Peugeot 308 Automobil 2014. godine u Srbiji

U sredu, 19. februara 2014. godine uveče u salonu Peugeot u Beogradu svečano je uručena nagrada jer je model 308 osvojio titulu NetAuto 2014. Pred velikim brojem zvanica, novinara i poznatih ličnosti unikatnu skulpturu od belog mermera, simbol ovog priznanja, Milanu Vukasoviću, direktoru Verano Motorsa generalnog uvoznika i distributera Peugeot vozila za Srbiju i Crnu Goru ispred organizatora izbora predao je Zlatko Mitić.
Ovo je bila prilika i da se srpskoj javnosti predstavi novi Peugeot 308, koji je svojim novinama u dizajnu i tehnologiji za kratko vreme izazvao veliku pažnju u svetu automobilizma. U okviru zabavnog programa u skladu sa sloganom „Sledi vaš osećaj“, voditeljka Mileva Pavlović dočarala je izuzetne performanse i prednosti ovog automobila.
Svečanom uručenju nagrade za osvojenu titulu NetAuto 2014. godine i predstavljanju pobednika - novog modela Peugeot 308 prisustvovale su i brojne poznate ličnosti. Među počasnim gostima našli su se i Srđan Đoković, otac najboljeg srpskog tenisera, ambasadora brenda Peugeot, Dragana del Monako, operska diva sa suprugom čuvenim slikarem Milošem Šobajićem, profesor dr Slobodan Unković, Milan Belin, generalni direktor Renault Nissan Srbija, jedna od najlepših gospođa na svetu Jelena Kiš, proslavljeni motociklista Gabor Sagmajster, voditeljke Adrijana Čortan i Katarina Vučetić i drugi.



Zanimljiv je podatak da je Katarina Vučetić bila najlepša u izboru za Miss NetAuto 2002, a Adrijana Čortan je bila član žirija 2007. godine.
Primajući nagradu Vukasović je rekao da je Peugeot 308 veoma dobar automobil, kako po performansama i izgledu tako i po stepenu bezbednosti i ekološkim karakteristikama što je rezultiralo da se nađe i među finalistima za titulu Evropski automobil 2014. godine.
„Posebno nam je drago što su svi ljubitelji automobila svojim glasovima doprineli da ovaj model, od koga očekujemo još mnogo uspeha, dobije još jedno priznanje i ponese titulu Automobil godine u Srbiji. Nadam se da će većina vas priuštiti sebi to zadovoljstvo da se tokom vožnje ovog modela prepuste svojim osećajima“, istakao je Vukasović, pozivajući prisutne da zakažu test vožnju i sami se uvere u šarm novog „lava“.



Izbor je i ovog puta obavljen prema ustaljenim pravilima. Da bi jedan automobil mogao da bude kandidovan za Izbor automobila godine, potrebno je da zadovoljava nekoliko uslova, od kojih je najvažniji da je u pitanju nov ili redizajniran model, da se pojavio u toku godine koja je prethodila i da je počeo da se prodaje na tržištu Srbije zaključno sa 31. martom ove godine.
U konkurenciji za titulu NetAuto 2014 našao se dvadeset jedan model: Audi A3 Limousine, BMW 3 Gran Turismo, Chevrolet Trax, Citroen C4 Picasso, Dacia Logan MCV, Fiat 500L Living, Honda Civic Tourer, Hyunda i10, Kia Pro-Cee'd, Mazda3, Mercedes CLA, Nissan Note, Opel Insignia, Peugeot 308, Renault Captur, Seat Leon, Subaru Forester, Suzuki Swift, Škoda Octavia, Toyota Corolla i Volvo S60.
Ovaj izbor za automobil godine u Srbiji organizuje se trinaestu godinu za redom, tako što su posetioci specijalizovanih automobilskih sajtova netauto.rs, automagazin.rs, autoblog.rs, autoportal.rs, superauto.rs u periodu 1.12.2013.-31.1.2014. godine prema sopstvenom nahođenju i afinitetu glasali za jedan od modela iz aktuelne svetske automobilske produkcije po sistemu jedna e-mail adresa jedan glas.
Izbor za Automobil godine putem Interneta održava se u Srbiji od 2002. godine i do sada titulu NetAuto osvajali su:
2003. - Volkswagen Polo
2004. - Citroen C2
2005. - Opel Astra
2006. - Renault Clio III
2007. - Dodge Caliber
2008. - Renault Laguna III
2009. - Toyota Avensis
2010. - Volkswagen Polo
2011. - Citroen DS3
2012. - Subaru XV
2013. - Mercedes-Benz A Klase
Skulptura od belog mermera, simbol titule NetAuto rad je akademskog vajara Radoša Radenkovića iz Beograda. |
 |
Izbor NetAuto ima tradiciju najuticajnijeg, jer praktično predstavlja glas automobilskog naroda, u kojem se posetiocima najposećenijih srpskih automobilskih sajtova pruža prilika da u skladu sa svojim razmišljanjima, afinitetima i razlozima budu odlučujući činilac u izboru za automobil koji će da zauzme prvo mestu i osvoji titulu Automobil godine u Srbiji. Na taj način izbor za NetAuto je ostvario status najobjektivnijeg, a najširi auditorijum pokazao se kao veoma kompetentan žiri. Automobili laureati našeg izbora vrlo često bili su finalisti ili su čak proglašavani za Svetski ili Evropski automobil godine. NetAuto 2014 Peugeot 308 našao se u finalu ovogodišnjeg izbora za automobil godine u Evropi sa velikim izgledima da tu titulu i osvoji, što će se saznati na predstojećem Salonu automobila u Ženevi.
Desetu godinu, kao prateća minifestacija održano je i finale izbora za Miss NetAuto 2013. Tokom ove akcije svaki posetilac nekog od pomenutih sajtova mogao je da izabere svoju favoritkinju koja se po ličnim svojstvima i estetskom utisku izdvaja i budi novi zanos i strast kada moćni automobil pokreće lepota.
















