Finale 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016

 

 

Audi A4 automobil godine u Srbiji


U nedelju 21. februara u ekskluzivnom Audi centru Autokomerc u Beogradu održano je proglašenje pobednika u našem tradicionalnom izboru za automobil godine, a izabrane su i najlepše devojke koje su učestvovale u izboru za Miss NetAuto 2015.

Izbor za automobil godine putem interneta, kao medija koji kroz ineraktivnu komunikaciju pruža neograničene mogućnosti čini ovaj izbor najprestižnijim nacionalnim izborom za automobil godine. Organizator izbora Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma, pored već tradicionalne medijske podrške, promovisao je svoje akcije i preko društvenih mreža. Pre svega preko, danas nezaobilaznog fejsbuka.

 

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016


Ljubiteljima automobila u Srbiji najviše se dopada Audi A4, dok bi na mestu suvozača najradije želeli da sedi neka brineta. Prema jednom istraživanju jedan od pet muškaraca priznao je da se oseća uspešnije kada je pored njega bila brineta. Što se marke Audi tiče i on se vezuje za uspeh kako poslovni tako i sportski i tehnološki, premda je u ovom slučaju, čini se prevladala estetetika. To bi na neki način bio zaključak o rezultatima izbora za automobil godine u kojem su petnaestu godinu za redom, posetioci automobilskih portala prema sopstvenim kriterijumima glasali kojem novom modelu da pripadne titula NetAuto 2016. Glasanje je trajalo od 1.12.2015. do 31.1.2016. godine, po principu jedna e-mail adresa - jedan glas.

U konkurenciji se nalazilo petnaest  novih modela automobila iz ovogodišnje produkcije: Alfa Romeo Giulia, Audi A4, BMW X1, Fiat 500, Honda HR-V, Kia Ceed, Mazda CX-3, Mercedes-Benz GLC, Opel Astra, Renault Megane, Subaru Outback, Suzuki Vitara, Škoda Superb, Toyota Auris i Volkswagen Touran.

 

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016


Mora se priznati da je konkurencija bila veoma “jaka”, oličena u modelima koji su već etablirani na tržištu, a obzirom na svoju cenovnu pristupačnost i mnogo rasprostranjeniji generacijama u nazad. S druge strane ekonomska kriza učinila je da su proizvođači mnogo posvećeniji novim modelima koji premijerno stižu na tržišta, kako kada je u pitanju tehnička i tehnološka opremljenost tako i dizajn i komfor u najširem smislu reči. Ilustrativan primer je nova Opel Astra, za koju prozvođač navodi da je na nivou premium segmenta. Međutim, još su stari Latini rekli da se o ukusima ne raspravlja, pa tako imamo da je Astra trijumfovala u izboru za Evropski automobil godine, a A4 je za sada proglašen za automobil godine i u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, a najozbiljniji je pretendent i za titulu Svetski automobil godine.

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

 

 

Pokloni za najlepše

 

U izboru za Miss NetAuto 2015 bio je veći broj donatora koji su učesnicama obezbedili poklone, a pobednicama pored lenti, cveća i bogate nagrade. Između ostalih HelenaDia unikatni, ručno izrađeni nakit, Asocijacija autentičnih hedonista slatke pakete Art Ival… i Autokomerc karting centar vožnje kartinga.

Jedan poklon moramo posebno da izdvojimo, to je srebrna unikatna ogrlica namenjena Miss NetAuto 2015, rad Nataše Barać, jedne od pobednica u ovom našem izboru koja završava Dizajnersku akademiju za izradu nakita u Italiji.


NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

Tradicionalno, veći deo glasova pripao je lepim devojkama kojima su podršku dali i njihovi prijatelji na društvenim mrežama, dok je Audi svojim novim modelom A4 potvrdio da je omiljena marka među Srbima. Na drugom i trećem mestu našli su se Opel Astra i Renault Megane.

Titulu NetAuto, automobil godine u Srbiji do sada su osvajali Volkswagen Polo (2003.), Citroen C2 (2004.), Opel Astra (2005.), Renault Clio III (2006.), Dodge  Caliber (2007.), Renault Laguna III (2008.), Toyota Avensis (2009.), Volkswagen Polo (2010.), Citroen DS3 (2011.), Subaru XV (2012.), Mercedes-Benz A Klase (2013.) i Peugeot 308 (2014.), Honda Civic (2015.) i sada Audi A4 (2016.).
 

