Finale 2011
Proglašenje internet automobila 2011. i osmi izbor za Miss NetAuto Lepota u visokom stilu
Pred velikim brojem zvanica i gostiju iz sveta automobilizma, mode, bankarstva, medija u beogradskom hotelu Hyaat Regency održana je 16. februara 2011. godine završna svečanost naših tradicionalnih izbora za internet automobil godine i mis. Bila je to deveta godina za redom da se na ovaj način završava akcija čije su aktivnosti trajale veći deo prethodne godine.
Izbor za automobil godine putem interneta, kao medija koji kroz interaktivnu komunikaciju pruža neograničene mogućnosti čini ovaj izbor najprestižnijim nacionalnim izborom za automobil godine. Ovog puta tome su doprineli i najposećeniji srpski auto sajtovi koji su svojim posetiocima omogućili da učestvuju i svoje glasove daju onima za koje smatraju da to zaslužuju. Organizator izbora je Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma, pod pokroviteljstvom Privredne komore Beograda i Politike a.d.
U periodu od 1.12. prošle godine do 31.1. u širokoj kampanji na internetu, moglo je da se glasa preko sedam sajtova (netauto.rs, ilustrovana.com, automagazin.rs, nacionalnaklasa.com, autoblog.rs, autoportal.rs i bsprodukcija.com). Glasovima onih koje zanimaju automobili dobijen je pobednik u devetom po redu izboru za Internet automobil godine. Najveći broj glasova od 21 automobila kandidata osvojio je Citroen DS3. Planetarni običaj, postalo je da se uz predstavljanje novih automobila uz njih nalaze i lepe devojke. Podržavajući ovaj trend po sedmi put organizovan je izbor za Miss NetAuto. Paraleleno sa izborom za internet automobil godine odvijao se i ovaj izbor. Naime tokom prošle godine uz nove automobile fotografisane su devojke koje su se kandidovale za ovu titulu, a glasovima posetilaca pomenutih sajtova izabrano je dvanaest polufinalistkinja koje su se u Kristalnoj dvorani hotela Hajat predstavile na modnoj reviji. Glasovima prisutnih izabrano je šest finalistkinja koje su pre no što su ponovo prošetale modnom pistom, otkrile NetAuto 2011 i uz njega pozirale brojnim kamermanima i fotoreporterima.
Petočlani žiri jednoglasno je odlučio da titula Miss NetAuto 2010 pripadne Renati Bursać iz Novog Sada, a Miss fotogeničnosti NetAuto 2010 Zorici Kljajić, iz Zemuna.
Konkurencija
U konkurenciji za titulu NetAuto 2011 bili su: Audi A1, BMW 5 Series, Chery Ego, Chevrolet Spark, Citroen DS3, Dacia Duster, Ford Grand C-Max, Hyundai ix20, Kia Venga, Lexus CT200h, Mazda5, Mercedes-Benz CLS, Mini Countryman, Mitsubishi ASX, Nissan Juke, Opel Meriva, Renault Fluence, Saab 9-5, Toyota Auris HSD, Volkswagen Passat i Volvo S60.
Najveći broj automobila koji su bili u konkurenciji za titulu NetAuto 2011 predstavlja izuzetan proizvod, bilo da je reč o enterijeru, dizajnu, aktivnoj i pasivnoj bezbednosti, elektronskim sitemima koji pomažu vozaču, pogonskim agregatima, performansama…
Internet automobile godine osvajali su do sada Volkswagen Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007), Renault Laguna III (2008), Toyota Avensis (2009.) i Volkswagen Polo (2010).
Skulptura za pobednika
Kompaniji Vitro Group, ovlašćenom uvozniku i dileru Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore pripala je u trajno vlasništvo pobednička statua, autorski rad Radoša Radenkovića diplomiranog vajara iz Beograda, koju je uz iskrene reči zahvalnosti primio Dragoljub Lekić, generalni direktor od Zlatka Mitića. O pobedniku
Jedan Citroen već je trijumfovao u u izboru za Inernet automobil godine. Bio je to model C2, koji je simpatije javnosti virtuelne Srbije pobrao 2003. godine i zaslužio titulu NetAuto 2004. Ovog puta je to DS3, model različit od do sada viđenog, koji menja uobičajene i klasične dizajnerske kodove i nameće inovativna rešenja. Logo, koji pogled prvo uhvati, izražava karakter celog automobila i nameće se kao potpis jednog umetničkog dela. Kada su detalji u pitanju, dominira diskretan luksuz. Poseduje visoki stepen završne obrade koji karakteriše velike automobile. Unutrašnjost i spoljašnjost odišu suptilnim i rafinisanim dizajnom, a DS3 zadržava svoj duh kroz istoriju postajući savremena modna ikona.