Na reviji na kojoj su se predstavile kandidatkinje za titulu Miss i Miss fotogeničnosti NetAuto 2013 poseban doprinos, kako bi one izgledale najlepše, dali su naši dugogodišnji partneri: frizeri Akademije Aleksandra Kapriša i tim šminkera make-up sponzora Kryiolan na čelu sa Bojanom Mihajalović.
Modni partneri ovog puta bili su modni studio Nensy Fashion koji je devojkama obezbedio unikatne haljine od prirodnih materijala kreatora Nevene Ničetin, firma Da Draga sa nakitom dizajnera Milice Vujošević i Deva Ars zastupnik engleskog brenda Iregular Choise iz čije ponude cipela izbor je napravila lično Biljana Šipka, direktorka.
Sinoć je glasovima publike i glasovima žirija Anja Stanić proglašena za Miss, a Sara Stojanović za Miss fotogeničnosti NetAuto 2013.








Pobenicama je dijademe na glavu stavila prošlogodišnja pobednica Vesna Bugarski, Miss NetAuto 2012, a lente Katarina Vučetić, Miss NetAuto 2004. Svojom pojavom i decenijskom razlikom pokazale su da je mnogo puta potvrđena lepota Srpkinja, apsolutna kategorija.
Žiri za izbor Miss NetAuto 2013

|
Dragana Del Monako, operska diva
Katarina Vučetić, manekenka i TV voditeljka
Jelena Kiš, najlepša gospođa na svetu - Miss World
Gabor Sagmajster, sedmostruki učesnik Dakar relija
Milan Vukasović, izvršni direktor Verano Motorsa
Zlatko Mitić, direktor Metro Marketa, organizatora izbora
|
 |
Pobednice

Miss NetAuto 2013
Anja Stanić (1989.) je iz Beograda, po zanimanju je diplomirani bankar, međutim više joj se dopada marketing i time se uspešno već duže vremena bavi. Pored redovnog posla stiže da dosta vremena posveti i sebi i svom izgledu, a odlazi i na ples. Završila ja UMS-ov manekenski kurs. Visoka je 176 cm, ima 55 kg, u horoskopu je vaga / škorpija. Modni stil je cassual, modni kreatori Dolce i Gabbana. Obožava crnu boju i orhideje.
Kada je reč o putovanjima, kaže da je svaka destinacija prelepa za sebe, ali zavisi sa kojom osobom putuješ! Kada je na Internetu onda su to najčešće modni blogovi. Muzika koju sluša je r’n’b. pesme koje najradije pevuši su iz repertoara Kenny Westa.
50 Shades of Grey je knjiga koju preporučuje. Omiljeni film je indijski ljubavni, naslov je Fanna, a omiljeni filmski glumac je Michael Douglas.
Životni moto: Sve ili ništa. Uspeh je vladati sobom i svojim željama. Svog muškarca iz snova opisuje kao pametnog, pažljivog, visokog i najbitnije – iskrenog. Prijatelji bi je opisali kao neobičnu u svakom pogledu. Srećnom je čini uspeh drugih ljudi. Na pitanje o idealnom mesto na kojem bi živela, odgovara da ne bi menjala Beograd.