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

 

Skulptura za pobednika


Po tradiciji pobedniku, osvajaču titule NetAuto namenjena je unikatna skulptura simbol ovog izbora, ovog puta to je autorski rad Riste Mihića, akademskog vajara iz Beograda.


Nova generacija Audi A4 predstavlja fascinantno jedinstvo tehnologije i estetike. Sva tehnologija u najprodavanijem modelu marke iznova je razvijena, tako da ponovo postavlja standarde u svom segmentu. Ilustrativan primer je aerodinamika: A4 limuzina poseduje najbolji koeficijent otpora u svojoj klasi, vrednosti je 0,23. Sistemi podrške vozaču i infotainment sistemi izuzetno su kvalitetni. Nova generacija četvorocilindarskih TFSI motora s novo razvijenim tehnologijama sagorevanja revolucionarna je u potrošnji goriva, emisiji izduvnih gasova i performansama.
 

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

 

Bestseler duže od četiri decenije


Porodica A4 i njen preteča, Audi 80, tehnološki su inovatori i pravi pobednici već decenijama. Marka s četiri prstena postavila je nove standarde po pitanju lake konstrukcije, performansi i agilnosti s prvim Audijem 80, još 1972. godine. Četiri generacije Audija 80 proizvedile su se do 1994./1995. godine, kad ga je nasledio Audi A4. Petomilioniti A4 sišao je s proizvodne trake u martu 2011. godine, a još jedan proizvodni jubilej proslavljen je u jesen iste godine – desetomilioniti automobil u B segmentu od 1972. godine.

Audi A4 i njegovi modeli-prethodnici ostvarili su velike uspehe i u autosportu. To su pre svega legendarni automobili za rally– Audi Rallye quattro i Audi Sport quattro – kao i vrhunski trkački automobili poput modela Audi 90 IMSA-GTO, Audi A4 quattro Supertouring i Audi A4 DTM.



Miss NetAuto 2015
 


Kao prateća manifestacija, koja automobilima i završnoj ceremoniji dodele nagrade daje posebnu dimenziju, dvanaesti put za redom organizovan je i izbor za Miss NetAuto. U konkurenciji su se našle 24 devojke a najviše glasova i titula Miss NetAuto 2015 pripala je Ani Đorđević (1995.) iz Beograda, prva pratilja je Aleksandra Adžić (1993.) takođe iz Beograda, druga pratilja je Tatjana Šalipur (1993.) iz Priboja, dok je Jelena Amanović (1991.) iz Mladenovca, osvojila titulu Miss fotogeničnosti.

 

Žiri za izbor Miss NetAuto 2015

 

Predsednik ovogodišnjeg žirija bio je frizerski mag Aleksandar Kapriš, dok su članovi bili:


Risto Mihić, vajar

Nina Mirković, Miss NetAuto 2014

Emil Čonkić, fotograf

Zlatko Mitić, ispred organizatora

Žiri i pobednce Miss NetAuto 2015 -

 


Pobednice - Miss NetAuto 2015

 

 

Ana Đorđević

Ana Đorđević - Miss NetAuto 2015


Ana Đorđević (1995.) je student novinarstva iz Beograda. Volela bi da bude voditelj, da se odseli u Ameriku i da radi na televiziji i da ima agenciju za nekretnine. Završila je manekenski kurs. Modni stil je ženstven i opušten. Bela i pink je boja koju voli. Omiljeni sport je plivanje. Želela bi da otputuje na Tajland i Maldive. Internet koristi pre svega za Facebook. Ima sopstveni automobil i kaže da je vozač koji ne pravi prekršaje. Obožava muziku kao umetnost i zato sluša sve vrste.

Knjiga koju preporučuje Davinčijev kod – Den Braun. Omiljeni film Safe haven, a glumac Channing Tatum.  Životni moto: Svrha života je život sa svrhom.

Srećnom je čine mali znaci pažnje i saznanje da je nekome bitna. Ljudski kvalitet koji najviše ceni je iskrenost. Idealno mesto na kojem bi živela je Barcelona.

O sebi još kaže: Završila sam muzičku školu, sviram klavir i violinu. Obožavam pevanje, to mi je velika strast. Takođe uživam u teretani. Ambiciozna sam, vidim sebe jednog dana na ulicama LA.

 

Aleksandra Adžić -

Prva pratilja Miss NetAuto 2015

 

Aleksandra Adžić (1993.) je iz Beograda, studira bankarstvo, osiguranje i finansije na Ekonomskom fakultetu i volela bi da jednog dana radi u svojoj struci posao koji će da je ispunjava. Od posebnih znanja i veština navodi da je dobar organizator i da je vešt i kreativan šminker, dodaje da  je komunikativna, dinamična i vredna. Modni stil urban/elegantan.