Agregati su snažni i brižni kada je okolina u pitanju, kao na primer Hdi, koji ispušta samo 99g CO2/km. Neosporno je da je DS3 automobil XXI veka, a kako bi u potpunosti iskoristili savremenu tehnologiju Internernet je na raspolaganju svakom od putnika i u vožnji i kada je automobil zaustavljen. Citroen DS3 ima mogućnost da se kombinuje u 38 različitih boja. U ponudi je širok izbor ukrasa koji animiraju krov stvarajući specifičan svet koji može da učini DS3 unikatnim i modernim na svakom mestu gde se pojavi.
Žiri za izbor Miss NetAuto 2010
Gosti u Kristalnoj dvorani, kao aktivni učesnici koji su svojim glasovima odabrali šest finalistkinja, aplauzom su pozdravili odluku žirija o najlepšoj i najfotogeničnijoj devojci. Da je izbor pravi potvrdile su i ostale finalistikinje, aplaudirajući i čestitajući pobednicama. ![]()
Miloš Petrović, predsednik Udruženja uvoznika automobila Vanja Ćirić, urednica revijalnih izdanja Mediamax Zlatko Mitić, direktor Metro Marketa Milica Gavrilović, vlasnica Dve šmizle Mitar Mitrović, direktor Porsche Beograd-Sever Isticanje lepote
Posmatrajući katalog na osnovu kojeg se glasalo, u kojem su polufinalistkinje predstavljene fotografijama snimljenim u čarobnom ambijentu beogradskog centra Jai Thai, svi su bili jednodušni u oceni da su sve devojke izuzetno lepe i atraktivne. I u ovom slučaju kao i pri glasanju na internetu, lepota devojaka zasenila je izgled automobila kandidata. Međutim, da bi njihov izgled došao do punog izražaja potrudili su se i vrhunski stručnjaci, svako u svojoj oblasti. Frizure je napravila umetnička ruka Aleksandra Kapriša, frizera ekstra klase, koji zna tajnu kako dobar frizer može da učini više čuda nego bilo koja haljina prestižnog kreatora. Poznat je i po tome što svojim frizerskim umećem stvara novi kanon lepote.
Korišćena je kao i prethodnih godina Kryolan profesionalna šminka za film, pozorište, tv i foto. Revija je održana u haljinama brenda Quiz koji je nastao 1995. godine u Velikoj Britaniji, a od nedavno je prisutan na našem tržištu. Posebno je poznat po ekskluzivnim večernjim haljinama. "Quiz je glamurozan, inovativan i vrlo pristupačan", navode iz novootvorene radnje. Na devojkama je bio i odgovarajući nakit našeg dugogodišnjeg partnera Dve Šmizle, čiji su stilisti napravili izbor s posebnom pažnjom jer su haljine već same po sebi bile atraktivne. Dve Šmizle su jedini brend modnog nakita u zemlji koji ima sopstvenu proizvodnju nakita od poludragog kamenja i Swarovski kristala i nezaobilazna su stanica svim kreativnim ljudima iz sveta mode, šou biznisa i umetnosti. Iskustvo, istančan ukus i inovativni stil doveli su brend u poziciju da diktira trendove u nakitu.
Kao i svakom drugom izboru lepote i u izboru za Miss NetAuto poseban značaj imaju lente i krune koje se dodeljuju pobednicama. Ovog puta one su stigle od Carmele Fontana poznata u svetu mode kao dizajnera ekskluzivnih italijanskih venčanih haljina. Ona dizajnira jedinstvne "Couture" haljine, koje perfektno spaja sa svojom italijanskom kulturom i tradicijom. Njena stilska sigurnost i sedmo čulo za ekskluzivnost, omogućavaju da intuitivno dizajnira neuobičajne modne kreacije. Renati i Zorici, pobednicama krune je prema svetskim manirima stavila Jasna Jašić, Miss NetAuto 2009, dok je lentu pobednici stavio Mitar Mitrović, direktor Porsche Beograd-sever, a Miss fotogeničnosti Miloš Petrović, predsednik Udruženja uvoznika automobila.
