim sistemima upozorenja i zaštite koji garantuju visok nivo aktivne bezbednosti.

Istovremeno je nastavio sa radom na vrhunskoj pasivnoj bezbednosti. Renault je oduvek postavljao vlastite, strože kriterijume u važnim oblastima, čak i u odnosu na sve zahtevnije kriterijume Euro NCAP-a.

Na kraju, Renault je ostao skoncentrisan i na vrhunski kvalitet, stoga je Talisman Grandtour dizajniran, testiran i napravljen da traje.


Aktivna bezbednost: široka ponuda sistema za pomoć u vožnji

Za bezbednost: Automatski regulator brzine, aktivni sistem kočenja u nuždi, svetla koja prate krivine.

Za upozorenje: upozorenje na nenamerni izlazak iz vozne trake, upozorenje na sigurnosni razmak, prepoznavanje saobraćajnih znakova sa upozorenjem na prekoračenje brzine, upozorenje na mrtav ugao.

Za olakšavanje vožnje: Sistem za pomoć pri parkiranju, prednji, zadnji i bočni parking senzori, kamera za vožnju unazad, automatsko uključivanje kratkih/dugih svetala, head-up ekran, elektronska parkirna kočnica, sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, kartica za upravljanje slobodnih ruku, električni poklopac prtljažnika.


Pasivna bezbednost: još prilagođenija stvarnim situacijama

Kad je reč o pasivnoj bezbednosti, Renault Talisman Grandtour očekivano koristi prednosti koje mu donose osnovne odlike platforme CMF C/D. Renaultov novi veliki karavan namerava da osvoji svih pet zvezdica na i Euro NCAP spitivanju, uprkos još strožijim kriterijumima uvedenim 2015. godine. Renault istovremeno odvodi mere pasivne bezbednosti još korak dalje fokusiranjem na realne situacije. To je postignuto čvršćom strukturom i povećanom zaštitom od podvlačenja pri kojem putnik može da sklizne ispod sigurnosnog pojasa. Renault ovim kriterijumima posvećuje posebnu pažnju već 15 godina, a prošle godine su oni dodatno pooštreni u Euro NCAP testiranjima.

Bezbednostna oprema za sve putnike


Šest vazdušnih jastuka
    Dva velika vazdušna jastuka sa dvostepenim otvaranjem se prilagođavaju smeru udara i položaju putnika.
    Dva efikasna bočna vazdušna jastuka nove generacije za grudni koš/ramena za vozača i suvozača.
    Dve vazdušne zavese za zaštitu glava putnika napred i pozadi.

Sigurnosni pojasevi
    Prednji sigurnosni pojasevi su opremljeni predzatezačima i graničnicima koji nivo zatezanja prilagođavaju snazi udara i položaju putnika.
    Zadnji pojasevi su opremljeni graničnikom sile zatezanja,

Sedišta
    Prednji i zadnji nasloni za glavu za sprečavanje trzajnih povreda,
    sistem za sprečavanje podvlačenja ispod pojasa,
    dva zadnja sedišta sa sistemom Isofix za pričvršćivanje dečjeg sedišta (kompatibilna s normom i-Size),
    četiri sedišta omogućuju pričvršćivanje univerzalnih homologovanih dečjih sedišta.

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour

Izdržljivost

Renaultova predanost kvalitetu ogleda se na svim nivoima i prioritet je u razvoju Renaultovih modela s vrha ponude, poput novog Espace-a i Talismana. U potrazi za održivim kvalitetom Renault je upotrebio dodatna sredstva, podstakao saradnju među odeljenjima i razvio niz posebnih testova.

U fazi dizajna

Potraga za kvalitetom rezultirala je strožim kriterijumima za dizajn novih Renaultovih modela.
Posebna pažnja posvećena je smanjenju vibracija i usavršavanju završne obrade. Boje su premazane dugotrajnim lakom, a vidljiv je i naglasak stavljen na izdržljive, luksuzne materijale (hrom, završna obrada konzole, tepih u prtljažniku i meki materijali na armaturnoj ploči). Ovi materijali su izuzetno prijatni oku i na dodir.