Želela bi da putuje što više, obožava da putuje. Sajtovi koje posećuje su modni, lajfstajl i blogovi. Norveška šuma i Hiljadu čudesnih sunaca su knjige koje preporučuje. Najmudrije što je čula je kakve su ti misli, takav ti je život. Omiljeni film Sibirski berberin.

Životni moto: Svako je tvorac svoje sreće. Uspeh je za nju raditi ono što voliš i biti sa ljudima koje voliš. Divi se pozitivnim i uspešnim ljudima. Prijatelji bi je opisali kao pravog prijatelja i pouzdanu osobu. Ljudski kvaliteti koje najviše ceni su iskrenost, upornost i tolerantnost.

Aleksandra Adžić

 

Tatjana Šalipur

Tatjana Šalipur -

Druga pratilja Miss NetAuto 2015

 

Tanja Šalipur (1993.) je iz Priboja gde je završila gimnaziju – jezički smer, a u Beogradu studira Poljoprivredni fakultet. Završila je manekenski kurs, ali je više bila angažovana kao fotomodel. Kada je reč o modelingu, najviše bi volela da radi revije, a volela bi i da reklamira odeću, kupaće kostime… Kao svoje posebno znanje navodi glumu. Modni stil zavisi od prilike, ali preferira eleganciju. Voli belu i plavu boju.

Životni moto: Nikad ne treba da se vraćamo u prošlost. Uspeh je za nju kada je neko istrajan, vredan i uporan. Divi se novim kreacijama odeće modnih dizajnera. Prijatelji bi je opisali kao pozitivnu, ponekad zamišljenu i borca.

Ljudski kvalitet koji najviše ceni je skromnost, ali dopada joj se i smisao za humor. Idealno mesto na kojem bi živela je Australija.

O sebi još kaže: Tačna sam, perfekcionista, izbegavam ljude koji vole da ogovaraju i skromna sam. Volim prirodu i planinarenje.

 

Jelena Amanović -

Miss fotogeničnosti NetAuto 2015

 

Jelena Amanović (1991.) je iz Mladenovca, diplomirani je menadžer-preduzetničkog biznisa, ali se sa uspehom bavi manekenstvom i modelingom. Završila je manekenski kurs i volela bi da otvori svoju modnu agenciju. Uspešno je učestvovala na takmičenjima lepote, pa je tako bila pratilja Miss Beograda 2013 i finalistkinja u izboru za Miss Srbije 2013. Modni stil je elegantan. Bela i crvena su boje koje voli.

Želela bi da otputuje na Tajland. Na internetu posećuje društvene mreže. Knjiga koju preporučuje je Pedeset nijansi sive. Najmudrije što je čula je da sreću čine male stvari.


Životni moto: Najveći hendikep je negativan stav. Uspeh je za nju ostvariti svoje ciljeve. Prijatelji bi je opisali kao duhovitu i uvek dobro raspoloženu. Ljudski kvalitet koji najviše ceni je iskrenost. Idealno mesto na kojem bi živela je Dubai.

Na kraju dodaje da je veoma komunikativna i druzeljubiva... Voli da putuje.

Jelena Amanović




Pobednik NetAuto 2016 - Audi A4



Prošlo je nešto više od dvadeset godina otkako je Audi rešio da u istoriju pošalje svoj model 80, koji se tehnički oslanjao na Passata. Prva generacija, kodne oznake B5, predstavljena je 1994. godine i krenula je odmah u bespoštednu borbu sa BMW-ovom trojkom i Mecedesovom C klasom. Tržišna utakmica je bila bespoštedna, sa ponekim, uglavnom marketinškim, „niskim udarcima  ispod pojasa“. Ipak, kroz četiri generacije iskrisalisao se jasan profil Audijeve limuzine D segmenta koja se izborila za svoju čvrstu poziciju u D segmentu.

 

Audi A4

 

Novi model je predstavljen na Salonu automobila u Frankfurtu u septembru 2015. godine. Postavljen je na platformu Volkswagen grupe oznake MLB/MLP – preciznije, ovde se radi o MLB2 platformi, koju novi Audi deli sa Audijem Q7, Bentley Bentayga ili Audijem A8 D5.