Renata i Zorica - najlepše
Sluša stranu muziku, a pesma koju najradije pevuši je Ja volim samo sebe, jedino sebe. Najradije jede palačinke i pije koktele, a jagode su omiljno voće. Srećan broj je 13, a dan – petak. Knjiga koju preporučuje je roman Emili Bronte - Orkanski visovi. Omiljeni film je Titanik, a filmski glumac, ko drugi nego već pomenuti Leonardo di Caprio. Kada ima slobodnog vremena trenira i gleda filmove. Za Renatu, uspeh je da postigne očekivano i još mnogo više od toga. O muškarcima kaže: Neophodni su, ali da bi muškarac bio savršen treba mu žena. Idelna veza je veza puna poverenja, ljubavi, romantike i poštovanja. Njen muškarac iz snova je visok, plavokos, s plavim očima. Prijatelji, koji je zove Reny, opisuju je kao kreativnu i uvek nasmejanu. Srećnom je čine male stvari. Idealno mesto na kojem bi živela je San Tropez. Voli da priča o cipelama i torbama. Ne voli laž i prevaru. Miss fotogeničnosti NetAuto 2010 – Zorica Kljajić (1990.) je iz Zemuna, studira Ekonomski fakultet u Beogradu. Završila je manekenski kurs, visoka je 186 cm, ima 65 kg, u horoskopu je škorpija/vaga. Modni stil: ležerno, ali seksepilno, sve u čemu dobro izgleda. Modni kreator - Bata Spasojević. Boje koje voli su bela, roze i žuta. Parfem koji koristi je Cristian Dior – Diamant. Omiljeni cvet je narcis, a od životinja lav. Omiljeni sportovi su atletika i odbojka koju je četiri godine trenirala. Navija za FK Crvena Zvezda. Volela bi da upozna Angelinu Joli. Maldivi su destinacija na koju bi rado otputovala. Posećuje modne i sportske sajtove. Vozačku dozvolu je dobila već posle prvog polaganja vozačkog ispita. Muzika koju sluša je house, rap i domaća. Pesma koju najradije pevuš je Zorice, zoro moja. Najradije jede ribu i pije vodu, breskve su njeno omiljno voće. Srećan broj je 13, a utorak je srećan dan. Zašto muškarci vole kučke i Devojka sa bisernom minđušom su knjige koje preporučuje. Najmudrije što je čula: Samo obrazovana žena može da bude trajno lepa. Omiljeni film Sibirski berberin, a glumac Džoni Dep. Slobodno vreme provodi sa prijateljima, izlazi u klubove, čita dobre knjige, sluša muziku. Uspeh je zdravlje, dobar posao i puno dece. Divi se obrazovanim i pametnim ljudima. Na pitanje šta misli o muškarcima, kaže: Zavisi, kako o kom, moj tata je najbolji, svi ostali – diskutabilno. Muškarac iz snova je lep, zgodan, uspešan, dobar, mora da je ceni i poštuje, ali i voli. Idelna veza = poštovanje. Prijatelji kažu da je jako dobre duše i naivna. Tajland je idealno mesto na kojem bi živela. Voli da priča o muško-ženskim odnosima. Ne voli smrknute ljude i zabrane.
Direktan prenos
Da bi sve ostalo u domenu naprednih tehnologija i tehnoloških unapređenja čitavog projekta NetAuto, pored podrške sajtu netauto.rs tokom godine, pančevački Madnet, lider u oblasti bežičnog interneta uspešno je realizovao i direktan prenos čitavog događaja iz hotela Hyatt Regency Belgrade. Svi zainteresovani imali su mogućnost da prate čitav tok izbora za Miss NetAuto 2010, kao i otkrivanje u proglašenje Citroena DS3 za NetAuto 2011.
![]() Pokloni i nagradePo već ustaljenom običaju organizatori su pored nagrada pobednicama obezbedili i poklone za nagradnu igru namenjenu gostima u Kristalnoj dvorani hotela Hyatt Regency Belgrade. Bilo je potrebno da pri ulasku ostave svoju vizit kartu ili ako je nemaju da popune listić kao zamenu, a onda je u pauzi dok su se prebrojavali glasovi za finale Jasna Jašić, Miss NetAuto 2009 izvlačila nagrađene. Poklone su obezbedili: Polarklima, CMC turistička agencija, Pansion Vuk, Plana Tours, Ilustrovana Politika, Bazar, Dve Šmizle, Izdavačka kuća Clio, Jai Thai, City Spa Retreat, Fossil, Kryolan, Hair Studio Aleksandar Kapriš, Muzej automobila… |
EKO POBEDNIK 2020EKO KANDIDATI 2020EKO KANDIDATI 2019EKO KANDIDATI 2018EKO POBEDNIK 2017EKO KANDIDATI 2017EKO POBEDNIK 2016EKO KANDIDATI 2016EKO POBEDNIK 2015.EKO KANDIDATI 2015EKO POBEDNIK 2014.EKO KANDIDATI 2014EKO POBEDNIK 2013EKO KANDIDATI 2013EKO POBEDNIK 2012EKO KANDIDATI 2012EKO VESTI