 

U fazi proizvodnje

U fabrici u Douaiju uloženo je 420 miliona evra za razvoj nove tehnologije vrućeg presovanja, novog svetlosnog tunela u lakirnici, novog procesa poboljšanja kvaliteta nazvanog "Ratna soba" itd. Održano je oko 100.000 sati obuke osoblja nakon čega su polaznici dobili diplomu za rad u vrhunskoj fabrici. U sklopu dogovora o uravnoteženoj saradnji, Daimler je podelio svoja iskustva kako bi pomogao u uspostavljanju proizvodnog procesa (na primer, u poboljšanju postupka lakiranja).

Tokom testiranja


Osim test programa limuzine, Talisman Grandtour prošao je dodatnih 250.000 km testiranja, koji su u pogledu trošenja materijala odgovarali 750.000 km vožnje u stvarnim uslovima.

Ovi testovi su osmišljeni kao simulacija starenja vozila nakon više godina intenzivne upotrebe. Sprovode se u sklopu testiranja na putu u ekstremnim voznim i klimatskim uslovima, na postojećim putevima i test stazama Alijanse Renault-Nissan.
 

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour

 


Karavani: tržište u usponu

Pregled kupaca i tržišta


D-segment trenuto beleži snažan rast u Evropi. Prošle godine je prodaja u tom segmentu porasla za 16 odsto. Karavani su najpopularniji u Evropi, gde čine više od trećine prodaje u segmentu (gotovo 630.000 vozila). Karavani u Evropi beleže veću prodaju od limuzina, a posebno su popularni u Nemačkoj (prošle godine tamo je prodato 240.000 karavana, trećina svih karavana prodatih u Evropi), Italiji, Belgiji i Holandiji.
Postoji baza kupaca odana konvencionalnim limuzinama i karavanima koji svoju odluku o kupovini zasnivaju na dizajnu, statusu, tehnologiji, imidžu marke, ceni i troškovima održavanja. Renault Talisman Grandtour iskoristiće svoje urođene prednosti kako bi privukao te zahtevne kupce, od kojih 60 odsto čine flote.

Renault Talisman Grandtour pre svega će privući samostalne profesionalce, vlasnike preduzeća, prodajne zastupnike i one na rukovodećim položajima koji traže prostran, udoban porodični automobil kojim će istaći svoj status, a istovremeno će im pružiti vrhunski vozački doživljaj. Vozače koji godišnje prevaljuju veliki broj kilometara privući će i kvalitet platforme Talismana Grandtour, štedljivost motora i umereni troškovi održavanja.

Pet nivoa opreme


Renault Talisman Grandtour ima u ponudi tri vrste uređenja unutrašnjosti i pet nivoa opreme.
LIFE: crna instrument tabla, volan presvučen kožom i sedišta sa presvlakama od crne tkanine inspirisane muškim odelima.
ZEN: isto kao i paket opreme Life, ali uz dodatak opreme kao što je multimedijalni sistem sa 7-inčnim ekranom.
BUSINESS: isto kao i paket opreme Zen uz dodatak sigurnosne opreme, kao što su automatski regulator brzine, aktivni sistem kočenja u nuždi i head-up ekran.
INTENS: presvlake u kombinaciji kože i tkanini, ili, uz doplatu, sedišta presvučena kožom Riviera tamnosmeđe ili crne boje, sa odgovarajućom armaturnom tablom. Šavovi boje čokolade.
INITIALE PARIS: crna ili siva armaturna ploča sa tamnosivim ili srebrnim šavovima, sedišta sa presvlakama od zrnaste nape sive boje koja prelazi iz tamnije u svetliju ili jednoobrazne crne boje, upravljač od nape.
16Bogata ponuda dodatne opreme će zadovoljiti svačije potrebe

Raznovrsna ponuda Renaultove dodatne opreme omogućuje personalizaciju Talismana Grandtour (dizajn, udobnost, sigurnost, praktičnost i multimedijalni sistem).

    ponuda naplataka od 17 do 19 inča u raznim bojama,
    dvostrani tepih od gume i tkanine i zaštita prtljažnika,
    široka paleta zaštitnih pragova vrata i prtljažnika za personalizaciju i olakšavanje ulaska/izlaska i stavljanje tereta u automobil,
    modularna zaštita prtljažnika Easyflex,
    sistem za organizaciju prostora u prtljažniku,
    kuka za vuču može lako da se sakrije bez upotrebe alata; komunicira sa sistemom za kontrolu stabilnosti prikolice koji deluje u sklopu sistema ESP,
    aluminijumski krovni nosači QuickFix sa zaštitnom bravom.