Dizajn poslednje generacije Audija A4 ne predstavlja nikakvu novinu. Suštinski, radi se o tihoj evoluciji tzv. „korporativnog dizajna“, gde na prednjem delu dominira velika osmougaona maska hladnjaka. Agresivni farovi, koji po želji mogu biti isporučeni u LED matrix tehnologiji, se savršeno uklapaju u izgled prednjeg dela automobila. Bočne linije su jasne i fluidne, pri čemu se savršeno uklapaju u tendenciju dizajnera da novi A4 i dalje bude tretiran kao elegantan automobil. Na zadnjem delu se ističu LED svetla, kao i diskretni spojler na vratima prtljažnika. Kupci mogu da biraju između klasičnog, limuzinskog oblika i karavana, koji su u poslednje vreme u ovom segmentu izuzetno popularni na terenu Evrope.

 

Audi A4Audi A4


Unutrašnjost automobila je vrlo elegantna. Veliki napor je uložen u kvalitet izrade enterijera, koji je na standardno visokom nivou za automobila nemačkog proizvođača. Dostupna je i digitalna instrument tabla, koja je prvi pu predstavljena na modelu TT. U zavisnosti od želja vozača, cela instrumet tabla se može pretvoriti u navigacioni ekran na kome će diskretno stajati podaci o trenutnoj brzini kretanja i broju obrtaja motora. Ovaj ekran od 12.3 inča zaista predstavlja inovaciju u automobilskom svetu, pogotovo u ovom relativno konzervativnom segmentu. Pored ovog ekrana, iznad centralne konzole smešten je displej od 8.3 inča na kome se nalazi prikaz funkcija MMI sistema. Između ostalog, putem ovog uređaja je moguće menjati način rada i sistema oslanjanja.

 

Audi A4Audi A4Audi A4


Za pogon se koriste benzinski i dizel agregati. Od benzinaca su zastupljeni agregati zapremine 1.4 litra (150 KS) i dva od 2.0 litra (190 i 251 KS). Boje dizelaša brane dvolitarski agregati sa 150 i 190 KS, dok su performantniji V6 od tri litra sa 221 i 276 KS.

Kupci mogu da biraju između manuelne i automatske – S tronic transmisije sa šest i sedam brzina. Snaga se prenosi na prednje ili sve točkove – dokazani i provereni quattro prenos.

Za A4 2.0 TDI ultra nemački proizvođač deklariše potrošnju od svega 3.7 litara u proseku, odnosno emisiju CO2 od 95 g/km. Adaptivno oslanjanje je dostupno od modela sa 190 KS i više u serijskoj opremi. Za kupce koji posebno cene ekologiju, Audi je pripremio i model G-tron, koji je adaptiran na pogon na prirodni gas.
 

Audi A4Audi A4

 

Prediktivna podrška za štedljiviju vožnju


Audi A4 Limousine širokim izborom sistema za podršku u vožnji postavlja standarde. Kao ilustraciju navodimo Prediktivnu podršku za štedljiviju vožnju.

Prediktivna podrška za štedljiviju vožnju deo je paketa podrške Tour i usko je povezana sa sistemom adaptive cruise control, navigacionim sistemom i prepoznavanjem saobraćajnih znakova zasnovanog na kamerama. Pri tom se prethodno odabrana brzina samostalno prilagođava okolnostima – topografiji deonice, ograničenjima brzine i učesnicima u saobraćaju ispred vozila.

I kada je navođenje na odredište isključeno, prediktivna podrška za štedljiviju vožnju koristi podatke deonice kako bi vozača upozorila na situacije u kojima bi trebalo smanjiti brzinu. Sistem prepoznaje krivine, kružne tokove i raskrsnice, nizbrdice, naseljena mesta ili znakove sa ograničenjem brzine – u mnogim slučajevima mnogo ranije nego što ih sam vozač primeti. Na ekranu kombinovanog instrumenta, odnosno sistema Audi virtual cockpit i Head-Up pokazivaču pojaviće se odgovarajuće upozorenje. Ukoliko to vozač želi, sistem može samostalno da reguliše slobodan hod automatskog menjača pod definisanim okvirnim uslovima. Ova vožnja u praznom hodu aktiviraće se samo onda ako može da traje duže od pet sekundi. Kada se završi, automobil će samostalno ubrzati na brzinu koju je vozač prethodno izabrao, pod uslovom da je sistem adaptive cruise control aktiviran. Prediktivna podrška za štedljiviju vožnju može na brzim regionalnim putevima da smanji potrošnju goriva čak za 10 odsto.


