Finale 2012

Proglašen automobil 2012. i pobednice u izboru za Miss NetAuto 2011.

Subaru XV automobil godine u Srbiji



U beogradskom TC Ušće 10. februara upriličena je svečana dodela nagrade NetAuto 2012 koju je na osnovu glasova posetilaca internet sajta netauto.rs, kao i najposećenijih automobilskih sajtova u Srbiji automagazin.rs, autoblog.rs i autoportal.rs osvojio Subaru XV. Izbor za internet automobile godine organizovan je desetu godinu za redom, a glasanje je trajalo od 1.12.2011. do 31.1.2012. godine i sa jedne e-mail adrese moglo je da se glasa samo jednom da bi se na taj način dobio pobednik između 18 nominovanih modela. Medijski pokrovitelj bila je Ilustrovana Politika tako da su i čitaoci bili u prilici da se upoznaju sa automobilima-kandidatima inače novim modelima koji se ove godine prvi put pojavljuju na našem tržištu. Paralelno sa ovim izborom odvijao se i osmi po redu izbor za Miss NetAuto 2011 u kojme su kandidatkinje bile devojke koje su se prošle godine fotografisla uz automobile koje smo predstavljali.
NA_12-25
 

Prema prispelim glasovima, kojih je već tradicionalno bilo tri puta više za devojke nego za automobile, titulu Miss NetAuto 2011 osvojila je Milica Panić, dok je titulu Miss fotogeničnosti NetAuto 2011 osvojila Milica Bjedov. Na žalost ovog puta zbog vanrednog stanja izazvanog velikim snegom i niskim temperaturama nismo mogli da organizujemo modnu reviju i predstavljanje 12 polufinalistkinja u hotelu Hyatt Regency Belgrade i realizujemo koncept po kojem se tradicionalno od 2002. godine održava završna svečanost. Međutim, ostali smo u trendu pa smo u TC Ušće promovisali pobednice i pobednika.

 


Da podsetimo u konkurenciji za titulu NetAuto 2012 našli su se novi modeli automobila, koji se prvi put pojavljuju na našem tržištu, bilo kao potpuno novi modeli, kao što je to na primer slučaj sa pobednikom ili su pak redizajnirani, a to su: Audi A6, BMW serija 1, Chevrolet Aveo, Citroën C4, Fiat Panda, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i40, Kia Rio, Lancia Ypsilon, Mercedes-Benz B klasa, Nissan Micra, Opel Zafira Tourer, Renault Twingo, Subaru XV, Toyota Yaris, Volkswagen Jetta i Peugeot 508.



Pred brojnim zvanicama i posetiocima TC Ušće svi su se predstavili u punom sjaju. Najsjajniji je bio laureat Subaru XV kome je ovo bilo premijerno predstavljanje domaćoj javnosti. Svetska premijera ovog modela, održana je na salonu automobila u Frankfurtu septembra prošle godine, a japanski proizvođač je novi XV predstavio na tržištu Evrope kao svoj strateški model kojim želi da kupcima omogući “zadovoljstvo i relaksaciju” kroz novi slogan “Poverenje u pokret” u kome se ogleda filosofija brenda. Osnovni koncept na kome je baziran Subaru XV je “gradska avantura”. Zato je i ova manifestacija održana u ambijentu šoping-centra i u maniru urbanog događaja sa performansom vrhunskih densera i ”gradskih faca” koji su svoje likovne vizije oslikali uz pomoć sprejeva i markera na improvizovanim zidovima specijalno pripremljenim za popularne grafite.


Atraktivni automobil otkriven je uz prisustvo i muziku po izboru ”di-džeja”, a on je svesrdno animirao igrače koji su ”đuskali” u duhu hip-hopa. Na ovaj način promocija je ispratila želju proizvođača da stvori automobil koji spaja uzbudljivu, živahnu, a opet gradsku vožnju bez stresa. Zato je Subaru pažljivo balansirao štedljivost i užitak u vožnji sa modernim, osobenim spoljašnjim dizajnom.



Subaru XV – NetAuto 2012, znatiželjnoj publici otkrile su dve Milice, pobednice u ovogodišnjem izboru za Miss NetAuto. Simbol titule NetAuto je unikatna skulptura od belog mermera, rad akademskog vajara Radoša Radenkovića iz Beograda koji i lično prisustvovao svečanom uručenju. 

 

Pobedničku skulpturu primila je Olivija Katami, direktorka firme Nicos C. Kattamis Ltd. prvog ovlašćenog distributera Subarua za Srbiju i Crnu Goru koju joj je uručio Zlatko Mitić ispred firme Metro Market, organizatora ovih po mnogo čemu jednstvenih izbora.