Miss fotogeničnosti NetAuto 2013
Sara Stojanović (1994.), koju zovu Sarita, iz Beograda, završila je Petu ekonomsku školu i sada je student, ali ambicije su joj da uspe u svetu mode.
Visoka je 172 cm, ima 50 kg, u horoskopu je rak/devica. Završila je manekenski kurs i učestvovala je na različitim izborima lepote. Odeva se elegantno, ali joj stil oblačenja zavisi i od toga gde planira odlazak.
Njena omiljena boja je roze, a cvet lala. Kada je u pitanju internet, redovno ga koristi i najčešće posećuje sajtove zabavnog karaktera kao i sajtove o automobilima. Volela bi da vozi Seat Leon.
Muzika koju sluša u slobodno vreme uglavnom je strana, ali voli i domaću. Najradije pevuši pesmu To the moon and back. Omiljeni film je The Notebook, a glumac čije filmove ne propušta da pogleda je Ian Somerhalder.
Knjiga koju preporučuje je Bez daha od Ivane Stanković. Nikad ne odustaj od onoga sto želiš, njen je životni moto. Sve što se trudom postigne za nju predstavalja uspeh. Srećnom je čine ljudi koje voli - prijatelji i porodica. Idealno mesto na kojem bi živela je bilo gde samo da je preko puta more. Prijatelji bi je opisali kao dobricu i nasmejanu.
Glavne nagrade obezbedio je najlepši zamak na Zlatiboru