Audi A4Audi A4

Nemački proizvođač je bogato opremio čak i osnovni model, tako da osnovni paket opreme poseduje ksenonske farove, Keyless-Go, Bluetooth audio uređaj i MMI displej od 7 inča u boji.

Novim modelom A4 Audi definitivno nastavlja dobrim i utabanim putem. Umeren dizajn, izuzetan kvalitet izrade enterijera, širok izbor palete motora, kao i veliki dijapazon opreme garantuju da će svaki kupac uspeti da pronađe A4 baš po svojoj meri.

 


Galerija

 

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016NetAuto 2016

 

 

Prijatelji i partneri



Frizerski mag Aleksandar Kapriš

Aleksandar Kapriš
Aleksandar Kapriš, jedan od najpopularnijih frizera u Srbiji, naš je dugogodišnji partner u promociji ženske lepote. U modnim, ali i zanatskim krugovima poznat je koliko po velikom talentu i umeću, toliko i po slavnoj klijenteli. Za mnoge je on ipak veća zvezda od zvezda koje dolaze u njegov studio, jer samo nekoliko pokreta njegovih prstiju kroz kosu, prave lepotu koja s pravom može da se nazove - skulptura na glavi.

Sudeći po tome da dame iz njegovog studija odlaze zadovoljne i sigurnije u sebe, on se opredelio za vrlo zahvalnu profesiju. Uveren da je lepota ono što svakoga uzbuđuje, on smatra važnim da klijent oseća i veruje da će njegov frizer uraditi najbolje što zna i može, baš u njegovom slučaju. Jer, cilj friziranja jeste ulepšavanje, a to znači - sreća klijenta. Kada se ovo ostvari, misija friziranja je opravdana i uzvišena jer klijentu donosi zadovoljstvo, uspostavljanje harmonije sa siikom koju on ima o sebi.


Aleksandar Kapriš je frizer extra klase, njegov CV nije potrebno da se izmišlja, jer zaista ima zlatne ruke, a odavno je prestao da broji odličja, trofeje i nagrade. Njegovi klijenti misle da je čak suviše dobar za Beograd, ali je srećom ipak ovde. On zna tajnu da dobar frizer može da učini više čuda nego bilo koja haljina prestižnog kreatora. Poznat je i po tome što svojim frizerskim umećem stvara novi kanon lepote.  Imidž kvalitetnog salona, vrhunski majstori, praćenje svetskih trendova, najkvalitetniji preparati, ugodan ambijent i vrhunska usluga - podrazumevaju se.

Studio Kapriš organizovan je isključivo po meri klijenata zahvaljujući veštom angažovanju i sinhronizovanju raspoloživih kapaciteta i osoblja. U njegovom timu mogu da budu samo oni koji su spremni da uvek daju najbolji deo sebe frizerskoj profesiji.

 

HelenaDia

HelenaDia
HelenaDia svet unikatnog, ručno izrađenog nakita. U ponudi je jedinstven, ekslukzivan, moderan i pristupačan nakit za sve prilike. Uz HelenaDia nakit žene izgledaju božanstveno i uživaju dok ga nose. Misija HelenaDia je da stvara jedinstven i prepoznatljiv nakit koji će žene širom sveta da čini srećnim.

Prvi komad HelenaDia nakita kreirali su i napravili pre tačno osam godina, inspirisani idejom da njihov nakit jednoga dana bude deo svetske modne scene. Vremenom, uz dosta truda, pažnje, rada i želje da stvore savršen nakit, HelenaDia rasla je od ideje do male imperije kvalitetnih i estetski perfektnih remek dela. Kamen po kamen, kristal po kristal, stvorili su fantastičan nakit koji izaziva pažnju. Specijalizovali su se za kreaciju i izradu Statement komada nakita koji su poslednjih nekoliko godina hit, kako u svetu, tako i kod nas. Svakoga dana čine srećnim žene u Srbiji, mnogim Evropskim zemljama, Rusiji...

HelenaDia tim predanih, talentovanih dizajnera u kontinuitetu radi na stvarnju novih ideja i svojim umećem ugrađuje ih u neponovljive komade nakita, stvarajući tako "detalje koji život znače". Naše najveće priznanje su mnogobrojni kupci, koji nam se uvek vraćaju sa osmehom.