 

Renault Talisman Grandtour


Potpis INITIALE PARIS


Najveća udobnost u automobilu i zadovoljstvo za putnike


„Udobnost putnika prioritet je u svim modelima INITIALE PARIS. Izražava se bojama, materijalima i opremom odabranima za važnu ulogu koju imaju kako bi zagarantovali vrhunski nivo udobnosti i kvaliteta. Iskustvo INITIALE PARIS dodatno je poboljšano personalizovanim odnosom sa markom i ponudom ekskluzivnih usluga.”
Philippe Brunet – direktor odeljenja za razvoj proizvoda grupe Renault

Renault Talisman Grandtour INITIALE PARIS

Nakon modela Clio i Espace i novi Talisman Grandtour može da se pohvali potpisom Initiale Paris koji podrazumeva najbolje što Renault može da ponudi u pogledu udobnosti i usluga.


Ekskluzivni ukrasni elementi spolja
-    Ekskluzivna metalik crna boja Améthyste, u ponudi uz ostale boje,
-    19-inčni naplatci posebnog dizajna dijamantne obrade,
-    posebne oznake napred ispod Renaultovog logotipa,
-    posebni ukrasni detalji na prednjim blatobranima.

Posebna pažnja posvećena udobnosti unutrašnjosti
-    Presvlake od zrnaste nape u crnoj boji ili sivoj boji koja prelazi iz tamnije u svetliju,
-    obuhvatajući nasloni za glavu „Relax” na prednjim sedištima,
-    upravljač presvučen ekskluzivnom napa kožom,
-    armaturna ploča presvučena kožom s ukrasnim šavovima,
-    prednja grejana sedišta podesiva u 10 smerova (osam električnim putem) i funkcijama masaže i provetravanja
-    višeslojna bočna stakla za najbolju zvučnu izolaciju,
-    retrovizori sa memorisanjem postavki koji se okreću prema dole kad vozač prebaci menjač u brzinu za vožnju unazad,
-    oznaka INITIALE PARIS u unutrašnjosti na pragovima vrata, umetku na upravljaču, izvezena na gornjem delu naslona prednjih sedišta, na ukrasnim elementima na poleđini prednjih naslona za glavu,
-    ekskluzivni tepisi,
-    Posebna kartica INITIALE PARIS za upravljanje slobodnih ruku.

 

Diskretna tehnologija
Bočni prozori Talismana Grandtour INITIALE PARIS izrađeni su od višeslojnog stakla debljine 4 mm. Veća otpornost višeslojnog stakla poboljšava zvučnu izolaciju što je posebno korisno prilikom preticanja ili kada pored Talismana Grandtour prolaze druga vozila. Iako je taj detalj oku nevidljiv, igra važnu ulogu u akustičnoj i termičkoj udobnosti za putnike u Talismanu Grandtour INITIALE PARIS.

Vrhunski motori
Renault Talisman Grandtour INITIALE PARIS dostupan je sa sledećim motorima:
Benzinski: Energy TCe 200 sa sedmostepenim automatskim menjačem EDC,
Dizel: ENERGY dCi 130 (sa šestostepenim ručnim menjačem ili automatskim menjačem EDC), 
         ENERGY dCi 160 (sa šestostepenim menjačem EDC).

Renault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour
 

Renault Talisman Grandtour - dimenzijeRenault Talisman GrandtourRenault Talisman GrandtourRenault Talisman Grandtour

Renault Talisman Grandtour tehničke karateristike

Renault Talisman Grandtour tehničke karakteristike
Renault Talisman Grandtour


Ime i prezime
Komentar