Mercedes A Klase automobil godine u Srbiji

U najmasovnijem odlučivanju o automobilu godine na ovim prostorima koje je jedanaesti put za redom putem interneta organizovao Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma najviše glasova dobio je Mercedes-Benz A Klase.
Kao i prethodnih godina, posetioci najposećenijih automobilskih sajtova u Srbiji: www.automagazin.rs, www.autoblog.rs, www.autoportal.rs, www.superauto.rs i www.netauto.rs prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se našli u konkurenciji. Ovog puta podršku su, na svojim srpskim stranama, pružila i dva svetska sajta: www.cars-data.com - najkompletnija baza podataka svih brendova automobila i www.ooyyo.com - globalna platforma za pretragu polovnih automobila. Fejsbuk se podrazumeva.
U konkurenciji za titulu NetAuto 2013. našlo se osamnaest modela iz aktuelne svetske automobilske produkcije, to su: Audi A3, BMW serie 3, Citroen DS 5, Dacia Lodgy, Fiat 500L, Ford B-Max, Honda CR-V, Hyundai i30, Kia Ceed, Lexus GS, Mercedes A Klasse, Opel Adam, Peugoet 208, Renault Clio, Škoda Rapid, Toyota Yaris Hibrid, Volkswagen Golf i Volvo V40.

Za razliku od većine drugih izbora ovaj i ovakav izbor omogućuje da svi koje zanimaju automobili izraze svoje mišljenje. Internet, kao neizmerni izvor svih mogućih podataka, u ovom slučaju kada je reč o automobilima, predstavlja izuzetan medij preko kojeg o pobedniku odlučuju glasovi posetilaca. Glasanje se odvijalo od početka decembra prošle godine do početka februara ove godine, po principu jedna e-mail adresa - jedan glas.
Istovremeno, deveti put za redom organizovan je i izbor za Miss NetAuto. U konkurenciji se našlo 30 devojaka, a najviše glasova i titula Miss NetAuto 2012 pripala je Vesni Bugarski (1992.) iz Bečeja, dok je Adriana Rekalija (1994.) iz Smedereva, kao drugoplasirana osvojila titulu Miss fotogeničnosti.


Tradicionalno, od 64.812 glasova, veći deo pripao je lepim devojkama koje zdušno podržavaju njihovi prijatelji na društvenim mrežama, dok je Mercedes-Benz svojom A klasom potvrdio da je omiljena marka među Srbima. Na drugom i trećem mestu našli su se Fiat 500L i Renault Clio.
Titulu su od 2002. godine do sada osvajali Volkswagen Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007), Renault Laguna III (2008), Toyota Avensis (2009.) Volkswagen Polo (2010), Citroen DS3 (2011) i Subaru XV (2012).

Pobednice
Tutula Miss NetAto 2012 pripala je Vesni Bugarski (1992.) iz Bečeja, dok je Adriana Rekalija (1994.) iz Smedereva, kao drugoplasirana osvojila titulu Miss fotogeničnosti.
Miss NetAuto 2012 - Vesna Bugarski
Vesna Bugarski (1992.) je iz Bečeja, završila je srednju školu za dizajn odeće i sada studira dizajn. Planovi su da završi fakultet i da bude uspešna u svetu manekenstva, kojim se bavi već 12 godina. Visoka je 172 cm, a teška 59 kg. Učestvovala je i pobeđivala na mnogim izborima lepote: Kraljica meda u Subotici 2008., Miss Subotice 2010., Miss fotogeničnosti Novog Sada, prva pratilja Palićke vile i Miss publike Prolom banje 2012.
Modni stil je elegantan. Plavo je boja koju voli, omiljeni cvet je ruža i orhideja. Volela bi da upozna Naomi Kempbel. Maldivi su destinacija gde bi želela da otputuje, ali i idealno mesto na kojem bi živela. Cosmopolitan, Blic žena, Best Shop... su sajtovi koje najčešće posećuje.
Sluša zabavnu i stranu muziku, a istu takvu i najradije pevuši. Planeta majmuna je njen omiljeni film, a Edi Marfi omiljeni filmski glumac. Slobodno vreme provodi sa svojim dečkom.
Životni moto: treba biti uporan i istrajan. Uspeh je kada ostvariš svoje snove, prateći svoju zvezdu vodilju. Divi se iskrenim i pozitivnim ljudima.

Miss fotogeničnosti NetAuto 2012 - Adriana Rekalija
Adriana – Anchy Rekalija (1994.) je iz Smedereva, ide u četvrti razred gimnazije i bavi se modelingom. Lepo peva i predstavlja joj zadovoljstvo da igra. Učestvovala je na raznim izborima lepote, a titule je osvojila na takmičenju Trofej Beograda i Miss Fitnes i Miss Bikini. Ima 55 kg i visoka je 170 cm. Ambicije su joj da završi studije i napredovanje u modelingu.
Kada je reč o modnom stilu, kaže da nema pravila. Boje koje voli su crna, bela i crvena. Omiljeni cvet je ruža. Fitnes je sport kojim se bavi. Prati tenis i volela bi da upozna Novaka Đokovića.
Mnogo vremena provodi na internetu tako da ne može da izdvoji neki sajt koji najčešće posećuje. Automobil koji bi volela da vozi je baš ovaj uz koji se fotografisala - Fiat 500L.
Šekspirov Hamlet je knjiga koju preporučuje. Omiljeni film je Titanik, a filmski glumac Leonardo Dicaprio.
Životni moto: uvek radi ono što želiš, ljudi će svakako pričati svašta. O muškarcima misli da nikako nisu svi isti. Prijatelji bi je opisali kao lepu, harizmatičnu i odanu. Srećnom je čine sitnice, slikanja, žurke i dobar provod. Idealno mesto na kojem bi živela najvažnije je da bude samo blizu mora.