Klub Satelit jedan je od najtraženijih objekata za smeštaj na Zlatiboru kako kod domaćih tako i kod inostranih gostiju. Dobitnik je brojnih priznanja za kvalitet rada. Tri najvažnije karakteristike objekta su luksuzna opremljenost, nesvakidašnje prijatan ambijent i ljubazno osoblje koje je do sada ugostilo više od 12.000 zadovoljnih gostiju. Svi apartmani i sobe su unikatno uređeni tako da ispunjavaju očekivanja i zahtevnijih hedonista.
Poklon vaučere pobednicama je uručio, na obostrano zadovoljstvo, Dušan Goločevac, direktor marketinga Satelit group.
Prijatelji i partneri
Privredna komora Beograda
AMSS – Centar za motorna vozila
Satelit group
Pansion Vuk, Vrnjačka banja
Polar klima
Pro Reklam studio
Akademija Kapriš
Kryolan Professional Make-Up
Nensy Fashion by Nevena Nicetin
Deva Ars - Irregular Choice
Medijska podrška
Web portali: www.automagazin.rs, www.autoportal.rs, www.autoblog.rs, www.superauto.rs...
TV emisije: Auto TV Edition, ABS Show, Auto fleš, Auto sprint, Auto-moto-magazin, Fokusauto i Mobil auto.
Moda i stajling
Kryolan Professional Make-Up
Tradicija proizvodnje profesionalne šminke kompanije Kryolan iz Berlina duga je preko 60 godina. Kryolan je specijalizovani proizvođač profesionalne šminke koja se koristi u pozorištu, na filmu i televiziji širom sveta, a poslednjih godina visoko je pozicionirana i u u sektoru lepote kroz dnevni i večernji make-up. Kryolan se prodaje u više od 80 zemalja sveta na svim kontinentima i priznata je marka za profesionalne make-up umetnike. U saradnji s make-up artistima, Kryolan proizvodi liniju od 750 nijansi boja, sa rasponom preko 16.000 artikala čime zadovoljava sva očekivanja profesionalnih majstora šminke i maske.
Kryolan je oduvek imao visoke standarde kvaliteta. Izvanredna međusobna kompatibilnost svih Kryolan proizvoda proverava se pre prodaje dermatološkim testovima u kliničkim uslovima.
Kryolan Professional Make-Up počeo je da se prodaje u Srbiji od oktobra 2005. godine, zahvaljujući Bojani Mihajlović koja je uvela na domaće tržište ovaj poznati nemački brend.
Kryolan garancija: „U testiranju tolerancije, utvrdili smo izvanrednu kompatibilnost s kožom. S dermatološkog i alergološkog stanovišta, ništa ne sprečava široku upotrebu proizvoda Kryolan “ - ocena Berlin University Medical Center.
Kryolan filozofija: Pružiti make-up umetnicima celog sveta sistem proizvoda i usluga kako bi bolje obavili i unaprijedili svoj posao!
Frizerski mag Aleksandar Kapriš
S ponosom možemo da napišemo da je Aleksandar Kapriš, jedan od najpopularnijih frizera u Srbiji, naš dugogodišnji partner u promociji ženske lepote. U modnim, ali i zanatskim krugovima poznat je koliko po velikom talentu i umeću, toliko i po slavnoj klijenteli. Za mnoge je on ipak veća zvezda od zvezda koje dolaze u njegov studio, jer samo nekoliko pokreta njegovih prstiju kroz kosu, prave lepotu koja s pravom može da se nazove - skulptura na glavi.
Sudeći po tome da dame iz njegovog studija odlaze zadovoljne i sigurnije u sebe, on se opredelio za vrlo zahvalnu profesiju. Uveren da je lepota ono što svakoga uzbuđuje, on smatra važnim da klijent oseća i veruje da će njegov frizer uraditi najbolje što zna i može, baš u njegovom slučaju. Jer, cilj friziranja jeste ulepšavanje, a to znači - sreća klijenta. Kada se ovo ostvari, misija friziranja je opravdana i uzvišena jer klijentu donosi zadovoljstvo, uspostavljanje harmonije sa siikom koju on ima o sebi.
Aleksandar Kapriš je frizer extra klase, njegov CV nije potrebno da se izmišlja, jer zaista ima zlatne ruke, a odavno je prestao da broji odličja, trofeje i nagrade. Njegovi klijenti misle da je čak suviše dobar za Beograd, ali je srećom ipak ovde. On zna tajnu da dobar frizer može da učini više čuda nego bilo koja haljina prestižnog kreatora. Poznat je i po tome što svojim frizerskim umećem stvara novi kanon lepote. Imidž kvalitetnog salona, vrhunski majstori, praćenje svetskih trendova, najkvalitetniji preparati, ugodan ambijent i vrhunska usluga - podrazumevaju se.
Studio Kapriš organizovan je isključivo po meri klijenata zahvaljujući veštom angažovanju i sinhronizovanju raspoloživih kapaciteta i osoblja. U njegovom timu mogu da budu samo oni koji su spremni da uvek daju najbolji deo sebe frizerskoj profesiji.
Nency Fashion by Nevena Ničetin
Dvanaest polufinalistkinja u izboru za Miss NetAuto 2013 predstavilo se kroz reviju unikatnih modela Nevene Ničetin, upotpunjenu unikatnom obućom Iregular Choise i nakitom Da Draga.
Kreacije Nevene Ničetin namenjene su uspešnoj i poslovnoj ženi. Moglo bi da se kaže kao iskusni modni dizajner odlično poznaje potrebe takvih žena. Vrlo često kada probaju neki od njenih modela steknu utisak kao da je baš za njih skrojeno. Premda je mogućnost izrade haljina po meri uvek u ponudi studija Nensy Fashion, jasno je da se radi o odeći za žene koje zahtevaju kvalitet i dizajn prilagođen svakodnevnim potrebama kao i svečanim prilikama.
Glavna karakteristika predstavljene kolekcije Nency Fashion je elegancija i ženstvenost. Modeli su razigrani u svojoj voluminoznosti, jer žene vole da nose lepršave modele od finih materijala, upravo kao što su i u ovoj kolekciji – svila, viskoza i pamuk.
Kolekciju odlikuju način izrade i kvalitet materijala, ukrasi i detalji koji ističu jedinstvenost i posebnost svakog komada, koja garantuje da u ovim modelima niko neće biti neprimećen. Mogu da se nose u svakoj prilici - na posao, za opušteni odlazak u kafić, poslovni sastanak ili pozorište.
Irregular Choice („neobičan izbor”)
Irregular Choice je brend koji je poznat po održavanju svoje kreativnosti i individualnosti u svetu i vremenu konformizma. To je stanje uma, način života. Nudi svežinu i zabavu koja, pre svega, održava maštu i stilsku jedinstvenost.
Irregular Choice stvorio je Dan Sullivan 1999. godine jer je primetio da tržište obuće postaje izrazito neutralno i crno, premda je postojala globalna potražnja za drugačijim, individualnim i nečim što može da se nosi s ponosom. Ovo su jednostavno cipele koje moraju da budu primećene. Ne postoji brend koji na ovako svečan, vibrirajuće šaren, neočekivan i orginalan način najavljuje proleće. Modeli obuće Irregular Choice donose doživljaj ekstravagancije svetskih diva, potpuno drugačije, inovativne, maštovite, bogatog kolorita, različitih tekstura i materijala.
Irregular Choice je vodeći brend u modnoj industriji unikatne obuće – njihov dizajn je bezvremenski, čiji modeli ne zastarijevaju iz sezone u sezonu, nego dobijaju dodatnu vrednost kao retki primerci Irregular Choice cipelica i plene pažnju strastvenih kolekcionarki ove obuće. Prepoznale su to i poznate ličnosti među kojima su Whoopi Goldberg, Sienna Miller, Fergie iz Black Eyed Peas, Gwen Stefani, Katy Perry, Agyness Deyn, Paloma Faith, Mena Suvari, Paris i Nicky Hilton...
Pobednik - Peugeot 308
Dizajneri i inženjeri Peugeot brenda konstruisali su odvažno, intuitivno i moderno vozilo čistih linija sa inovativnom kabinom, koje pruža nesvakidašnji doživljaj. Sa brojnim inovacijama, a posebno zahvaljujući novoj modularnoj platformi EMP2, ovaj model namerava da zauzme svoje mesto među najboljima i postane simbol sve bolje ponude i kvaliteta, dostupan u cenovnom rangu kao prethodna generacija.
Za početak, u Peugeotu su odlučili od 308-ice da naprave najkompaktniji automobil u klasi koji će istovremeno da bude i najprostraniji. U tu svrhu je upotrebljena unapređena platforma EMP2. Prepusti su postali kraći, međuosovinsko rastojanje duže, a korišćeni materijali - lakši. Rezultat je automobil koji je od svog prethodnika lakši za 140 kg i nudi prtljažnik od 470 litara.