NA_12-18

S obzirom da je ovaj automobil odlično prihvaćen od publike širom sveta zahvaljujući svom osobenom izgledu u skladu sa savremenim dizajnerskim trendovima koji spajaju dominantnu siluetu „krosovera“ sa gradskim imidžom u jednom elegantnom paketu u Subaru SCG smatraju da će i u Srbiji da  bude dobro prihvaćen, a da je ovo priznanje dokaz da i naše tržište ima sluha za svetske trendove i kvalitetne automobile.

Titulu su od 2002. do sada osvajali Volkswagen Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007), Renault Laguna III (2008), Toyota Avensis (2009.) Volkswagen Polo (2010) i Citroen DS3 (2011).

 

Pobednice

 

NA_12-05   NA_12-03
     

Milica Panić (1991.) iz Novog Beograda je studentkinja ekonomije, a pored slušanja predavanja i polaganja ispita bavi se i modelingom. Završila je manekenski kurs. Visoka je 178 cm, ima 58 kg, u horoskopu je jarac / vaga. Ambicija joj je da bude uspešni ekonomista i zato već sada govori više stranih jezika.

Prati košarku i navija za Partizan u svim sportovima. Enrique Iglesias je neko koga bi volela da upozna. Biti uvek svoj njen je životni moto.

 

Milica Bjedov (1992.) rođena je u Kninu, živi u Beogradu, studira menadžment, igra moderni balet i bavi se modelingom. Ima ambicije da osnuje sopstveni biznis. Visoka je 172 cm, ima 55 kg, u horoskopu je vaga / rak. Crvena je boja koju najviše voli. Omiljeni cvet je ruža, a pas Maltezer joj je omiljena životinja. Bavi se aerobikom, a od sportova prati tenis. Navija za FK Crvena Zvezda. Volela da upozna Johny Depp-a.

Prijatelji je opisuju kao veselu, duhovitu, uvek spremnu za akciju…  

 

NA_12-30

 

Subaru u Srbiji

Šarmantna Olivia Katami je vlasnica firme Nicos C. Kattamis (Serbia & Montenegro) Ltd. koja je osnovana novembra 2005. u Beogradu, i posluje kao prvi ovlašćeni distributer Subarua za Srbiju i Crnu Goru. Deo je kompanije Nicos C. Kattamis Ltd, prvog zvaničnog stranog distributera Subarua na svetu još od 1966. godine.


Kompanija Nicos C. Kattamis Ltd sa sedištem na Kipru nedavno je obeležila 45 godina uspešne saradnje sa kompanijom Fuji Heavy Industries Ltd, proizvođačem Subaru automobila, koja je do sada proizvela više od 10 miliona vozila. Fuji Heavy Industries zapošljava više od 15.000 ljudi, ima devet proizvodnih postrojenja i prodaje svoju robu u više od 100 zemalja.


Kompanija ima dugu istoriju kao tehnološki inovator i može da se pohvali nekim od najraznovrsnijih i najnaprednijih tehnologija iz oblasti pogona na četiri točka na svetu.

  NA_12-10 

 

  O pobedniku


Dizajnerski koncept pod nazivom “Protren” što je kovanica od reči “profesionalna alatka” i “trendi dizajn” simbolizuje spoj funkcionalnosti SUV-a i gradski ”personaliti”.
Predstavlja novi model dizajna krosovera koji kombinuje modernu, gracioznu formu sa visoko pozicioniranom kabinom koja pojačava osećaj funkcionalnosti SUV-a.
Unutrašnjost ovog automobila pruža nenadmašan nivo komfora za sve putnike i prostranost kabine koja je najbolja u klasi. Ima mnogo prostora u kabini, prtljažni prostor koji je i prostran i pogodan kao i izvrstan komfor u vožnji.


Nova generacija Subaru Bokser motora koja je predstavljena prošle godine sa potpuno novim dizajnom biće instalirana u modele sa benzincima od 1.6 i 2.0 litre. Zajedno sa prednostima horizontalno postavljenog motora koje donose u nasleđe, ovi agregati imaju unapređen kvalitet izduvnih gasova i povećanu štedljivost. U kombinaciji sa novim “lineartronik” menjačem, novo-razvijeni “auto start sistem” dodatno smanjuje potrošnju goriva. Među motorima novog XV-a  naćiće se i Subaru Bokser Dizel koji je specijalno razvijen za evropsko tržište i koji je već dobio niz povoljnih kritika.

 


Sponzori-2012



Finale