Pažljivim odabirom poludragog kamenja, staklenih perli, kristala, Swarovski elemenata uz maštu i umeće naših dizajnera, u studiju HelenaDia u Beogradu, svakoga dana nastaju novi ručno izrađeni komadi nakita. Danas paleta HelenaDia nakita broji stotine formi ogrlica, narukvica, minđuša i prstenja. Ovaj nakit može da se nosi u svim prilikama, na jutarnjoj kafi, večernjem izlasku, romantičnoj večeri kao i na važnom poslovnom sastanku ili scenskom nastupu. Njihov nakit je glamurozan i raskošan, ali i elegantan i nežan. Sigurni su, kako kažu, da će uz njega žene još više zračiti svojom lepotom, ženstvenošću i lepim emocijama.
 

Ekskluzivni Audi Centar u Srbiji

Autokomerc Audi centar
Autokomerc je najstarija domaća privatna firma u automobilskoj industriji.  Od svoga osnivanja, bavi se isključivo prodajom i servisiranjem novih i korišćenih motornih vozila, ostajući verna poslovanju u okviru automobilske branše. Konstantna želja za širenjem okvira svog poslovanja i ljubav prema automobilima pozicionirala je Autokomerc u sam vrh poslovanja i omogućila im da razviju snažnu i pouzdanu infrastrukturu širom Republike Srbije.

U okviru firme nalaze se dva Volkswagen dilerska objekta najviše klase, kao i jedini ekskluzivni i najveći Audi dilerski objekat u zemlji.

Autokomerc Centar Aerodrom je 27. decembra 2007. godine, izgradio novi, ekskluzivni Audi izložbeno prodajni salon od 2.500 kvadratnih metara. Salon je urađen po najmodernijim Audi standardima i najveći je Audijev salon na Balkanu i jedan od najvećih u Evropi.

Na površini od 15.000 kvadratnih metara, u okviru centra nalazi se i servisni prostor od 2.000 kvadratnih metara, gde se ljubiteljima marke Audi pruža jedinstvena usluga bez čekanja.


Filip Cvetković

Filip Cvetković
Filip Cvetković je mladi modni dizajner, koji svoju karijeru gradi na elegantnim, otmenim haljinama koje su inspirisane periodom Rococo, ne po načinu izrade nego po svojoj lepoti. Njegove haljine su namenjene za izuzetno glamurozne prilike poput značajnih prijema, prolazaka crvenm tepihom...

Studira modni dizajn, a pored dizajniranja, bavi se i scenskom maskom i vlasuljarstvom, želeo bi da napravi sklop koji čine haljine i šminka.

Redovno predstavlja svoje kreacije na domaćim modnim događanjima. Ove godine je imao zapažen nastup na beogradskoj modnoj manifestaciji Balkan Art Fashion Event, koja ima za cilj da stručnu i širu javnost upozna sa stvaralaštvom mladih autora i pruži im podršku u promovisanju njihovog rada.

Filip Cvetković je jedan od onih autora koji modu i odevanje ne shvataju samo kao industriju, već i kao svojevrstan umetnički izraz, performans koji se odvija jednako na modnoj pisti, prijemu i na ulici.
 

 

AAH! – Asocijacija Autentičnih Hedonista

Misija Asocijacije Autentičnih Hedonista jeste da svi na svetu shvate da su Hedonisti. Čak iako misle da nisu, AAH! želi da postanu.
Naša vizija je da zahvaljujući AAH! svi ljudi na planeti budu nasmejani, pozitivni i da uživaju u životu.

Osmeh:
- Ne košta ništa, a deluje čudesno
- Najbolji je prirodan lek protiv ljutnje
- Donosi sreću u kuću, pozdrav prijatelju, pomoć pri sklapanju posla
- Ne može da se kupi niti ukrade, vredi samo kada se poklanja
- Je kriva linija koja može mnogo toga da ispravi (Vukajlija)
 
Osmeh vas čini mlađim, otklanja stres, menja raspoloženje... Ukoliko ne postoji bar jedan dobar razlog za osmeh na dan, onda je taj dan propao!
 
Osmehnite se... Beautiful things happen when you smile!

 


Proreklam Studio


Proreklam Studio - Svet kvalitetne reklame postoji od 2004. godine i bavi se sa ljubavlju ovim poslom. Njihov najveći cilj i ono što ih razlikuje od drugih jeste: kvalitet. Pored kvaliteta, koji je na prvom mestu ono što njihovi klijenti izuzetno poštuju su i brzi rokovi izrade. Da bi sve to moglo da se uradi kako treba potrebna je i stručnost, koja opet  ne može nikada da zaokruži celinu u jednoj saradnji na polju kreativnog rada da nema jednog, njima veoma važnog faktora a to je: prijateljstvo.

Finale