Novi Peugeot 308 ima sve što treba da poseduje jedan hečbek, poštuje nezaobilazne odlike C segmenta svojim kompaktnim dimenzijama (dužinom od 4,25 m i visinom od 1,46 m) i zavidnom zapreminom prtljažnika (pomenutih 470 litara ispod zadnje police). Ono što takođe izražava njegov karakter su i LED prednji farovi. Dostupni su kao standardna oprema na višim nivoima opreme, što predstavlja svetsku premijeru u okviru ovog segmenta.
Dizajn unutrašnjosti automobila izgleda originalno, a Peugeot i-cockpit nudi sasvim novi doživljaj. Sve je osmišljeno sa ciljem da pruži osećajnu i uzbudljivu vožnju: kompaktni volan za snažno i dinamično iskustvo, visoka i kvalitetna centralna konzola sa ekranom na dodir od 9,7 inča za intuitivno korišćenje komandi u toku vožnje uz pomoć samo par tastera sa mnoštvom funkcija i aplikacija (handsfree Bluetooth, USB konekcija za emitovanje muzike i prikazivanje slika, radio, MP3 player, Peugeot connect aplikacija). Centralna konzola je, kao i svi instrumenti, okrenuta ka vozaču. Instrumet tabla je postavljena visoko, iznad volana, baš kao kod modela 208. Dizajneri su se poigrali izgledom obrtomera time što su njegovu skazaljku projektovali tako da ide u “kontra” smeru. Kazaljke obrtomera i brzinomera su takođe, zahvaljujući posebnom dizajnu specifične, jer izgledaju “prelomljeno”.
Novitet u ovoj klasi predstavlja i adaptivni tempomat sa radarom, koji pored održavanja zadate brzine i održava rastojanje od vozila ispred time što prilagođava brzinu kretanja. Sasvim očekivano, Peugeotov novitet osvojio je svih pet zvezdica na Euro NCAP testiranju.


Za pogon su iskorišćeni poznati benzinski i dizel agregati, koji su unapređeni. Zahvaljujući manjoj težini, osnovni motor je sada od 1.2 litra, poznat iz modela 208. Opseg snage varira od 82 do 155 KS, pri čemu će sigurno najtraženiji da budu dizeli zapremine 1.6 litara sa 90 i 115 KS.
U Peugeotu su veliku pažnju posvetili kvalitetu, tako da su automobili u fazi prototipa odradili milione kilometara i proveli hiljade sati na najzahtevnijim testovima, tako da je proizvođač odlučio da produži garantni rok, uveren u visok kvalitet svog proizvoda.
Galerija fotografija



















































































