SUV C5 Aircross zvezda Citroena na Salonu u Parizu

02. Oct 2018

Citreon C5 Aircross
Na Salonu automobila, koji će se održati od 4. do 14. oktobra 2018. u Paris Expo Porte de Versailles, Citroen će da predstavi svoje novo lice kojim upravlja potpis brenda „Inspired By you“:

– Komercijalna dinamika sa obnovljenom, snažnom i koherentnom gamom koja je obogaćena sa šest modela stavljenih u prodaju za manje od dve godine i koji dele prepoznatljiv dizajn i uzornu udobnost proizašlu iz programa Citroen Advanced Comfort sa svetskom premijerom: novi SUV C5 Aircross, proizveden u Francuskoj, koji je nova predvodnica brenda.

– Brend predstavlja prvu etapu svoje ofanzive prema 100% električnoj gami, svetskom premijerom novog SUV Citroen C5 Aircross Hybrid Concepta.

– Legendarni brend, koji 2019. godine slavi stogodišnjicu, 70 godina od lansiranja modela 2CV, koji sarađuje sa drugim ikonama poput Žan-Šarl de Kastelbažaka i El-a, iz sveta mode, ili Rip Curl-a, ukoliko postoji potreba za avanturom.

– Inovativni brend koji ima za cilj da klijentu pruži prijatno i relaksirano iskustvo na svom štandu, udobnim prostorom po slici njegovih prodajnih salona (la Maison Citroen), ali i sa ponuđenim uslugama (Citroen Advisor, naočare Seetroen, …)

Na svom štandu od 1.600 m2, Citroen predstavlja modernu gamu koja je potpuno podmlađena i koherentna. Tokom prve polovine 2018. godine, u svetu, brend beleži porast prodaje za 9 osto. U Evropi, brend je zabeležio rekordnu prodaju u poslednjih sedam godina i osvojio je deo tržišta putničkih i dostavnih vozila. Performanse su dobijene uspešnim lansiranjem novih modela: C3, novi C4 Cactus, SUV C3 Aircross u Evropi i SUV C5 Aircross u Kini.

Dinamičnost koja se zasniva na evoluciji brenda od 360°, koja je inspirisana klijentima i njihovim načinom doživljavanja automobila, na Salonu u Parizu predstaviće se sa:

1. Snažnom, modernom i kompletnom gamom

Snažni modeli koji dele nova stilska pravila Citroen-a, kao i  modernu, globalnu i homogenu udobnost, i koji su proizvod programa Citroën Advanced Comfort.

– Ponuda SUV, svetskom premijerom novog SUV-a Citroen C5 Aircross, pored SUV-a C3 Aircross, koji ima potvrđeni uspeh (više 100.000 prodaja).  Dva SUV-a sa više karaktera, udobnosti, prostora i modularnosti.

– Ponuda „berlina“, koja obuhvata novu berlinu C4 Cactus sa inovativnim oslanjanjem sa hidrauličnim progresivnim jastucima pored „best-seller-a“ C3, koji je prodat u više od 400.000 primeraka i koji koji će da bude predstavljen i u ekskluzivnom, ograničenom izdanju JCC+, kao svetska premijera i modela C1 Urban Ride.

– Ponuda veoma udobnih „porodičnih automobila“ prilagođenih svim upotrebama, sa 3. generacijom višenamenskog novog Berlinga, predstavljenog u dve veličine M i XL, a kojeg prate monovolumeni Grand C4 SpaceTourer i SpaceTourer.

    2.  Brend posvećen energetskoj tranziciji

– Svetska premijera: novi SUV Citroen C5 Aircross Hybrid Concept. Ovaj koncept najavljuje hibridnu verziju, koja može da se puni, novog SUV-a C5 Aircross-a, prvog Citroën-ovog PHEV modela Core Model Strategy-je, koja će, do 2023. godine, da ponudi 80%  električnih modela, a od 2025. godine – 100% ponuda električnih vozila.

– Gama modela potpuno homologovanih po novoj WLTP proceduri i koja raspolaže najefikasnijim tehnologijama po pitanju zaštite životne sredine, poput SCR (Selective Catalytic Reduction) za dizel motore ili filtera za čestice za benzinske motore sa direktnim ubrizgavanjem.

    3.  Legendarni brend koji 2019. godine slavi stogodišnjicu

– Zona „Fashion Car/Art Car“ sa istaknutim kreacijama Žan-Šarl de Kastelbažaka (E-Mehari, C3)
– Saradnja sa drugim legendarnim brendovima: časopis EL (C3) i Rip Curl (C3 Aircross i SpaceTourer)
– „Racing“ prostor, sa C3 WRC sa stimulacijom trke za posetioce.
– Animacije oko butika „Le Petit Citroën“ sa novim transformisanim Berlingo Van-om, i „Café Bulle“ sa  Oranginom.
– Podsećanje na prošlost brenda, koji će 2019. godine da proslavi svojih 100 godina, sa izložbom malog furgona 2CV i modela 5 HP.

    4. Štand za klijentovo inovativno iskustvo


– Obojen i prijatan štand, slika udobnosti Citroen-a i prostor za život „Inspired by You“ sa novom Arenom koja će, svakodnevno, da bude animirana. Štand poput prodajnih salona, koji se prilagođavaju novim načinima potrošnje, kako bi bili što bliže klijentima, što dokazuje koncept showroom „La Maison Citroën“. Usluge poput Citroen Advisor ili Rent & Smile, za maksimalnu transparentnost i sticanje poverenja klijenata. Ali, i inovativni proizvodi, poput naočara Seetroen.


Ime i prezime
Komentar