Prva edukativna kampanja JP Putevi Srbije

18. Aug 2020

Kampanja „3 sekunde ceo život“

 

Po prvi put u JP Putevi Srbije, Odeljenje za odnose sa javnošću je iniciralo, pokrenulo i realizovalo Kampanju za podizanje svesti vozača na temu interval sleđenja automobila.

                                                

Promocijom edukativne kampanje „3 sekunde ceo život“, JP Putevi Srbije želi da unapredi bezbednost saobraćaja. 

 

Prema statističkom podacima:

- Više od 500 poginulih lica u saobraćajnim nezgodama godišnje;

- Više od 150 poginulih lica na autoputu u tri godine;

- Više od 50 odsto saobraćajnih nezgoda posledica su naglog kočenja i naletanja automobila;

- Svaka četvrta nezgoda sa poginulim licima događa se zbog nedovoljnog odstojanja vozila.

 

Bezbednost saobraćaja je tema koja podseti na svoju ozbiljnost tek kada se saobraćajna nezgoda dogodi i kada su njene posledice svima vidljive na asfaltu. 

 

Osnovni cilj sprovođenja edukativne kampanje je podizanje svesti o problemima stradanja u saobraćaju, odnosno skretanje pažnje javnosti na značaj i mogućnosti unapređenja nivoa bezbednosti saobraćaja, kao i smanjenje nivoa stradanja u saobraćaju - edukacija stanovništva.

 

Ispunjenje osnovnog cilja edukativne kampanje je podizanje svesti vozača koja bi trebalo da doprinese:

smanjenju brzine kretanja vozila, 

držanju bezbednog intervala sleđenja vozila, 

aktivnom sagledavanju uslova saobraćajnog toka,

neugrožavanju drugih vozača u saobraćajnom toku.

 

Ciljna grupa na koju JP Putevi Srbije želi da utiče su vozači svih starosnih i socio-ekonomskih grupa. 

 

Primarno, to su vozači koji gotovo svakodnevno, voze autoputem, prosečni (vikend) vozači, kao i profesionalni vozači koji svakodnevno ili povremeno koriste autoputske deonice za svoja kretanja. 

 

Oni su najznačajnija ciljna grupa zato što predstavlja direktne učesnike, a najčešće i uzročnike saobraćajnih nezgoda.

 

Vodeći se tezom da se nezgode na putevima mogu sprečiti, JP Putevi Srbije će sistemski delovati na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju.

 

Cilj edukativne kampanje „3 sekunde ceo život“ jeste da  se unapredi bezbednost saobraćaja i ukaže koliko je bitno držati bezbedno odstojanje. U tu svrhu pripremljeni su:

edukativni video i radio spot, 

poruke za portale sa izmenljivom saobraćajnom signalizacijom duž autoputeva,

objave za društvene i socijalne mreže,

informativni flajeri i posteri,

nalepnice sa vizualom edukativne kampanje na srpskom i engleskom jeziku za sve naplatne kabine na mestu gde se uzima kartica…


Ime i prezime
Komentar