P r i j a t e lj i
Photography: Stefan Amer
Haljine: Quiz
Make-up: Kryolan
Accessories: Alegria
Nakit: Dve šmizle
Styling: Verica Zajcev
Grafička oprema: ProReklam studio
|


Pobednik Mercedes A klase
Mercedes je svoj najmanji model lansirao prvi put 1997. godine. Automobil koji je poneo slavnu trokraku zvezdu svojim izgledom, ali i koncepcijom je bio daleko od dotadašnjih postulata konstrukcije jednog Mercedesa. I pored početnog problema sa čuvenim testom severnog jelena, Mercedes A klase se dobro prodavao i imao je relativno zapaženu tržišnu ulogu. Sledeća generacija se predstavila svetu 2004 godine, pri čemu je i dalje posedovala neobičan oblik MPV uz skromne dimenzije. Treća generacija predstavljena ove godine je definitivno raskrstila sa dosadašnjim modelima A klase. Niska silueta, sportski dinamičan dizajn i nova koncepcija doneli su na tržište neki sasvim drugačiji Mercedes. Sudeći po reakcijama kupaca, nova A klasa je uspela da se snađe za svoje mesto pod suncem.
Izgled nove A klase je vrlo dinamičan. Prednji deo je nizak, sa agresivnom maskom hladnjaka, velikim odbojnikom i masivnim usisnikom vazduha. Prednje svetlosne grupe se odlično uklapaju u želju Mercedesa da ostavi utisak dinamičnosti. Bočna linija je neočekivano niska za A klasu, i pogled sa boka otkriva velike točkove smeštene u blago naglašene lukove točkova. Zadnji kraj ponajviše podseća na BMW serije 1, koji je očito glavni konkurent novom „bebi“ Mercedesu.

Enterijer je konstruisan tako da je sve podređeno vozaču i njegovom uživanju u vožnji. Po rečima proizvođača na prednjim sedištima se izuzetno udobno sedi, dok je pozadi udobno samo za dvoje odraslih putnika. Upotrebljeni su kvalitetniji materijali, a kako je Mercedes u pitanju, uopšte ne treba sumnjati u kvalitet završne obrade. Instrumenti su klasičnog, analognog oblika i dovoljno su informativni. Jedan od najupečatljivijih detalja instrument table su svakako ventilacioni otvori koji su kružnog oblika u hrom završnoj obradi.
Osim kvaliteta, još jedan od sinonima kada je Mercedes u pitanju je svakako bezbednost, pa makar to bila i samo A klasa. Još davne 1950. godine Béla Barényi je načinio prekretnicu na polju bezbednosti razvojem putničke ćelije. Danas je ona samo još jedan od brojnih elemenata integralnog koncepta bezbednosti kojom se Mercedes-Benz vozila bliža našoj viziji vožnje bez nezgoda. ABS, ESP, TCS i drugi, sada već standardni elektronski sistemi svakako nisu više nešto što kupac ne očekuje. Distronic plus, tempomat koji aktivno prati brzinu vozila ispred i usklađuje brzinu A klase je vredan saputnik na otvorenim drumovima. Sistem prevencije zamora vozača je još jedan sistem koji je našao svoje mesto i u A klasi, nakon što se dokazao u višestruko skupljim modelima nemačkog proizvođača. Sistem prevencije kolizije, nadzora saobaćajne trake, kao i sistem nadgledanja mrtvog ugla predstavljaju samo deo bogate ponude bezbednosne opreme.

Mercedes ne bi bio to što jeste kada ne bi omogućio postojanje bogate dodatne opreme i mogućnost izbora prema ličnim afinitetima i mogućnostima sa podugačkog spiska. Automatski klima uređaj, navigacioni sistem, digitalni radio risiver, kožni enterijer, su samo neke od stavki koji će omogućiti da se vozač samo po dimenzijama male A klase oseća kao da sedi u nekom većem i bogato opremljenom Mercedesu.
U novoj A klasi moguć je izbor između tri dizel i tri benzinska agregata. Najmanji dizel agregat je Renaultov poznati 1.5 dCi sa 110 KS. Iznad njega se smestio Mercedesov agregat od 1.8 litara i dve gradacije snage - 110 i 136 KS. Od benzinskih motora isporučuje se 1.6 litarski sa 122 i 156 KS, kao i dvolitarski, takođe turbo benzinac sa 211 KS. Za ljubitelje brzine AMG je pripremio model A 45 sa čak 354 KS.
